![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je vind daar Creatine, eiwitsupplementen en ook weight-gainers. Producten zijn ok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Wat is den DI?
![]() |
#124 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tja, da's zo'n winkel waar een heleboel schoonheidsproducten te krijgen zijn, en ook wat natuurprodukten enzo...ge kent dat wel èh, zo ne winkel waar vrouwen leeg binnengaan en vol terug buitenkomen.
Ge hebt dat in Ninove, in Aalst (en verder weet 'k 't nie...) Leeg en vol gaat dan wel over hun tassen die ze bijhebben èh, voor dat ge 't begint te verwarren met één of andere kliniek ![]() 'k zal vanavond ne keer op m'n bussen kijken welk merk enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 7 november 2006 om 11:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Dat is een beetje het probleem...oficieel mogen gezichtspiercings...maar volgens mij is dat toch soms de reden waarom ze niet aangenomen wordt.Ze heeft hier in Gent een tijd geleden gesolliciteerd,ze heeft ervaring in de sector,is ambitieus,is perfect tweetalig (en behoorlijk in nog 2 talen) en maakt volgens wat ik kan inschatten een goede indruk op sollicitatiegesprekken,maar het briefje dat iemand gezocht wordt hangt nog steeds aan de deur zag ik.
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 november 2006 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, dat blijft daar wel hangen tot er effectief iemand aangeworven is èh.
Idd, iemand met een gezichtspiercing zou er in principe niet bij mij inkomen. Niet dat 'k tegen piercings ben maar je moet aan je klanten denken. Natuurlijk, als ze heel knap is en nog veel liever en nog veel klantvriendelijker : no problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig verdwijnt de taboe daarrond meer en meer. ![]() Het is zoals trainen een soort van body-modification hé. ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 8 november 2006 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ja nee èh - niks zoals trainen - eerder zoiets als plastische chirurgie
![]() Trainen kost energie, karakter, doorzettingsvermogen en ge verandert er maar langzaam door (behalve als ge echte hulpmiddelkes pakt natuurlijk)...... Laatst gewijzigd door Bijter : 8 november 2006 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Hehe, ja, das waar.
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zit nu al drie weken thuis met een gebroken been, dus het duurt nog wel even voor ik weer mag gaan fitnessen en ik ben toch minder gedisciplineerd dan ik dacht, want het
![]() verandert langzaam in een ![]() ![]()
The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity - Abraham Lincoln Laatst gewijzigd door Weezer : 8 november 2006 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() hahaha
![]() de conceicao stond nie echt scherp precies ![]() Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 8 november 2006 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, ik wist ook niet wat ik zag toen ik op google een mooie zwemband aan het uitzoeken was
![]()
![]() |
#135 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Weezer, als ge wilt .....kan 'k u wel trainen èh
grptje trek uw plan ![]() Laatst gewijzigd door Bijter : 8 november 2006 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu train ik nog steeds 4 x per week. 4 x per week I bi- en triceps II Schouders en abbs III (schouders en) borstkas IV Rug en abbs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Desalniettemin probeer ik nu toch 5 avonden een halfuurtje mn bovenlichaam te trainen. Komt van pas bij het boksen. Ben je al veel bijgekomen?
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Nee, het is quasi onmogelijk om gewicht bij te winnen voor mij... Ik hebwel wat dikkere armspieren en zo, maar niet echt een groot verschil. Ge hebt 3 soorten lichamen zij die makkelijk dik worden en spieren bijwinnen zij die mager zijn maar makkelijk spieren bijwinnen en zij die mager zijn en moeilijk spieren bijwinnen... helaas behoor ik tot de laatste groep... |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |