Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2006, 23:22   #121
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Gezien je blijft aandringen moet ik wel aanvaarden dat je echt niet weet over wat het gaat.

Maar je hoeft echt je onwetendheid niet zo uit te bazuinen!
leg het mij dan eens uit? Wie weet kan ik nog iets bijleren

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2006, 23:34   #122
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
integendeel.. iK ben net een procedure gestart om mijn twee tantes en hun gezinnen naar hier te halen.. Dus we blijven met zijn allen!
dankzij mensen zoals gij zullen die wetten, die je tot nu toegestaan hebben hier te komen profiteren, inderdaad veranderd worden. In Nederland zijn ze daar al mee begonnen (eindelijk!), daarom komen er ook zoveel mensen van jouw afkomst naar hier afgezakt momenteel.Maar ook hier gaat de alarmbel...profiteer profiteer, stuur zoveel mogelijk eurootjes naar je eigen land, want het zijn de laatste jaartjes dat je er van geniet.Jij gaat hier niet gelukkig oud worden, meisje, en je nageslacht nog minder.In 1962 vlogen er een miljoen 1/2 Fransen uit Algerië, die daar reeds sinds meerdere generaties leefden , zoiets kan hier ook gebeuren, maar dan in de andere richting...zulke dingen gebeuren alle dagen, héél de geschiedenis door...De tijd werkt voor ons En ...ik mag het wel zeggen, jijzelf, en anderen van jouw soort, helpen flink mee, om de bevolking wakker te schudden.Goed bezig, Sam
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2006, 23:36   #123
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
leg het mij dan eens uit? Wie weet kan ik nog iets bijleren
jij bent veel te vastgeroest in je eigen zekerheden om iets te leren, zoals alle zelfingenomen rotverwende jongetjes...
Oud 22 november 2006, 00:07   #124
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
integendeel.. iK ben net een procedure gestart om mijn twee tantes en hun gezinnen naar hier te halen.. Dus we blijven met zijn allen!
Goed van u.
Kunt ge daarna komen klagen dat ge geen werk meer vindt omdat de bedrijven het aftrappen wegens te hoge loonkost.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 00:07   #125
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
jij bent veel te vastgeroest in je eigen zekerheden om iets te leren, zoals alle zelfingenomen rotverwende jongetjes...
eventjes alles op een rij zetten

Volgens u ben ik

-een zelfingenomen rotverwende jongetje
- iemand die nooit iets zal bewijzen
- een aap
- achterlijk
- iemand die vol haat zit
-vastgeroest
-dom
-een belg die zijn identiteit verbergt, door een arbische klinkende naam te gebruiken

zou ik hierop reageren

De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd.
Oud 22 november 2006, 00:13   #126
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
eventjes alles op een rij zetten

Volgens u ben ik

-een zelfingenomen rotverwende jongetje
- iemand die nooit iets zal bewijzen
- een aap
- achterlijk
- iemand die vol haat zit
-vastgeroest
-dom
-een belg die zijn identiteit verbergt, door een arbische klinkende naam te gebruiken

zou ik hierop reageren
dat moet gij weten...wie de babouche past, trekke ze aan...
mischien ben je in werkelijkheid een hele toffe knul, maar ik moet afgaan op wat gij hier zoal neerpent...vandaar...
Oud 22 november 2006, 00:28   #127
Khalid
Schepen

Standaard

Citaat:
mischien ben je in werkelijkheid een hele toffe knul, maar ik moet afgaan op wat gij hier zoal neerpent...vandaar...
ah ok nu begrijp ik het.
Maar kunt u mij dan misschien eens verklaren waar u afleid dat ik dom, achterlijk, iemand die nooit iets zal bewijzen,een aap, iemand die vol haat zit, vastgeroest.

U hoeft mij alleen maar te citeren en daaronder even toelichten waarop u afgaat

Oud 22 november 2006, 01:23   #128
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
ah ok nu begrijp ik het.
Maar kunt u mij dan misschien eens verklaren waar u afleid dat ik dom, achterlijk, iemand die nooit iets zal bewijzen,een aap, iemand die vol haat zit, vastgeroest.

U hoeft mij alleen maar te citeren en daaronder even toelichten waarop u afgaat
je houding in het algemeen:ge hebt duidelijk een meerderwaardigheidskomplex, en dat moet u zeker en vast elke dag parten spelen,zelfs als ge er u niet van bewust bent.Een langere therapie zal hoogstwaarschijnlijk nodig zijn om u daarvan af te helpen, maar ik raad u aan om hulp te zoeken bij een goede psychiater, want u hebt niet genoeg vertrouwen in mij om mijn diagnostiek te aanvaarden.Niet wanhopen vooral, dat kan met succes behandelt worden vandaag de dag...Moed!
Oud 22 november 2006, 02:23   #129
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Pardon? http://www.islamonline.com/ is een van de meest betrouwbare sites betreffende de mohammedaanse ideologie.

Moest het niet goed genoeg zijn.
The Islamic Fiqh Academy (Jeddah), and which consists of top recognized scholars from around the globe researched the issue in considerable depth. The meeting was attended by no less than 150 such scholars from 45 Islamic Countries, including my respected teacher Shaykh Mufti Muhammad Taqi Usmani (may Allah preserve him), and they unanimously declared all types of prevalent insurances to be unlawful. (http://www.sunnipath.com/resources/Q...a00000382.aspx )

Als iemand die de mohammedaanse ideologie verdedigt de aperte waarheid perse wil ontkennen, stel ik me de vraag of hij (zij) echt zelf onwetend is, of gewoon de onwetende goegemeente wil belazeren.
Als je iets wist over de Islam, dan wist je dat "de mohammedaanse ideologie" niet bestaat... Er zijn bestaan geen "mohammedanen" op deze wereld, dat is altijd een christelijk misverstand geweest.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 02:27   #130
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard At-Tawhid Wahid

Citaat:
je houding in het algemeen:ge hebt duidelijk een meerderwaardigheidskomplex, en dat moet u zeker en vast elke dag parten spelen,zelfs als ge er u niet van bewust bent.Een langere therapie zal hoogstwaarschijnlijk nodig zijn om u daarvan af te helpen, maar ik raad u aan om hulp te zoeken bij een goede psychiater, want u hebt niet genoeg vertrouwen in mij om mijn diagnostiek te aanvaarden.Niet wanhopen vooral, dat kan met succes behandelt worden vandaag de dag...Moed!
Ik wil u geen minderwaardigheidscomplex aanpraten, mijn beste amateur-Freud, maar het voltooid deelwoord van behandelen is "behandeld"...

Vooraleer de studie van de psycho-analyse aan te vatten, raad ik u bijgevolg aan een cursus Nederlands te volgen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 22 november 2006, 02:31   #131
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Gezien je redenering ben ik zo vrij om het bovenstaande vetgedrukte te lezen als "100% geindoctrineerd op religieus vlak".

Een andere mogelijkheid om je "logica" te verklaren zie ik niet.
Ofwel gaat het gewoon om een agent provocateur... We waren aan het discussiëren over een persoon die op HLN online iets had gepost, en plots komt die persoon op dit forum opduiken! Merkwaardig.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 22 november 2006, 07:09   #132
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ofwel gaat het gewoon om een agent provocateur... We waren aan het discussiëren over een persoon die op HLN online iets had gepost, en plots komt die persoon op dit forum opduiken! Merkwaardig.
Ook mogelijk, natuurlijk. Blijft de vraag wat het meest zielig is. Een provocateur of een verblinde gelovige die niet in staat is tot rede.
Oud 22 november 2006, 08:14   #133
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Oww ze wist dus vooraf dat ze hier ging geciteerd worden?? Heeft ze een glazen bol of wat??
Nee, ik ken Samrah al iets langer en had haar hiervan op de hoogte gebracht.. had ik geweten dat ze al die shit hier over zich heen ging krijgen, ik had het niet gedaan...
Nouja, velen zetten iemand graag 'op zijn paard'... proficiat guys, het is gelukt, ik hoop dat jullie het fijn vinden.
En wat betreft dat sommigen hier vinden dat zij het land moet verlaten... ik zou niet weten waarom, ze werkt, heeft zich aangepast en betaalt net zoals wij belastingen... dat ze es beginnen met de oproerkraaiers buiten te zetten, zoals dat schorem dat graag relletjes veroorzaakt of mensen terroriseren in de grootsteden, ambulanciers en brandweerlui aanvalt, beroeps OCMW-trekkers... dat is al meer dan genoeg, niet?
Samrah is niet perfect, ik ook niet, jullie wel? Dan hebben jullie nog niet het recht om over haar te oordelen of zijn jullie God?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 08:24   #134
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht

Oww ze wist dus vooraf dat ze hier ging geciteerd worden?? Heeft ze een glazen bol of wat??
Nee, ik ken Samrah al iets langer en had haar hiervan op de hoogte gebracht.. had ik geweten dat ze al die shit hier over zich heen ging krijgen, ik had het niet gedaan...
Nouja, velen zetten iemand graag 'op zijn paard'... proficiat guys, het is gelukt, ik hoop dat jullie het fijn vinden.
En wat betreft dat sommigen hier vinden dat zij het land moet verlaten... ik zou niet weten waarom, ze werkt, heeft zich aangepast en betaalt net zoals wij belastingen... dat ze es beginnen met de oproerkraaiers buiten te zetten, zoals dat schorem dat graag relletjes veroorzaakt of mensen terroriseren in de grootsteden, ambulanciers en brandweerlui aanvalt, beroeps OCMW-trekkers... dat is al meer dan genoeg, niet?
Samrah is niet perfect, ik ook niet, jullie wel? Dan hebben jullie nog niet het recht om over haar te oordelen of zijn jullie God?
Haar afkomst, huidskleur, nationaliteit of wat dan ook, interesseert me niet. Enkel het feit dat iemand op een dusdanige manier religieus geindoctrineerd is, wat mij betreft, genoeg reden om te reageren. De aard van de godsdienst is irrelevant.

Gelieve je veralgemeningen voor jezelf te houden. Ik wens niet geasoccieerd te worden met bepaalde forumnarren aanwezig in deze topic.

PS. Dit forum is niet bepaald voorbehouden aan enkel en alleen "guys"...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 november 2006 om 08:24.
Esperanza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 08:38   #135
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Haar afkomst, huidskleur, nationaliteit of wat dan ook, interesseert me niet. Enkel het feit dat iemand op een dusdanige manier religieus geindoctrineerd is, wat mij betreft, genoeg reden om te reageren. De aard van de godsdienst is irrelevant.

Gelieve je veralgemeningen voor jezelf te houden. Ik wens niet geasoccieerd te worden met bepaalde forumnarren aanwezig in deze topic.

PS. Dit forum is niet bepaald voorbehouden aan enkel en alleen "guys"...
'Velen'... 'Sommigen hier'... is dat veralgemenen Esperanza? Eerst een beetje aandachtiger lezen eer je op je achterpootjes gaat staan please? Ik zal wel beslissen wat ik voor mezelf houd en wat niet.
Oud 22 november 2006, 08:48   #136
Laya
Minister

Standaard

Oorspronkelijk bericht door Samrah
Andere godsdiensten? Welke? In mijn ogen is er maar 1 godsdienst, en maar 1 God, namelijk Islaam en Allah (swt).
Ik schaam mij er niet voor dat er op mijn pas Belg staat hoor.. Maar in eerste plaats ben ik geen Belg.. Zo zie ik mezelf niet.. Ik ben in eerste plaats een Moslim.. Zo wil ik ook gezien worden

Smiley, hierop reageer je dat ze dan maar het land moet verlaten...

Ik ben eerst moeder en vrouw en dan pas Belg.. moet ik nu ook het land verlaten? Snap je waar ik naartoe wil? Ze zegt niet zich helemaal geen Belg te voelen, alleen in eerste plaats moslima, zoals er Belgen zijn die zich in eerste plaats moeder, Christen, man, dokter of weet ik veel wat voelen... vind je reactie er een beetje over en misplaatst.
Oud 22 november 2006, 09:59   #137
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

A new day, but the the same old muslimshit
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 10:04   #138
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Andere godsdiensten? Welke? In mijn ogen is er maar 1 godsdienst, en maar 1 God, namelijk Islaam en Allah (swt).
Ik schaam mij er niet voor dat er op mijn pas Belg staat hoor.. Maar in eerste plaats ben ik geen Belg.. Zo zie ik mezelf niet.. Ik ben in eerste plaats een Moslim.. Zo wil ik ook gezien worden

Ik ben eerst moeder en vrouw en dan pas Belg.. moet ik nu ook het land verlaten? Snap je waar ik naartoe wil? Ze zegt niet zich helemaal geen Belg te voelen, alleen in eerste plaats moslima, zoals er Belgen zijn die zich in eerste plaats moeder, Christen, man, dokter of weet ik veel wat voelen... vind je reactie er een beetje over en misplaatst.
Ze gaat er van uit dat er maar een religie is.
Dus enkel hun wetten zijn van tel!
Islam wetten staan boven europese wetgeving!
Islamitische wetgeving is geopenbaard door allah en daardoor onfeilbaar!

Al goed en wel en iedereen respecteert dat in "hun" land, net zoals wij ons moeten aanpassen en er ons bij moeten neerleggen als we in Z-amerika,Azië,Midden-oosten zouden wonen. Aanpassen aan het gebied waar je bent en niet dat het gebied zich miet aanpassen aan een buitenlandse groepering.

Maar nogmaal allochtoon betekent "niet belg" en er zijn veel niet belgen in ons land die een aanwinst zijn en geen lastpost zijn.
Marokkanen hebben een vloek op het woord "allochtoon" gebracht.

Als je nu zegt allochtoon denken vele mensen "marokkaan" hoe zou dat komen. Hun reputatie hebben ze aan zichzelf te danken.
Nu in heel de wereld kent men die maghrebs nu al en hoe ze echt zijn en wat hun intenties zijn.

Laatst gewijzigd door colargo : 22 november 2006 om 10:10.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2006, 10:15   #139
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Ze gaat er van uit dat er maar een religie is.
Dus enkel hun wetten zijn van tel!
Islam wetten staan boven europese wetgeving!
Islamitische wetgeving is geopenbaard door allah en daardoor onfeilbaar!

Al goed en wel en iedereen respecteert dat in "hun" land, net zoals wij ons moeten aanpassen en er ons bij moeten neerleggen als we in Z-amerika,Azië,Midden-oosten zouden wonen. Aanpassen aan het gebied waar je bent en niet dat het gebied zich miet aanpassen aan een buitenlandse groepering.
Dat zij er van uitgaat dat er maar één religie is dat is haar zaak, ik weet wel beter. Ik ben christen en daar ben ik fier op... maar begrijp me niet verkeerd, Samrah is en blijft mijn maatje.. als jij je daardoor laat beïnvloeden is dat jammer voor je.
Islamwetten staan helemaal niet boven 'onze' wet. Een goede moslim past zich aan en handelt eerst naar de wet en dan naar de Koran... bij ons gaat dat dan ook zo en zo wordt het ook in de moskee gepredinkt (in mijn gemeente althans).

Om on topic te blijven... het is Samrah haar persoonlijke mening dat ze 'eigen volk' eerst verkiest. Het is moedig van haar om daarvoor uit te komen, ik heb daar privé met haar over gediscussieerd maar natuurlijk niet op het lage niveau van sommigen hier op het forum. Ik zou het jammer vinden als Belgen nu gaan aannemen dat elke moslim er zo over denkt. Ik ervaar zelf genoeg dat het niet zo is, ik ken voorbeelden van moslims die belgen in nood helpen wanneer ze vinden dat die belg het meer kan gebruiken dan hun moslim-vrienden die het toch ook niet zo breed hebben.
Oud 22 november 2006, 10:20   #140
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

volgens mij is Samrah fake ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be