Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2003, 17:27   #121
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik denk dat Alexandra Coolen beter kan vergeleken worden met de vrouw van ThePiano en Filip de Winter met ThePiano zelf.

Ze zitten dan wel in totaal tegengestelde partijen maar beiden hebben ze dezelfde, dictatoriale eigenschapjes.
Oud 8 oktober 2003, 02:04   #122
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Als de N-VA niet met ons wil debateren, moet ze dat zelf weten. Mijn vraag is dan: waar gaan ze hun politieke opponenten ivm staatshervorming zoeken? Debat N-VA/VB over Vlaamse onafhankelijkheid? Of gaan ze het gewoon uit de weg? Pretentieus, voor een partij met 1 zetel meer.
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 02:11   #123
erigena
Vreemdeling

Standaard

de BUB - ik zou ook niet in diskussie gaan met een partij die past in de 19de eeuw. Trouwens door wie worden jullie gesponserd?? Willen we daar eens een onderzoek naar doen? Moeten wij als Vlamingen terug naar het Belgiê van de franstalige fils-�*-papa's?? We hebben niet voor niets gestreden voor onderwijs in onze eigen taal! Koning Leopold en zovele anderen vonden het toch zo boeiend om naar primitieve volkeren op bezoek te gaan, hun taal wordt bestudeerd, maar de Vlaamse taal zou volgens jullie niet de moeite waard zijn om te kennen. Als een Vlaming fier is op zijn taal en land dan wordt hij verweten voor fascist, racist of nationalist!! Maar wie is hier nationalist? De Fransen hebben het voortdurend over ' la France', de Amerikanen groeten iedere morgen hun vlag, Zweden, Noren, Engelsen, Spanjaarden, Marrokanen, Turken,Ieren, Schotten, Basken, zijn fier op hun land en wij zouden ons geen Vlaming mogen voelen.!! Joden en Palestijnen vechten voor HUN Israel. Zijn dat allemaal nationale fascisten? Blijkbaar mogen enkel de Vlamingen geen Vlaams gevoel hebben.
Oud 8 oktober 2003, 03:41   #124
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Trouwens door wie worden jullie gesponserd?? Willen we daar eens een onderzoek naar doen?
Door onze eigen geldbeugel, vorige keer hebben we in totaal 2000 euro opgedaan aan de verkiezingen.

Citaat:
Moeten wij als Vlamingen terug naar het Belgiê van de franstalige fils-�*-papa's?? We hebben niet voor niets gestreden voor onderwijs in onze eigen taal!
Waar in ons programma staat dat wij dat willen terugschroeven?

Citaat:
De Fransen hebben het voortdurend over ' la France', de Amerikanen groeten iedere morgen hun vlag, Zweden, Noren, Engelsen, Spanjaarden, Marrokanen, Turken,Ieren, Schotten, Basken, zijn fier op hun land en wij zouden ons geen Vlaming mogen voelen.!!
Je mag je voelen wat je wil. Ik voel me Belg.
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 07:50   #125
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Als de N-VA niet met ons wil debateren, moet ze dat zelf weten. Mijn vraag is dan: waar gaan ze hun politieke opponenten ivm staatshervorming zoeken? Debat N-VA/VB over Vlaamse onafhankelijkheid? Of gaan ze het gewoon uit de weg? Pretentieus, voor een partij met 1 zetel meer.
Voor een partij met twintig keer meer stemmen dan jullie valt me dat nog goed mee zou ik durven zeggen.
Moeten we verwachten dat iemand in debat gaat met iemand die ongeveer één honderste van stemmen van hem haalde en nooit nog maar de indruk gaf te kunnen debatteren?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 08:47   #126
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Ik zou in principe niks tegen zo'n debat hebben, maar ik denk - naar de post te zien van sommige BUB'ers en Belgicisten - dat het niveau wel eens laag zou kunnen zijn.

Het debat zou zich dan vanzelf verlagen tot een scheldpartij die toch geen zin heeft en nergens toe leidt.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 11:35   #127
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat een belangrijke discussie, zeg. Een partij die net geen zetel heeft gehaald wegens geen 5% wenst niet te praten met een partij die nog geen 1% haalt.

Who gives a damn.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 12:53   #128
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:

Wat een belangrijke discussie, zeg. Een partij die net geen zetel heeft gehaald wegens geen 5% wenst niet te praten met een partij die nog geen 1% haalt.

Who gives a damn.
Ik ben absoluut niet BUB-gezind, maar ik ben er zeker van dat het een gat in de markt is. Tegenwoordig vind je meer mensen die melancholisch kwijlen op de tricolore vlag. Ze hebben een gat op de markt, alleen is het in deze dagen van mediatisering en onmogelijke kieswetten haast een onmogelijke taak om naamsbekendheid te scheppen. Nu nog tegen het vreemdelingenstemrecht zijn (ideetje van het VB) en men weet nog meer mensen te paaien. Indien ze hun vijandige houding laten varen zou het wel eens iets kunnen worden. Zelf vind ik het unitaire België absoluut achterhaald, maar er is dus zeker een markt voor te vinden, zelfs voor personen die de koning meer macht willen geven.
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 17:37   #129
H. Guderian
Banneling

H. Guderian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie vinden jullie zelf echt wel belangrijk hé?!? Man man man... dat BLUB-clubje stelt niks voor, haalt 0,01% van de stemmen (als de wind goed zit) maar denkt aan Grote Politiek te doen!!!

Niemand is geïnteresseerd in jullie reactionair-nostalgisch gezwam m'n beste! Er zijn geen opponenten inzake staatshervorming nodig, gewoon omdat niemand het wil! Anders zouden de belgicisten veel meer stemmen halen. Jullie vertegenwoordigen niemand buiten jullie zelf.

Wees al blij dat er nog zo veel Vlaamsgezinden zijn op dit forum die jullie gezwans willen lezen en er op reageren.
H. Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2003, 18:55   #130
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wees al blij dat er nog zo veel Vlaamsgezinden zijn op dit forum die jullie gezwans willen lezen en er op reageren.

Als Guderian gelijk heeft mag het ook wel eens gezegd worden. 8)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be