![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar die klokken, het was deze morgen weeral prijs! Si ce n'est pas une pipe... c'est peut-être une blague? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Is niet mogelijk. Want dan is er weer de kans dat ze u tegenkomen of een andere rode en dan moet u zich weer ergeren. Dus laat hen hier blijven en blijf jij op jouw plaats en er is niets meer om u te ergeren. Of, u moet de feremans tegenkomen die zal daar ook wel ergens rond wandelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sedert wanneer hebben katholieken, orthodoxen, methodisten, lutheranen, calvinisten, boeddhisten, hindoeïsten, thaoïsten, enzovoort enige zendtijd op de VRT??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hetis vrij simpel, aanpassen of oprotten. Klinkt dit racistisch wel laat het dat dan zijn. Maar onze levenswijze gaan afstellen op de hunne in geen 100.000 jaar. En voor de duidelijkheid, het zijn de islamitiche kontlikkers die hier het racisme zoals ze het graag noemen hebben gepromoot en er ook niet genoeg van krijgen blijkt uit deze thread. Dus zever niet en pluk uw vruchten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij het dan nog eens presteert om om 5 uur 's morgens te komen kelen door zijn megafoon knal ik hem gewoon uit zijn minaret. Tot 7 uur 's morgens is het stil buiten en dat is heilig, en er is geen enkele vertegenwoordiger van god op aarde, van welke afdeling of sekte dan ook die moet denken dat hij daar bovenstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bronvermelding niet vergeten : uit het doctoraat "De vrije meningsuiting in de praktijk : de aars als spreekbuis van de darmen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En laat ons bidden dat er in Vlaanderen ook een grote opkuisbeurt komt. Verdraagzaamheid, en vergeef hun wat zij weten niet (altijd) wat zij doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
|
![]() oz457 vbmenu_register("postmenu_2145010", true);
Partijlid Geregistreerd op: Apr 2004 Berichten: 224 ![]() De staat zit krap bij kas. Dus, nog wat nieuwe belastingen erbij. En je moet niet denken dat de apen die nu regeren er aan denken om uitgaven te beperken. ----- (Belga) Volgend jaar worden de eerste moskeeën in Vlaanderen officieel erkend, zegt Vlaams minister van Inburgering Marino Keulen. Het gaat om zeven moskeegemeenschappen. Door de erkenning kunnen ze subsidies krijgen. Voorwaarde is wel dat de moskeeën zich inbedden in Vlaanderen, onder meer door extremisme te weren en de pluralistische samenleving te aanvaarden. ![]() © BELGA De islam is sinds 1974 één van de zes erkende godsdiensten in ons land, maar in tegenstelling tot lokale geloofsgemeenschappen van andere godsdiensten, zoals kerken en synagogen, kregen de moskeeën tot nu toe geen subsidies. Sinds de Lambermontakkoorden is Vlaanderen bevoegd voor de erkenning van lokale geloofsgemeenschappen. Keulen werkte sindsdien voorwaarden uit voor de erkenning van de lokale geloofsgemeenschappen. Volgend jaar zullen de eerste zeven dossiers worden goedgekeurd. Welke moskeeën precies erkend zullen worden, moet nog worden uitgemaakt. (lim) ---- Kreeg bovendien op mijn avondmenu te horen dat de Imams een uitkering zullen krijgen van maar liefst € 3000???? Denken die achterlijke ministers nu echt dat wij dat blijven slikken. Ik had er al lang goesting naar, maar nu is het officieel. Begin volgend jaar trek ik een streep onder mijn zelfstandige zaak. Waarom zou ik nog moeten bijdragen aan een staatskas die vol met gaten zit? Indien men mijn belastingsgeld nu eens deftig zou besteden, maar zo gewoon de grote janter ermee uithangen is er te veel aan. Het stoppen van mijn firma is mijn grootste revanche dat ik kan nemen tegenover de achterlijke wanbeheerders van dit land. Dat Verhofstad en consoorten zelf zijn staatskas vult. ![]() ![]() ![]() oz 457 heeft het op het forum gezet, het is zover en nu nog een vergoeding voor het zingen en wij zijn vertrokken. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weeral een ego tripper minder bij de werkgevers. Hopelijk krijgt zijn personeel een betere baas voor de toekomst. Oef.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat die niet uit onverdraagzaamheid is afgevoerd maar door een gebrek aan enige belangstelling.... Het was vernederend voor de makers, neem ik aan. Het lijkt me echter zinvol om een digitaal kanaal hiervoor te voorzien. Maar wie dan betaalt voor de (onbekeken?) uitzendingen is een heikel punt. Doet men dit "voor eigen rekening" dan zullen de kleine gemeenschappen (aanbidders van rood gebakken stoofhout) zich weer gaan roeren als zijnde gediscrimineerd. Overigens de thaoïsten misschien ook. Doet men dit op kosten van de gemeenschap dan gaan vooral woest knettere sekten zendtijd eisen en onstaat zeker heibel omdat iemand dat moet stoppen en er dan groots zal worden geportesteerd door kleine groepjes. Het is een hopeloze zaak om dit te organiseren. Laatst gewijzigd door ericferemans : 8 november 2006 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() De welsprekendheid van uw teksten wordt enkel overtroffen door de gestoffeerde inhoud.
Proficiat! |
![]() |
![]() |