![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat noem ik kinderachtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog erger is dat de bubbels van alles beweren en allerlei leugens hieromtrent rondstrooien. Ondertussen wacht ik nog steeds op een antwoord van hen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Hans heeft zeer weinig politiek inzicht.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() Daar rakel je een oud zeer aan, die ze ooit eens opgelost hebben door de website te laten vertalen door Babelfish
![]()
![]() |
#130 |
|
![]() Is dat niet jammer, want zijn Oostkantonners niet nog het meest belgicistisch? Is het niet zo dat zij eigenlijk (of is dat een fabeltje) Belgen willen zijn, en niet terugwillen naar Duitsland?
![]() |
#131 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Meedoen aan de federale verkiezingen terwijl 99% van de maatschappelijke indicatoren ervan uit gaan dat het halen van de 5% kiesdrempel door UNIE onmogelijk, zoniet utopisch is, maakt enkel de grootste partij machtiger! En gezien de meeste mandaten in vlaanderen te verdelen zijn is dit het Vlaams Belang. Lang leve belgie zou ik zo zeggen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een oud zeer... Jaren geleden werd hier op dit forum aangekondigd dat de Duitse vertaling bijna rond was. Toen was er een zekere "KevinLux" die niet alleen provinciaal voorzitter was maar ook zou instaan voor de vertaling. KevinLux verdween. Van enige vertaling werd niets meer gehoord, tot de opperbubbel weer eens in een van zijn zovele verklaringen aankondigde dat de Duitse vertaling maar een zaak van dagen was. Er zou een partijlid uit de "Oostkantons" daarvoor gezorgd hebben. Ook hier kwam niets van in huis...
Van PR hebben de bubbels duidelijk geen kaas gegeten. In de meest belgicistische vijver durven ze blijkbaar niet vissen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden ze in hun "bekwaamheid" ook al een antwoord gevonden hebben op mijn vraag?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Voor de rest kunnen we gokken! Wat komt er eerst, een Duitse vertaling of een antwoord op Jan's vraag? ![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me even raden waarom de BUB zich niet tot Duitstaligen richt... Eerder heeft de opperbubbel op dit forum al meermalen gezegd dat hij het Duits niet langer als een nationale taal op hetzelfde niveau als het Nederlands en Frans wil zien. Hij wil die taal immers degraderen tot een erkende regionale taal. Als de Duitstaligen daarvan horen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
En stem jij op iemand die zegt "we willen het niet maar het zal wel gebeuren..." ![]() En hiermee komen we tot de grote fout van de BUB-ers. Ze zijn een internet-rondhang partij. We hebben geen bevestiging van hun identiteiten, iedereen kan infiltreren, en we kunnen alles tegen hen gebruiken, ook de contradicties. De BUB-ers riepen immers in een andere post op tot het laten toenemen van de lessen Duits (in Vlaanderen waarschijnlijk..) om de derde landstaal te kunnen spreken.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog steeds wachten we met veel ongeduld op een antwoord. Daarom deze draad even naar boven brengen. Alweer het zoveelste teken dat de bubbels veel gedruis maken, maar geen enkele discussie weten af te werken:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=101 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=110 |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=2210500 Citaat:
![]() |