![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: bestaat God? | |||
ja! |
![]() ![]() ![]() |
33 | 37,50% |
natuurlijk niet! |
![]() ![]() ![]() |
55 | 62,50% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Zo zo, indien er een mooie vertegenwoordiger zal zijn van mijn geloof , zal jij dan van je streken veranderen of blijf je liever met je strijdbijl op je heup ???
![]() |
#126 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed en slecht is bijzonder subjectief. Kan iemand me de inhoud van die termen uitleggen? Dat betwijfel ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Neen, want ik ken jullie al beter. 't Is niet omdat jullie je oppeens als sluwe vossen braaf en netjes zullen gedragen dat ik daarom van mening zal veranderen. Je kan nu eenmaal de geschiedenis niet uitwissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Dus het heeft geen zin om mij zich te gedragen als een braaf engeltje hé, isn't it ?? Als het antwoord ja is; waarom klaag je dan over mijn gedrag ?? Als je in strijd bent zoals u beweert moet u ook de risico's daarvan gedragen of heb je liever dat je van de toorn blaast om daarna op het veld te zijn en u zich laten gedragen als een mietje(die elke keer klaagt om de pesterijen) ??? wat is het nu ?? strijden of braaf zijn ??
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 oktober 2006 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MARE : 20 oktober 2006 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zeg je ,je hebt gelijk om een idioot te zijn waarop je daarboven nog de kracht aan toevoegt en je ziet de goedheid daarin , dan zeg ik je "het kan niet beter" je hebt daarvoor god ook niet nodig om een idioot te zijn,. Want god wijst u alleen naar het goede en indien hij u wenst dat u het scheve pad wil volgen, dan laat hij u gewoon aan u lot over zoals u hierboven zegt, dus idoot+idioot=sukkel het mysterieuse hiervan is dat je ook nog gelijk hebt!!! ![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 oktober 2006 om 15:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 oktober 2006 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
3)Nietzche was een groot man! 4)Lees zelf je tekst af en toe smijt je daar wat wetenschap tussenin om te tonen dat je wel wat intelect hebt maar dat interesseert me werkelijk niet! Citaat:
antwoord: Citaat:
-> Citaat:
Ok dan hier heb je een antwoord: "ze waren heel interessant!". Over nadenken srry maar: 1 je mist er werkelijk de toon opdat ik zou willen nadenken (als het al zou kunnen) op wat je zegt. (kijk nog maar eens in vet!) 2 op zaken als:"Ik twijfel er ook niet aan dat ik geen homo ben. Ik krijg namelijk een erectie bij het denken aan een vrouw en niet bij een man. " reageer ik zelf niet! Ik verwerp niks ik sta kritisch tegenover veel (trouwens:"bent u vertrouwd met de term "projectie"?"; deze is namelijk ZEER toepasselijk op je manier van "dialogeren/debateren"). Dit heeft niks met rede te maken! Zoals ik al zei u bent met de verkeerde voet vertrokken ik geloof niet dat wij samen maar enige constructieve dialoog gaan kunnen voeren! ciao |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
En m'n andere kaak toekeren ik geloof wel dat ik daartoe zou in staat zijn ja! maar vergis u niet: Christus heeft niet gezegt:"laat u doen!" he je hebt dat duidelijk verkeerd verstaan. (hij is trouwens zelf persoonlijk es uitgevlogen!) Uit lachen? Neen! terechtwijzen; Ja! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens alleen al het feit dat men het bestaan (niet verder gedefinieerd) van God (zeker nooit gedefinieerd) wil bewijzen (ook niet gedefinieerd; wetenschappelijk of zo? ![]() Laatst gewijzigd door largo_w : 20 oktober 2006 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Dus u kunt er qua 'god' op los verzinnen zonder dat iemand het kan/mag weerleggen. U bent dus eigenlijk niet voor rede vatbaar daar geen argument u van uw geloof kan afbrengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
-Correct, ik geloof niet dat nog veel mij van het geloof dat ik nu heb kan afbrengen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Alle definities die gesteld zijn in het OT NT en ook de koran is "hij die..."(Yahoo: o hij die) (allah:de bimminde )natuurlijk anderen hebben dat verpersoonlijk zoals het christendom maar anderen niet...(moslims,joden...)