![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt ge daarna komen klagen dat ge geen werk meer vindt omdat de bedrijven het aftrappen wegens te hoge loonkost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Volgens u ben ik -een zelfingenomen rotverwende jongetje - iemand die nooit iets zal bewijzen - een aap - achterlijk - iemand die vol haat zit -vastgeroest -dom -een belg die zijn identiteit verbergt, door een arbische klinkende naam te gebruiken zou ik hierop reageren ![]()
www.turrokaansbelang.blogspot.com De uitleg van de kippen over de wereld, berust op een "verkregen methode van denken." Dat betekent dat zij op de manier denkt die haar is aangeleerd of, minder aangenaam, de manier waarop zij is geïndoctrineerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mischien ben je in werkelijkheid een hele toffe knul, maar ik moet afgaan op wat gij hier zoal neerpent...vandaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar kunt u mij dan misschien eens verklaren waar u afleid dat ik dom, achterlijk, iemand die nooit iets zal bewijzen,een aap, iemand die vol haat zit, vastgeroest. U hoeft mij alleen maar te citeren en daaronder even toelichten waarop u afgaat ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vooraleer de studie van de psycho-analyse aan te vatten, raad ik u bijgevolg aan een cursus Nederlands te volgen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ofwel gaat het gewoon om een agent provocateur... We waren aan het discussiëren over een persoon die op HLN online iets had gepost, en plots komt die persoon op dit forum opduiken! Merkwaardig.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook mogelijk, natuurlijk. Blijft de vraag wat het meest zielig is. Een provocateur of een verblinde gelovige die niet in staat is tot rede.
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelieve je veralgemeningen voor jezelf te houden. Ik wens niet geasoccieerd te worden met bepaalde forumnarren aanwezig in deze topic. PS. Dit forum is niet bepaald voorbehouden aan enkel en alleen "guys"...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 22 november 2006 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Samrah
![]() Andere godsdiensten? Welke? In mijn ogen is er maar 1 godsdienst, en maar 1 God, namelijk Islaam en Allah (swt). Ik schaam mij er niet voor dat er op mijn pas Belg staat hoor.. Maar in eerste plaats ben ik geen Belg.. Zo zie ik mezelf niet.. Ik ben in eerste plaats een Moslim.. Zo wil ik ook gezien worden Smiley, hierop reageer je dat ze dan maar het land moet verlaten... Ik ben eerst moeder en vrouw en dan pas Belg.. moet ik nu ook het land verlaten? Snap je waar ik naartoe wil? Ze zegt niet zich helemaal geen Belg te voelen, alleen in eerste plaats moslima, zoals er Belgen zijn die zich in eerste plaats moeder, Christen, man, dokter of weet ik veel wat voelen... vind je reactie er een beetje over en misplaatst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() A new day, but the the same old muslimshit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus enkel hun wetten zijn van tel! Islam wetten staan boven europese wetgeving! Islamitische wetgeving is geopenbaard door allah en daardoor onfeilbaar! Al goed en wel en iedereen respecteert dat in "hun" land, net zoals wij ons moeten aanpassen en er ons bij moeten neerleggen als we in Z-amerika,Azië,Midden-oosten zouden wonen. Aanpassen aan het gebied waar je bent en niet dat het gebied zich miet aanpassen aan een buitenlandse groepering. Maar nogmaal allochtoon betekent "niet belg" en er zijn veel niet belgen in ons land die een aanwinst zijn en geen lastpost zijn. Marokkanen hebben een vloek op het woord "allochtoon" gebracht. Als je nu zegt allochtoon denken vele mensen "marokkaan" hoe zou dat komen. Hun reputatie hebben ze aan zichzelf te danken. Nu in heel de wereld kent men die maghrebs nu al en hoe ze echt zijn en wat hun intenties zijn. Laatst gewijzigd door colargo : 22 november 2006 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |