![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Vreemdeling
|
![]() Bompa is niet neergeschoten omdat hij zich niet zondermeer bij het vonnis neerlegde. Hij is neergeschoten omdat hij een vuurwapen richtte op de politieagenten en de deurwaarder, en het ondanks herhaaldelijke aanmaningen niet wou laten vallen. Wat begrijpt ge daar niet aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementslid
|
![]() Bestaande uit democratisch verkozen vertegenwoordigers en met wetten goedgekeurd door een meerderheid van de vertegenwoordigers van het volk.
![]() |
#124 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan je de officiële propaganda even achterwege laten en klaar en helder uiteenzetten op welke wijze die "vertegenwoordigers" de wil van het volk vertegenwoordigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bepaalde voorbeelden wijzen uit dat deze beslissing vermoedelijk niet tot het door jou gewenste resultaat zal leiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 14 november 2006 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() Als u niet gelooft in de manier waarop onze staat georganiseerd is dan heeft het voor mij geen zin om met u in discussie te gaan. Zoals u er van uit gaat dat we per definitie in een ondemocratisch systeem leven zo ga ik er van uit dat dat niet het geval is. Het verklaart wel veel over uw verzuurde houding maar met argumenten ben ik bereid te discussiëren, in het geval de discussie louter gebaseerd is op vooroordelen en one-liners maak ik mij niet langer moe. Daaaaag!
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 14 november 2006 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Een deurwaarder verdient nu éénmaal minstens 60 Euro per uur denk 'k zo. Je moest eens weten wat voor verschillen er zijn in de wereld..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want als hij dat niet doet werkt hij mee aan de Unie van socialitische staten van Europa volgens jou. En niemand mag hem tegen houden, anders werkt die daar ook aan mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat u er zich van afmaakt met een stelling waar niet aan mag getwijfeld worden (plus enkele scheldwoorden en wat geblaas) is uw goed recht! Aantonen dat we in een democratisch systeem zouden leven, zou inderdaad een uiterst moeilijke opdracht zijn. In uw plaats zou ik waarschijnlijk ook forfait geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() 'k Zal het nog eens herhalen voor de slechte verstaander: Bompa is niet neergeschoten omdat hij zich niet zondermeer bij het vonnis neerlegde. Hij is neergeschoten omdat hij een vuurwapen richtte op de politieagenten en de deurwaarder, en het ondanks herhaaldelijke aanmaningen niet wou laten vallen. Laatst gewijzigd door Jawatte : 14 november 2006 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar ligt dan nog het einde van een procedure?
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementslid
|
![]() Ik kan me vergissen maar bent u niet diegene die dingen in vraag stelt? Bewijs dan maar liever dat we in een ondemocratisch systeem leven in plaats van de bal altijd terug te kaatsen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 14 november 2006 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementslid
|
![]() We wijken trouwens af van het onderwerp. Het is toch op z'n minst onverstandig te noemen dat die bejaarde een deurwaarder en enkele agenten verwelkomd met een wapen. Dacht hij nu echt zo zijn gelijk te krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Da's waar maar de instantie die deze opa zo diep in de problemen heeft gewerkt daar wordt met geen meter over gerept!
![]() |
#140 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag mij enkel nog af... de afloop van dit conflict gaat eveneens onderzocht worden door de gerechtelijke instanties. In hoeverre gaat het resultaat van dat onderzoek legitiem zijn ? Want als ik jouw redendering volg, gaat het gerechtelijk apparaat het optreden van het overheidsapparaat beoordelen. En kan men onmogelijk tot een legitieme uitspraak komen. Want die uitspraak zal gegrond zijn op gezag, ongeacht het aantal mensen die de uitspraak zouden betwisten of aanvaarden.
![]() |