Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 november 2006, 13:28   #121
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik hoop dat ge niet serieus zijt, want anders hebt ge een zwaar probleem...een paar spinnen in uw bovenkamer mischien?
Ik bedoel wel "zij moeten goed kunnen zingen" je weet wel de toon houden...

Maar die klokken, het was deze morgen weeral prijs!

Si ce n'est pas une pipe... c'est peut-être une blague?
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2006, 15:38   #122
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Er zijn veel kosten aan, om jouw hersenspinsels op te ruimen.
Ik ben het op dit punt voor één keer eens met PDW:

Bijlage 15371
Komaan feremans, er is nu toch gezegd bij wat u kan worden ingedeeld. Bent nu eens voor één keer eerlijk en verloochen jezelf niet. Geef het eindelijk voor uzelf toe u gaat u veel beter voelen mischien zelfs bevrijd.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 17:09   #123
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov Bekijk bericht
Ja, en onze menselijke soort is ook voortgekomen uit de wormen...

Katholicisme kan bijgevolg wat mijzelf betreft best naar de plaats verhuizen waar lintwormen het best gedijen.
Is niet mogelijk. Want dan is er weer de kans dat ze u tegenkomen of een andere rode en dan moet u zich weer ergeren. Dus laat hen hier blijven en blijf jij op jouw plaats en er is niets meer om u te ergeren. Of, u moet de feremans tegenkomen die zal daar ook wel ergens rond wandelen.
Oud 6 november 2006, 17:26   #124
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanselier Bekijk bericht
Hoor de klokken luiden!
Zendtijd voor de Islam op de publieke omroep is niet meer dan normaal.
Is dat zo?

Sedert wanneer hebben katholieken, orthodoxen, methodisten, lutheranen, calvinisten, boeddhisten, hindoeïsten, thaoïsten, enzovoort enige zendtijd op de VRT???
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2006, 20:41   #125
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanselier Bekijk bericht
Hoor de klokken luiden!
Zendtijd voor de Islam op de publieke omroep is niet meer dan normaal.
En als wij zeggen aan de Islam gelovigen geen tekens van religie, geen sluiers meer.
Dan moeten bij ons de klokken die elke moslim wakker maken ook verdwijnen.
Geen externe tekens meer van religie meer in heel Vlaanderen.
Of anders zullen wij om enige discriminatie te voorkomen elke dag zowel s’ morgens al s’avonds het gebed vanuit de toren van de moskees ook moeten aanvaarden.
Hoe gaan de politici dat oplossen?
Dus heel simpel, wat hier al eeuwen het geluid is van het christelijk geloofs schuiven wij opzij om hen, dus de islam niet te discrimineren en/of we moeten hun gejank van de torekes er maar bij nemen dat is oplossing nr.2. Doen de mensen al op een paar plaatsen indien ge dit nog niet moest weten. Indien ge het nog niet moest weten, ze zijn vroeger naar hier gekomen als 'GAST' arbeider en gast wil zeggen voor zover ik het altijd heb gehoord dat men zich aanpast aan de regels van de gastheer dus niet uw regels als gast oplegd of opdringt aan de gastheer .Er zijn nu wel personen die er anders over denken en vinden dat de gastheer zich moet openstellen voor de noden en grieven van de gast zodat we een omgekeerd rollenpatroon krijgen voorgeschotelt.Mschien nog wat verder gaan. Aangezien moslim's naar het schijnt geen alcohool nuttigen zou het dan ook niet beter zijn cafe's, dancing's alleen alcohool vrije dranken te laten verkopen dit om hun tijdens hun stapje in de wereld niet te verleiden met één van de verderfelijke geneugte van de westers beschaving. Mischien nog één stapje verder gaan, een verbod eisen op varkensvlees. Hier nogeen, aangezien hier mensen een kruis dragen als symbool van hun geloof kunt dan mischien ook eisen dat de vrouwen hier dan gesluierd lopen om zo zeker geen vorm van discrminatie te verkrijgen tussen 'GAST' en gastheer.

Hetis vrij simpel, aanpassen of oprotten. Klinkt dit racistisch wel laat het dat dan zijn. Maar onze levenswijze gaan afstellen op de hunne in geen 100.000 jaar. En voor de duidelijkheid, het zijn de islamitiche kontlikkers die hier het racisme zoals ze het graag noemen hebben gepromoot en er ook niet genoeg van krijgen blijkt uit deze thread. Dus zever niet en pluk uw vruchten.
Oud 7 november 2006, 08:35   #126
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ik zie niet in waarom ik me zou storen aan islamitisch gebed.
Wel de eerste imam die het in zijn kop haalt om om 5 uur 's morgens wat te staan kelen door een megafoon en mij wakker maakt, die mag er prat op gaan dat ik hem om 3 uur 's morgens wakker blaas met ne Speaker van 500 watt waar loeiharde techno of hardrock uit knalt.

Als hij het dan nog eens presteert om om 5 uur 's morgens te komen kelen door zijn megafoon knal ik hem gewoon uit zijn minaret.

Tot 7 uur 's morgens is het stil buiten en dat is heilig, en er is geen enkele vertegenwoordiger van god op aarde, van welke afdeling of sekte dan ook die moet denken dat hij daar bovenstaat.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 09:37   #127
globalisator
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Zijn geen zwartzakken. hebben zich genesteld zoals het goed ongedierte hoort te doen in een partij die één van hun doelstellingen had amnestie voor zogenaamde 'zwartzakken' zoals feremans de naam graag gebruikt te bekomen. Zoals overal is het werk van ongedierte de ondergang voor hetgeen waar het zich in nestelt. Kijk maar naar muizen en ratten plagen. Van deze laatste werd zelfs gezegd dat ze de verspreiders van de pest waren. Wat zeker de waarheid is, kijk maar rond zijn niet geplaagd door 'de zwarte pest' zoals in de middeleeuwen maar door de 'rode pest'. kwestie ongedierte, zou men dat links gedoe ook kunnen omschrijven als zijnde luizen. Kijk maar hoe ze zich nestelen op hun gastheer, in dit geval de allochtoon en deze leegzuigen (opvrijen) voor hun stemmenwinst. Kijk maar naar dat janssens gedoe is er een pracht van een voorbeeld van. Dus kieken en feremans in een naam noemen zou ik wel beledigend vinden voor een wezen dat nog iets nuttig bijdraagd aan de samenleving in dit geval het kieken. Hopelijk voelen sommige zich niet beledigd door dit en begrijpen ze dat dit alleen is bedoeld om het doel en nut van hun bestaan toe te lichten aangezien ze er zelf te bescheiden voor zijn.

Bronvermelding niet vergeten :

uit het doctoraat "De vrije meningsuiting in de praktijk : de aars als spreekbuis van de darmen".
globalisator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 13:59   #128
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dus heel simpel, wat hier al eeuwen het geluid is van het christelijk geloofs schuiven wij opzij om hen, dus de islam niet te discrimineren en/of we moeten hun gejank van de torekes er maar bij nemen dat is oplossing nr.2. Doen de mensen al op een paar plaatsen indien ge dit nog niet moest weten. Indien ge het nog niet moest weten, ze zijn vroeger naar hier gekomen als 'GAST' arbeider en gast wil zeggen voor zover ik het altijd heb gehoord dat men zich aanpast aan de regels van de gastheer dus niet uw regels als gast oplegd of opdringt aan de gastheer .Er zijn nu wel personen die er anders over denken en vinden dat de gastheer zich moet openstellen voor de noden en grieven van de gast zodat we een omgekeerd rollenpatroon krijgen voorgeschotelt.Mschien nog wat verder gaan. Aangezien moslim's naar het schijnt geen alcohool nuttigen zou het dan ook niet beter zijn cafe's, dancing's alleen alcohool vrije dranken te laten verkopen dit om hun tijdens hun stapje in de wereld niet te verleiden met één van de verderfelijke geneugte van de westers beschaving. Mischien nog één stapje verder gaan, een verbod eisen op varkensvlees. Hier nogeen, aangezien hier mensen een kruis dragen als symbool van hun geloof kunt dan mischien ook eisen dat de vrouwen hier dan gesluierd lopen om zo zeker geen vorm van discrminatie te verkrijgen tussen 'GAST' en gastheer.

Hetis vrij simpel, aanpassen of oprotten. Klinkt dit racistisch wel laat het dat dan zijn. Maar onze levenswijze gaan afstellen op de hunne in geen 100.000 jaar. En voor de duidelijkheid, het zijn de islamitiche kontlikkers die hier het racisme zoals ze het graag noemen hebben gepromoot en er ook niet genoeg van krijgen blijkt uit deze thread. Dus zever niet en pluk uw vruchten.
Broeders en zusters verdraagzaamheid voor de Islam, voor de corrupte politici voor het slechte bestuur van Charleroi dat nu gezuiverd wordt van alle zonden.
En laat ons bidden dat er in Vlaanderen ook een grote opkuisbeurt komt.

Verdraagzaamheid, en vergeef hun wat zij weten niet (altijd) wat zij doen!
Oud 7 november 2006, 16:53   #129
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalisator Bekijk bericht
Bronvermelding niet vergeten :

uit het doctoraat "De vrije meningsuiting in de praktijk : de aars als spreekbuis van de darmen".
Klopt is de vrije meninguiting in praktijk. Stoort toch niet hopelijk. Moest het dit wel doen is het nog maar zo.
Oud 8 november 2006, 10:33   #130
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

oz457 vbmenu_register("postmenu_2145010", true);
Partijlid

Sponsering religies �* la Marino Keulen.
De staat zit krap bij kas. Dus, nog wat nieuwe belastingen erbij.
En je moet niet denken dat de apen die nu regeren er aan denken om uitgaven te beperken.
-----
(Belga) Volgend jaar worden de eerste moskeeën in Vlaanderen officieel erkend, zegt Vlaams minister van Inburgering Marino Keulen. Het gaat om zeven moskeegemeenschappen. Door de erkenning kunnen ze subsidies krijgen. Voorwaarde is wel dat de moskeeën zich inbedden in Vlaanderen, onder meer door extremisme te weren en de pluralistische samenleving te aanvaarden.

© BELGA

De islam is sinds 1974 één van de zes erkende godsdiensten in ons land, maar in tegenstelling tot lokale geloofsgemeenschappen van andere godsdiensten, zoals kerken en synagogen, kregen de moskeeën tot nu toe geen subsidies. Sinds de Lambermontakkoorden is Vlaanderen bevoegd voor de erkenning van lokale geloofsgemeenschappen. Keulen werkte sindsdien voorwaarden uit voor de erkenning van de lokale geloofsgemeenschappen. Volgend jaar zullen de eerste zeven dossiers worden goedgekeurd. Welke moskeeën precies erkend zullen worden, moet nog worden uitgemaakt. (lim)

----
Kreeg bovendien op mijn avondmenu te horen dat de Imams een uitkering zullen krijgen van maar liefst € 3000????

Denken die achterlijke ministers nu echt dat wij dat blijven slikken. Ik had er al lang goesting naar, maar nu is het officieel. Begin volgend jaar trek ik een streep onder mijn zelfstandige zaak. Waarom zou ik nog moeten bijdragen aan een staatskas die vol met gaten zit? Indien men mijn belastingsgeld nu eens deftig zou besteden, maar zo gewoon de grote janter ermee uithangen is er te veel aan.
Het stoppen van mijn firma is mijn grootste revanche dat ik kan nemen tegenover de achterlijke wanbeheerders van dit land.

Dat Verhofstad en consoorten zelf zijn staatskas vult.

oz 457 heeft het op het forum gezet, het is zover en nu nog een vergoeding voor het zingen en wij zijn vertrokken.
Oud 8 november 2006, 12:05   #131
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Weeral een ego tripper minder bij de werkgevers. Hopelijk krijgt zijn personeel een betere baas voor de toekomst. Oef.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2006, 12:10   #132
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Is dat zo?

Sedert wanneer hebben katholieken, orthodoxen, methodisten, lutheranen, calvinisten, boeddhisten, hindoeïsten, thaoïsten, enzovoort enige zendtijd op de VRT???
De "Omroep voor Derden" voorzag hier in.
Ik denk dat die niet uit onverdraagzaamheid is afgevoerd maar door een gebrek aan enige belangstelling....
Het was vernederend voor de makers, neem ik aan.
Het lijkt me echter zinvol om een digitaal kanaal hiervoor te voorzien.
Maar wie dan betaalt voor de (onbekeken?) uitzendingen is een heikel punt.
Doet men dit "voor eigen rekening" dan zullen de kleine gemeenschappen (aanbidders van rood gebakken stoofhout) zich weer gaan roeren als zijnde gediscrimineerd. Overigens de thaoïsten misschien ook.
Doet men dit op kosten van de gemeenschap dan gaan vooral woest knettere sekten zendtijd eisen en onstaat zeker heibel omdat iemand dat moet stoppen en er dan groots zal worden geportesteerd door kleine groepjes.
Het is een hopeloze zaak om dit te organiseren.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 november 2006 om 12:13.
Oud 8 november 2006, 15:07   #133
Lodi
Provinciaal Gedeputeerde

Lodi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman Bekijk bericht
Er bestaat geen groter kieken dan de feremans, de gebuisde kandidaat voorzitter van spirit, zelf een zwartzakje om zijn eigen woorden te gebruiken.
Oud 8 november 2006, 15:39   #134
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lodi Bekijk bericht
De welsprekendheid van uw teksten wordt enkel overtroffen door de gestoffeerde inhoud.
Proficiat!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be