Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2003, 17:32   #121
jef
Gouverneur

Standaard

[quote="Peter De Ryck"] De AEL en de familie van de jonge man nodigen jullie uit voor de persconferentie waar de familie haar de ouders, waren die terplaatse tijdens de overval? En als ze dan ter plaatse waren, waarom hebben ze de overval dan niet verhinderd? Dikke flauwe kul en provocatie. Het was gewoonweg een arbeidsongeval van een crimineel.
jef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 17:35   #122
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Ik heb nooit geregistreerd onder deze nicknaam.
Deze teksten werden nooit door mij getypt.
Dit is een persoonlijke aanval(lasterlijke aantijgingen)
De blauwe knop voor Eugene.
Jij bent nu volop bezig met leugens te verkondigen!
Jij hebt deze nick op veel verschillende fora gebruikt, zo ook op het forum van het Liberaal Appel, toen je dat nog niet verkloot had!
Nee Peeke, 'schaduwgemeenteraadslid' was wel degelijk jouw nick en het ontkennen is absoluut het bedriegen van de mensen op dit forum!!!!!
Ook op het forum van politicsinfo was PDR 'schaduwgemeenteraadslid'. Het feit dat hij nu een AEL-Luller is geworden toont nog maar eens aan dat niet alle moslims onze vijanden zijn, integendeel zelfs, doch eerder figuren van eigen volk die om de beroemde 5 minuten belangstelling zelfs misdadigers proberen goed te praten, op voorwaarde dat deze misdadigers niet-blanken zijn. Probleem is echter voor die mensen dat die zelfs géén seconde aandacht zullen krijgen, tenzij misschien, als allerlaatste hoop, nu als 'schaduw-ael-luller .
Oud 19 november 2003, 17:35   #123
Malinwa
Partijlid

Malinwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blauwe knop wegens een persoonlijke aanval en lasterlijke aantijgingen Rudy Van Nespen(zie forumreglement).
Ik heb wel weet van het feit dat bepaalde personen zich voor mij uitgaven op politicsinfo.be ,onder deze nicknamen.
U heeft een nicknaam en een tekst(geen afdoende bewijzen).
Tja, de waarheid kwetst he!
En das geen persoonlijke aanval.

Nu om op dit topic terug te komen.

Die Marokkaan LIEP LETTERLIJK tegen dien agent die met een getrokken wapen stond.
TOen is dat schot afgegaan.
Dus als de marokkaan chance had, dan had die agent zijn eigen neergeschoten.
Dit was nu niet zo.
AANVAARD DAT GEWOON DAT VEEL MOSLIMS CRAPUUL ZIJN!!!
Niet allemaal, maar toch heeeeeeeel veeeeeeel!!
Oud 19 november 2003, 17:40   #124
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

@ Peter Johan

Mijn beste,

In het kader van deze discussie is het bekend maken van nicks zeer relevant, aangezien hij onder deze nick gans tegenovergestelde meningen neerpende, dan degene die hij nu wenst te verkopen aan de forumleden.

Het toont absoluut aan dat de meningen, dewelke hij nu verdedigt, enkel bedoeld zijn om anderen te provoceren.

Daarom wil ik deze huichelarij graag openbaar maken,opdat de forumleden, die nieuw zijn en deze bijdragen lezen niet in zijn val van bedrog zouden stappen.

Dat lijkt mij mijn goed recht!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 17:40   #125
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Volgens de vader van deze jongen,was zijn zoon niet gewapend.
Daarom legt hij een klacht neer tegen de politieagent.
Volgens het parket zijn er daar ter plaatse 3 wapens gevonden!
U zegt het zelf Fernand''er zijn daar 3 wapens gevonden''
Dit bewijst tot op heden niet dat één van deze wapens werd gehanteerd door de minderjarige jongen die werd doodgeschoten.
U als politieraadslid zou beter moeten weten.
Ja, met sint niklaas in de geburen kan men nooit weten he!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 17:42   #126
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb nooit geregistreerd onder deze nicknaam.
Deze teksten werden nooit door mij getypt.
Dit is een persoonlijke aanval(lasterlijke aantijgingen)
De blauwe knop voor Eugene.
Peter, wat bent U toch een leugenaar! Of U bent gek!
Oud 19 november 2003, 17:44   #127
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Politie van Mechelen Vermoordt een Marokkaanse jongen van 17

De AEL organiseert samen met de familie van de jongeman een persconferentie om het ware verhaal van het gebeuren toe te lichten.

De AEL keurt elke vorm van diefstal af en veroordeelt daarom sterk de overval die werd gepleegd in de McDonalds in Mechelen. Doch stellen we ons serieuze vragen over waarom men de jonge man van 17 die betrokken was met de overval heeft dood geschoten.

Het is namelijk een feit dat de jongen van 17 geen wapen droeg en daarom geen bedreiging kon vormen voor de politie. De familie van de jonge man ziet daarom in dat de doodslag zonder enige reden werd uitgevoerd.

Dieven horen in de gevangenis, de politie heeft bij deze geen enkel recht om rechter te spelen en dieven ter plaatse te executeren. De AEL en de familie van de jonge man nodigen jullie uit voor de persconferentie waar de familie haar versie zal toelichten over wat juist is gebeurd aan de McDonalds in Mechelen.

De persconferentie vindt plaats op woensdag 19 november ’03 om 11u in de Provinciestraat 77 te Antwerpen. De Vader van de Vermoorde jongen zal de pers toespreken.

1. als je bid tot Alah moet je beide handen open houden handpalmen naar boven gericht met een losse pols en ontvankelijk zijn voor zijn gave ! dus foto aanpassen
2. stel nu dat die overvaller wel een wapen had en die politieman had neergeknalt hoe had je dan gereageerd er zijn zo al genoeg politiemensen gesneuveld
3. hoe durft zo iemand tijdens de ramadan zich zo zwaar misdragen
4. iedere politieman hoopt nooit een wapen te moeten gebruiken, tot er zich dan toch zoiets voor doet en geen andere keuze heeft
5. zijn vrienden zijn medeplichtig en medeschuldig aan zijn dood, ze hadden hem maar niet moeten meelokken...

Spijtig voor de ouders die hun zoon verliezen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 17:47   #128
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
3. hoe durft zo iemand tijdens de ramadan zich zo zwaar misdragen
U vergist zich. Volgens de Koran is het bestelen van niet-moslims goed.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 17:54   #129
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Waarde forummers Peter De Ryck & Rudy Van Nespen,

het aantal meldingen i.v.m. wederzijdse persoonlijke aanvallen, begint ongewone proporties aan te nemen.
Is het bekendmaken van nicks schelden?
Is het schenden van privacy?
Voor de ene ligt dit gevoelig, een andere heeft hiervoor een brede rug, op de duur twijfel ikzelf.
Wat ik persoonlijk wél zeker weet: het bekendmaken van nicks, zowel als erover struikelen en heisa over maken, is niet relevant in het kader van politieke discussie.
Mag ik daarom andermaal vriendelijk verzoeken om publiekelijk elkaars lange tenen te ontzien, en toch iets meer gebruik te maken van PB, MSN, e.v.a. privaat-services om mekaar op de zenuwen te werken en uit te dagen?

Dank bij voorbaat
Peter Johan
Beste Peter Johan,
Ik heb de nick van PDR terug bovengehaald heb omdat een en ander WEL relevant is in deze politieke discussie. Als je mijn posting leest dan zal je zien dat PDR via allerlei tussenstationnetjes van extreem rechts naar extreemlinks, en nu zelfs naar extreem moslimfanatisme is geevalueerd (devalueerd?), wat overigens zijn goed recht is maar aangezien het nu juist PDR is die de politiediensten zwaar aanvalt en gelet op het feit dat PDR zichzelf als politicus profileert is het een logisch feit dat indien je in het verleden uitspraken hebt gedaan over bepaalde problematieken, en nu regelrecht tegen die uitspraken in standpunten inneemt, wat niet verboden is hoor, het niet meer dan normaal is dat je die bepaalde uitspraken dan ook terecht aangewreven kunnen worden. Indien hij daar niet tegen kan en steeds maar de moderators lastig valt dan kan ik hem enkel maar de raad geven om eerst eens na te denken vooraleer hij iets neerschrijft, wat zwart op wit staat Peter Johan komt ten gepaste tijde toch boven hoor, en dan maar gauwgauw het blauwe knopje gebruiken vind ik zielig. Verder Peter Johan wil ik U er toch op wijzen dat ik op dat 'ander' forum meer dan 2500 berichten heb geplaatst, en enkel één waarschuwing heb gekregen, en zelfs de onwaarheden die PDR een paar postings terug over mij schreef deert mij niet, ik heb géén blauw knopje nodig!
Oud 19 november 2003, 17:57   #130
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter Johan
Waarde forummers Peter De Ryck & Rudy Van Nespen,

het aantal meldingen i.v.m. wederzijdse persoonlijke aanvallen, begint ongewone proporties aan te nemen.
Is het bekendmaken van nicks schelden?
Is het schenden van privacy?
Voor de ene ligt dit gevoelig, een andere heeft hiervoor een brede rug, op de duur twijfel ikzelf.
Wat ik persoonlijk wél zeker weet: het bekendmaken van nicks, zowel als erover struikelen en heisa over maken, is niet relevant in het kader van politieke discussie.
Mag ik daarom andermaal vriendelijk verzoeken om publiekelijk elkaars lange tenen te ontzien, en toch iets meer gebruik te maken van PB, MSN, e.v.a. privaat-services om mekaar op de zenuwen te werken en uit te dagen?

Dank bij voorbaat
Peter Johan
Beste Peter Johan,
Ik heb de nick van PDR terug bovengehaald heb omdat een en ander WEL relevant is in deze politieke discussie. Als je mijn posting leest dan zal je zien dat PDR via allerlei tussenstationnetjes van extreem rechts naar extreemlinks, en nu zelfs naar extreem moslimfanatisme is geevalueerd (devalueerd?), wat overigens zijn goed recht is maar aangezien het nu juist PDR is die de politiediensten zwaar aanvalt en gelet op het feit dat PDR zichzelf als politicus profileert is het een logisch feit dat indien je in het verleden uitspraken hebt gedaan over bepaalde problematieken, en nu regelrecht tegen die uitspraken in standpunten inneemt, wat niet verboden is hoor, het niet meer dan normaal is dat je die bepaalde uitspraken dan ook terecht aangewreven kunnen worden. Indien hij daar niet tegen kan en steeds maar de moderators lastig valt dan kan ik hem enkel maar de raad geven om eerst eens na te denken vooraleer hij iets neerschrijft, wat zwart op wit staat Peter Johan komt ten gepaste tijde toch boven hoor, en dan maar gauwgauw het blauwe knopje gebruiken vind ik zielig. Verder Peter Johan wil ik U er toch op wijzen dat ik op dat 'ander' forum meer dan 2500 berichten heb geplaatst, en enkel één waarschuwing heb gekregen, en zelfs de onwaarheden die PDR een paar postings terug over mij schreef deert mij niet, ik heb géén blauw knopje nodig!
Bij deze wil ik eveneens Eugene bijtreden. Ik heb hier 2100 en wat pastings gedaanmet een verwittiging. Nog nooit het knopke gebruikt. Alleen de leugenaars zijn de meesters inhet bespelen van de toetsen (sorry knopke)
Oud 19 november 2003, 18:06   #131
Malinwa
Partijlid

Malinwa's schermafbeelding

Standaard

en heb ineens voor een medaille gevraagd bij de burgemeester voor deze HELD!!!

----- Original Message -----
From: ....
To: [email protected] ; [email protected]
Sent: Wednesday, November 19, 2003 6:02 PM
Subject: Reactie - - - McDonalds

Beste Politie, Beste Burgemeester,

graag zou ik mijn sympathie willen uiten voor de moedige,correcte politieagent die afgelopen weekend zijn werk perfect heeft uitgevoerd bij de overval op het McDonalds-restaurant aan de Oude Zwemdok.
Zou het mogelijk zijn om deze agent, en zijn collega's, een medaille te geven voor "moed en bescherming van de mensen"!!
Dit zou het minste zijn wat zij zouden moeten krijgen, vind ik persoonlijk.

U kan ook de meningen lezen van mensen die het GOED menen met de politie en hun acties, maar ook meningen van mensen die deze daad een schande vinden.
Ik ben alvast blij dat de politie in Mechelen, zoiets dergelijk heeft moeten doen om die bandieten op hun plaats te zetten.

U kan de meningen lezen van bepaalde mensen op dit forum:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...er=asc&start=0

Met vriendelijke groeten,
Oud 19 november 2003, 18:09   #132
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa
en heb ineens voor een medaille gevraagd bij de burgemeester voor deze HELD!!!

----- Original Message -----
From: ....
To: [email protected] ; [email protected]
Sent: Wednesday, November 19, 2003 6:02 PM
Subject: Reactie - - - McDonalds

Beste Politie, Beste Burgemeester,

graag zou ik mijn sympathie willen uiten voor de moedige,correcte politieagent die afgelopen weekend zijn werk perfect heeft uitgevoerd bij de overval op het McDonalds-restaurant aan de Oude Zwemdok.
Zou het mogelijk zijn om deze agent, en zijn collega's, een medaille te geven voor "moed en bescherming van de mensen"!!
Dit zou het minste zijn wat zij zouden moeten krijgen, vind ik persoonlijk.

U kan ook de meningen lezen van mensen die het GOED menen met de politie en hun acties, maar ook meningen van mensen die deze daad een schande vinden.
Ik ben alvast blij dat de politie in Mechelen, zoiets dergelijk heeft moeten doen om die bandieten op hun plaats te zetten.

U kan de meningen lezen van bepaalde mensen op dit forum:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...er=asc&start=0

Met vriendelijke groeten,
Goed initiatief!
Deze agent verdient dan ook een medaille cfr de Amerikaanse zin:
"for valor above and beyond duty"!

Oud 19 november 2003, 18:12   #133
PAJOT
Banneling

Standaard

Helemaal terecht. Een medaille + opslag voor deze agent.
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 18:28   #134
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Deze politieagent moet tijdelijk geschorst worden tot het gerecht haar werk gedaan heeft en wanneer blijkt dat de agent onschuldig is.
Wanneer de politieagent schuldig blijkt te zijn,is het aan de rechter om een strafmaat te bepalen(+eventuele schadevergoeding voor de ouders).
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 18:31   #135
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze politieagent moet tijdelijk geschorst worden tot het gerecht haar werk gedaan heeft en wanneer blijkt dat de agent onschuldig is.
Wanneer de politieagent schuldig blijkt te zijn,is het aan de rechter om een strafmaat te bepalen(+eventuele schadevergoeding voor de ouders).
Als ik de titel en het eerste berichtje van deze topic bekijk, hoeft een onderzoek voor u blijkbaar al niet meer...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 18:31   #136
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Geschorst omdat de man zijn werk deed! Is het zou dat jij met je VN(R)Pewging de werkloosheid gaat oplossen in Turkije?
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 18:32   #137
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarmee jij zegt dat iemand schuldig is, tot bewijs van de onschuld...

Zelfs als ie schuldig zou zijn aan excessief geweld, dan nog is dit geen reden voor een schadevergoeding aan die crimineel zijn familie!

Maar hij is niet schuldig, dus een medaille lijkt me op zijn plaats!!!

Oud 19 november 2003, 18:33   #138
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(+eventuele schadevergoeding voor de ouders).
een jaar gratis naar de Mc Donalds!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 18:35   #139
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Citaat:

Zelfs als ie schuldig zou zijn aan excessief geweld, dan nog is dit geen reden voor een schadevergoeding aan die crimineel zijn familie!

Over schuld en onschuld moet de rechter oordelen.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2003, 18:37   #140
Klaas
Gouverneur

Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Over schuld en onschuld moet de rechter oordelen.
Maar hij moet wel geschorst worden volgens jou tot de rechter beslist!
Pff ... zie je de fout nu zelf niet?
Klaas is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be