![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Canada worden enkel opgeleide en geselecteerde immigranten toegelaten. Ik ken bv een echtpaar, beide dokter uit Roemenië die naar Canada uitgeweken zijn. Ook enkele opgeleide Chinezen die eerst in Antwerpen gestudeerd hebben. Natuurlijk dragen die in het dun-bevolkt Canada bij aan de verdere groei van de economie. In België zijn zeer veel immigranten (zeker de tweede en derde generatie) onopgeleid en werkloos. Er is ook geen sprake van selectie. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat een 'professor' die twee op gelijke voet stelt, en dan nog gebruikt om de Vlamingen te demoniseren? Laatst gewijzigd door luc broes : 30 september 2006 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hoeveel zwarten leven er in Belgie ? Same question...
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u ernstig genomen wilde worden. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 30 september 2006 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Op die manier zullen we mekaar wellicht niet verstaan maar dat is niet belangrijk. We zullen wel 'verdraagzamer' worden en dat is het bijzonderste. Laatst gewijzigd door luc broes : 30 september 2006 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Burger
|
![]() Jamaar, dat zal wel een heel slecht voorbeeld zijn volgens de multicul-lobby. Die man is zo perfect geintegreerd dat het niet opvalt dat hij van allochtone origine is. Ik veronderstel dat zij liever een type "Abdel met zijn haar vol gel" of een reincarnatie van de profeet (met baard) hebben om de diversiteit wat meer in de verf te zetten.
![]()
~Si vis pacem para bellum~ Laatst gewijzigd door The B@ron : 30 september 2006 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
De ilegale immigratie vanuit Mexiko naar de VSA wordt niet gezien als een economische opportuniteit. Want het betreft onopgeleide onnodige immigratie. Dat wordt bewezen door het feit dat de senaat in de VSA de bouw goedkeurde van een 1200 km lange muur om die immigratie te stoppen. Goedgekeurd door 80% van de senatoren, die wellicht niet allemaal idioten of racisten zijn. Het is zinloos te zeggen: immigratie is goed of immigratie is slecht. Het hangt ervan af: Wie is de immigrant en welk is het gastland? Geleerde (linkse) professoren moeten daarmee rekening houden vooraleer ons te demoniseren Laatst gewijzigd door luc broes : 30 september 2006 om 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Misschien krijgen ze dan wel goesting om hun genen te mengen......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 30 september 2006 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel weldegelijk van hen mensen maken die respect hebben voor andere en van hen mensen maken die weten dat men rekening moet houden met andere en dat men niet zomaar zijn zin kan doen. Ik bedoel dus hen heropvoeden tot mensen met een open geest. Ik begrijp trouwens niet waarom jullie steeds met zulke dingen alles moeten vergelijken. Als dat de enige vorm is die je kent als men over heropvoeden spreekt, dan heb je toch een zeer bekropen geest. Had van jou meer en beter verwacht Jazeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sedert wanneer vind jij de liefde tussen een Vlaming en een Marokkaanse een som Luc ?
Misschien is er toch een stukje universele liefde bij jou blijven hangen..... ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het feit dat ik geen immigranten wil in België heeft niets te maken met racisme... en kan volledig gesteund zijn op economische gronden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Laat ze nog wat verder modderen, ze zullen met hun atheïsme en anarchisme niet ver komen. Ze zullen nog het minst respect afdwingen en met hun idealen nog het hardst tegen de kop stoten van de volkeren die ze hier gehaald hebben. Eigenlijk hebben de linkiewinkies dus twee vijanden: de migranten van wie ze het kwaad niet zien en het kritische eigen volk, dat ze diaboliseren omdat ze de propaganda niet slikken en vroeg of laat ook tegen hen zal keren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaan we hen heropvoeden? In een kamp steken? Meer goedgekeurde lectuur laten lezen? Meer zaligmakende folders laten lezen ter bevordering van gelijkheid en gelijke kansen. Wat wil je nog meer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Ik krijg spontane kniepeesreflexen van het woord "heropvoeden".
Hierzie, tijd voor David Hasselhoff: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je maakt het er me niet makkelijker op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Zoals je wellicht weet heb ik vele jaren van mijn leven in het buitenland doorgebracht wereldwijd. Mijn liefde was er niet universeel. Maar enkele zeldzame individuele gevallen waren toch mijn deel. En die waren niet beperkt tot blond haar en blauwe ogen. Hopelijk krijg ik daarop geen giftige commentaar zoals vorige keer. |
|
![]() |
![]() |