![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik wil alleen niet meedraaien in de media-caroussel die errond opgebouwd wordt om binnen een paar weken vast te stellen dat ik en mijn emoties misbruikt werden. ik kies mijn vrienden liefst zelf. en hoewel ik FDW de meest succesvolle politicus van de afgelopen 25 jaar vindt, vind ik 'm af en toe intellectueel én tactisch ook blunderen(wellicht een te zwaar woord), waardoor ik 'm wel op waarde schat, maar niet meteen mijn vriend zou noemen (daar ken ik 'm ook persoonlijk niet goed genoeg voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ze mekaar beginnen dood te gaan schieten, OF TE DOEN OF ZE MEKAAR GAAN DOODSCHIETEN, lijkt het me duidelijk dat de witte taxi met het blauwe zwaailicht mag aanrukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Het was toen zo gezellig in den oorlog! En dan de magazines: SIGNAL! Ausgezeichnet nicht Fieseler! Niets dan blonde vrouwen! Stoere kerels! En de kranten: een genot voor de liefhebber van de eenheid van handen en geestesarbeiders, hé Fieseler! Tu aimes toujours les petits fours, Fieseler? want daar stond niets van in je gazet, neem ik aan???? Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 september 2006 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die groupuscules bestaan al jaren de zaak moest alleen maar gecoördineerd mediatiek uitgespeeld worden op het goeie moment |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
MAAANDEN geleden stond Dewinter al te pronken op foto's met een Joodse mijnheer En nu een aanslag door neo nazi's (fake natuurlijk?): wat een publiciteit voor Dewinter! Nog een keppeltje en hij meent binnen te zijn... Simpele duif! WIe heeft er te winnen bij de uitspraken van de extreem rechtse jongeren? a) Het VB: het kan nu doen of niet zij maar "kwieten" extreem recchts zijn. Komt hen goed van pas in Antwerpen! Komt hen goed vanpas na de dodelijke aanslagen door hun "jeugd" verricht ... ""k zenne kieketnie: 't zaain de noaziees" . Ik zie het hem al zeggen met zijn fake engelensmoel. b) Het VB: de Joodse gemeenschap kan nu (als ze niet slimmer moesten zijn, wat ik betwijfel) wijsgemaakt worden dat Dewinter en zijn extreem rechtse kliek al even grote slachtoffers zijn van de nazis als zij. Komaan zeg. Gebruik nu een één keer je hersencel! Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 september 2006 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() + zoniet waarom.
Toch wel grappig ![]() Er is toch wel een zekere logica in terug te vinden, redelijk wereldvreemd. Met vijf man en een paardenkop ga je nog geen land destabiliseren. Welke fantastische samenzwering had men dan in gedachte? Zolang het parket dit niet weet te vertellen, zijn alle verhalen goed. Tot op heden blijft de beschuldiging wapenhandel, en al het overige moet nog aangetoond worden. Als het parket dan een aantal veronderstellingen de wereld in stuurt met een zekere politieke geladenheid dan is dat niet te verantwoorden. Zeker in het geval van staatsveiligheid zou men meer terughoudendheid mogen verwachten. Dat de ganse politiek er boven op zit is toch meer dan bedenkelijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Dat is het tegenovergestelde van wat jij hier beweert. Er zijn bij VTM enkel verklaringen van betichten, van vrienden van betichten, van getuigen die oefenkampen en plannen hebben bevestigd. Daarbij dient met de grootste voorzichtigheid te worden gekeken naar het feit dat extreem rechts en extreem rechts wel eens onder één hoedje konden spelen. Duidelijk is dat destabiliseren op het progamma staat. Of ze het (al) kunnen uitvoeren zal blijken na het onderzoek. Ondertussen is PDW al lekker martelaar... DIe al vooraan in het VTM nieuws mocht komen... Dat laatste is natuurlijk ook al niet mis als publiciteitsstunt, en naar de Joodse kiezers toe! Laatst gewijzigd door ericferemans : 13 september 2006 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het glossy magazine van de jaren 40 ![]() Ze zeurden vooral over vernietigde tonnenmaat scheepsruimte en de Aces van de Luftwaffe paseerden natuurlijk ook de revue, verder nogal wat reclame, voor typmachines, kodaks etc... en natuurlijk schone arische vamps, eigenlijk ne P magazine avant la lettre, ![]() Als je ooit de gelegenheid hebt om er wat te bestuderen, zeker doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() VRT en VTM steken elkaar naar de kroon..; met dat verschil dat de VRT nog eens extra poen gekregen heeft van de vlaamse regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zo, en nu ga ik u op mijn negeerlijst zetten, t is voort eerst dat ik daar gebruik van maak, maar nadat u mij reeds een keer voor hoer uitmaakte is deze scheldpartij er te veel aan, het ga u goed Laatst gewijzigd door Anna List : 13 september 2006 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hebben die jongens niet gewoon wat teveel Aspes 'Onvoltooid verleden' gelezen?
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() die BBET "kwieten"( ze blijven blank, dus niet te hard veroordelen die vlaamse rechtse jongens) geven toe (of toch tenminste één) dat ze afspraken om wat homos in elkaar te gaan rammen.
Met bivakmutskes , baseballknuppeltjes enz. Doet natuurlijk een heel ander licht schijnen op de raid op joden door een gemaskerd commando (in het zwart gekleed) waar enkele jaren zoveel over te doen was en waarbij men nooit de daders onders de verdachte groep (marokkanen) gevonden heeft "wij gaan op jodenjacht" was een van verkondigde leuzen.. De "rare kwieten" hebben blijkbaar al eerder succes gehad ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() "rare kwieten"
zeg nu zelf : het HEEFT gewoon iets sympathieks ![]() zo in de stijl van kamiel spiessens Déstabilisééren, da is nie moeilaaaik, da is gemakkelaaik aaansjetten tot haaat, is goed voor unze plaaanke staaat ![]() nje moslimm da niee gedaan ? é t'sjal nog nie zijn zekers ! aléé begot ! da zijn die linksen na se en die moslimknuffelmannen se, da komt ervan he
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 13 september 2006 om 12:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementslid
|
![]() "Bietekwieten" was het zelfs. Zou zo weggelopen kunnen zijn uit een kinderserie op KetNet. 'Kijk daar, een bietekwiet!'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Ooit legerdienst gedaan? Ooit beroeps ontmoet? Nog iets uitleggen, het is hun beroep om met wapens om te gaan. Dat beroep wordt wat gemakkelijker indien men belangstelling heeft voor zulke zaken en wapens in het bijzonder. Gevonden voorwerpen werden graag uitgewisseld voor andere gevonden voorwerpen. Dat het hier om een hele handel gaat is nogal duidelijk. In dit land zijn er nog wapenverzamelaars!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Indien militairen privé gaan zijn ze levensgevaarlijke sujetten en dienen onmiddellijk te worden opgesloten. |
|
![]() |
![]() |