![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Benedictus Imperator et Pontifex Maximus van Europa? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
20 | 35,09% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
35 | 61,40% |
Weet het nog niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,51% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In een democratie dient men ook de minderheid te beschermen tegen de meerderheid. Een dictatuur blijft een dictatuur ook al geniet ze de wil van de meerderheid. Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die Hitler, of moslim-landen waar ze overspelige executeren, democratisch zullen noemen. Nochtans kunnen/konden ze op de meerderheid van de bevolking rekenen. Ik zie dus niet in hoe een theocratie(door de paus of iemand anders) democratisch kan zijn, zelfs al heeft ze de steun van de meerderheid van de bevolking.
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar gaat het 'em net om in onze variant van de democratie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |