![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar 1 ding is niet grappig. Jij noemt een overleden treinbestuurder lid van "voorpost". Dat is laster en eerroof, jegens een dode. Laf en laag. Past dus perfect bij jou. Laatst gewijzigd door Stein : 30 september 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Neen,dat kunnen we lezen
![]()
![]() |
#127 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister
|
![]() Omdat iemand overleden is is zijn verleden gewist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Burger
|
![]() Zijn verleden is nog niet vastgesteld. Het kan best zijn dat er op zijn boekenplank boeken over Voorpost stonden. Het kan ook best zijn dat er een vlag van Voorpost stond, lag of hing. Het kan ook best zijn dat een toevallige kennis die toevallig bij één of andere vakbond/ whatever zit een voorpost vlag herkend, zonder zich ooit op Voorpostfeestjes te laten zien hebben. Het kan ook best zijn dat jij de zoveelste incompetente persoon bent die ik op fora tegengekom.
Vooral die laatste mogelijkheid lijkt me zeer plausibel. Laatst gewijzigd door Stein : 30 september 2006 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ken jouw soort. Veel in het rondblaten en weinig wol. Daarom ben je al oninteressant. Ik wil je wel altijd eens afblaffen, als het echt moet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik geloof dat jij Guido Demoor niet gekend hebt anders zou je heel anders spreken. Hij was volgens uw ideologie een perfecte, maar nu hij de werkelijke kant van de knuffelideologie tegenkwam moet hij wel verkeerd geweest zijn. Tot daar uw knuffelideologie
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 30 september 2006 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Neen beste,ik kan niks,ik ben niks,maar ik heb dan ook de pretentie niet om me zo voor te doen en dat in tegenstelling tot anderen.
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2)wat kabaal maken op straat rond een fuif is heel wat anders dan een bus vol reizigers terroriseren en lastig vallen.Die smeerlapkes op de bus hebben beslist vanalles gezegd om DeMoor op te hitsen, ik ken dat soort.Heb daar ook al mee te maken gehad.Maar ik sla liever eens flink op hun neus, dan ze bij de keel te grijpen, en zorg er voor geen vijanden in de rug te hebben.DeMoor zijn fout was eigenlijk dat die man geen ervaring had in vechtpartijen, slecht voorbereid moet ge met die schoften beter niet slaags geraken, dan bijt ge inderdaad beter op uw sjik, en laat ze maar verder doen.Als ge wilt blijven leven...t'was gewoon een brave vent die eens uit zijn krammen geschoten is, en zulk gedrag dulden onze allochtone "vrienden" niet , zo iets ongehoords moet onmiddellijk zwaar gestraft worden, t'zou wel eens ideeën kunnen geven aan al die andere Vlamingen ...Dus sloegen ze hem dood.... Wat ik iedereen aanraad: powertraining en een vechtsport beoefenen.Zelfs als je de 40 gepassseerd bent.Wereldkampioenen zult ge niet meer worden, maar dat is de bedoeling niet.Gewoon in form blijven, en uw mannetje kunnen staan.De gewoonte om hard en doeltreffend motten uit te delen niet verleren, of aanleren , voor degenen die het nooit konden . En aan alle eigenaars van sportzalen: allochtonen weigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En gij moogt mij altijd eens afblaffen, dat maakt niet echt zo indruk op mij. Forum you know, not real world. Dus iemand tegen hebben ofdergelijk is vrij lachwekkend hier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Burger
|
![]() Haha.
|
![]() |
![]() |
![]() |