Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2006, 17:03   #121
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Heeft Prins Laurent gesjoemeld ?

Nee, want hij heeft het zo gefoefeld, dat hij niet vervolgd wordt.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2006, 20:14   #122
Cyrano
Minister

Cyrano's schermafbeelding

Standaard

Is Laurent mededader bij schriftvervalsing, oplichting, etc... ?
Ja, maar hij weet het niet. Hij kan het niet vatten. Hij mag een zakenman zijn , dus zijn al deze machinaties boven zijn marinepetje. Hij is zeker een slachtoffer.
De prins wordt uit de wind gezet door de procureur en de 'beklaagden'. Zij kunnen hem als getuigen oproepen en hem te kakken zetten. Dit zal niet gebeuren want alles is reeds geregeld. Hierbij doe ik een gok die ik zal winnen. De 'beklaagden', ook slachtoffers van het systeem, zullen een voorwaardelijk krijgen en omdat ze het spelletje wilden mee spelen, volgend jaar enkele leuke opdrachten om de pijn te verzachten.

Mijn vraag blijft slechts : ook na een voorwaardelijke straf zullen zij dan nog als leverancier toegelaten zijn op aanbestedingen en offerte aanvragen ? (daar is ook een mouw aantepassen)
Dus noteer de namen van deze bedrijven en hun managers en kijk wat volgend jaar zal gebeuren.

Eilaas, niemand zal er op letten en alles komt nog effen. De rest is theater.
Oud 6 december 2006, 10:41   #123
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano Bekijk bericht
Is Laurent mededader bij schriftvervalsing, oplichting, etc... ?
Misschien het moment om heel die familie hun financiën eens serieus door te lichten, en meteen ook even een debat aangaan over het nut van de jaarlijkse uitgave van zoveel miljoenen belastinggeld aan zoveel leden van de coburgs.
Oud 8 december 2006, 08:18   #124
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

misschien kan er eens gesproken worden over het afschaffen van de dotaties? waarom zoveel geld geven aan mensen die zelfs pertinent weigeren deftig nederlands te spreken?
deryz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 11:02   #125
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus noteer de namen van deze bedrijven en hun managers en kijk wat volgend jaar zal gebeuren.
Misschien kan er voor hen zelfs een adelijke titel af wegens uitzonderlijke verdiensten voor het koningdom?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 17:22   #126
Heten Tsjeef
Banneling

Heten Tsjeef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
Daar ben ik het mee eens maar bij Laurent krijgen we tenminste waar voor ons geld. In ruil voor oner belastingscentjes krijgen we van hem tenminste nog wat pittige verhaaltjes en dat is meer dan we van de rest krijgen.
er zijn veel kleurrijker en marginaler personen die je kan uitlachen om de stoten die ze uithalen en die betalen belastingen of zo nu en dan doppen ze.
Heten Tsjeef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 17:45   #127
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Misschien het moment om heel die familie hun financiën eens serieus door te lichten, en meteen ook even een debat aangaan over het nut van de jaarlijkse uitgave van zoveel miljoenen belastinggeld aan zoveel leden van de coburgs.
Mogen we dat linken aan een doorlichting van de financiën van de traditionele politieke partijen en een afschaffing van hun subsidies of gaat dat dan weer te ver?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 17:46   #128
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Volledig eens met Metal Tom.

Prins Laurent doet 3.000 keer méér voor België dan het VB. Ik heb dan ook rap beslist aan wie ik mijn geld wil geven als we het toch aan iemand of iets moeten afstaan (en dat zullen we altijd moeten doen).
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2006, 18:04   #129
Needles
Burger

Needles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht

Prins Laurent doet 3.000 keer méér voor België dan het VB. Ik heb dan ook rap beslist aan wie ik mijn geld wil geven als we het toch aan iemand of iets moeten afstaan (en dat zullen we altijd moeten doen).
Van een scheef getrokken vergelijk gesproken!
Een politieke partij (eender welke) vergelijken met 't koningshuis, hehe

Maar als we dan toch gaan vergelijken...
Het koningshuis moet geen kiesdrempel halen. De enige vereiste kwalificatie om te incasseren, is hun "geboorte-recht".
Zijn ze geintegreerd? Nee.
Zijn ze sociaal? Nee
Separatist of Belgicist, ik zie nog steeds het nut niet in van een koningshuis...
Oud 8 december 2006, 18:53   #130
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mogen we dat linken aan een doorlichting van de financiën van de traditionele politieke partijen en een afschaffing van hun subsidies of gaat dat dan weer te ver?
Neen hoor.
Als jij uitlegt waaraan zoveel Saksen Coburgs zoveel belastingsgeld verdienden. Van de partijdotaties weten we tenminste dat ze verband houden met het behaalde aantal stemmen bij de verkiezingen.
Oud 8 december 2006, 18:54   #131
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Separatist of Belgicist, ik zie nog steeds het nut niet in van een koningshuis...
Jij niet, maar Hans heel zeker.
Zegt het woord 'cement' je niets?
Oud 8 december 2006, 19:03   #132
Needles
Burger

Needles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Jij niet, maar Hans heel zeker.
Zegt het woord 'cement' je niets?
Vraagje @ Hans1: jij bent voorstander van een koningshuis?
Vraagje @ Hans1: heb jij de pensioengerechtigde leeftijd?

De reden dat ik dit vraag is omdat het wel opvalt dat de koninklijke familie voor de oudere mensen net heiligen zijn.
Ik heb nooit die adoratie begrepen. Hoe komt dit?
Waarom worden die mensen, met welke we absoluut geen banden hebben, zo slaafs vereerd?
Oud 8 december 2006, 19:56   #133
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Needles Bekijk bericht
Vraagje @ Hans1: jij bent voorstander van een koningshuis?
Vraagje @ Hans1: heb jij de pensioengerechtigde leeftijd?

De reden dat ik dit vraag is omdat het wel opvalt dat de koninklijke familie voor de oudere mensen net heiligen zijn.
Ik heb nooit die adoratie begrepen. Hoe komt dit?
Waarom worden die mensen, met welke we absoluut geen banden hebben, zo slaafs vereerd?
Zoek eens wat 'Vlaamse' kranten op uit de tijd dat die gepensioneerden jong waren. Je zou er versteld van staan hoeveel frontpagina's er aan de monarchie besteed werden en op welke wijze.

Werd jou trouwens ooit een papieren tricolore in je pollekens geduwd als kind om ermee te gaan zwaaien voor de koning?

Hangt er tegenwoordig nog altijd een statieportret van de koning en koningin in elk klaslokaal?

Bestaan er nog leraars die Paola even hard ophemelen als dat destijds met Astrid gebeurde?

Hoor je nog altijd LeopoldII aanprijzen als de goede koning die ons Congo cadeau deed, terwijl er met geen woord gerept wordt over de miljoenen zwarten die hij op zijn geweten heeft?

En last but not least, hoeveel kindersprookjes ken jij waarin een koning of een prins als slechterik wordt afgebeeld?
Welk sprookje eindigt niet met 'en ze trouwden, kregen vele kindjes en leefden nog lang en gelukkig'?
Waarom hoor je zo vaak het woord 'koekendozenromantiek' vallen als het over de monarchie gaat?
Oud 8 december 2006, 19:59   #134
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat Hans betreft, die houdt zich graag op in de buurt van echte en nep-adel. Vergeet niet dat het de Belgische adel is die zowat overal waar macht huist, aanwezig is.
Oud 9 december 2006, 12:08   #135
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat Hans betreft, die houdt zich graag op in de buurt van echte en nep-adel. Vergeet niet dat het de Belgische adel is die zowat overal waar macht huist, aanwezig is.
En ze zijn op een of andere manier allemaal familie van elkaar.
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2006, 14:19   #136
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mijn vraag : Waarom wordt Laurent niets ten laste gelegd? Hij gaf de opdracht en hij had zelf niet genoeg geld om te betalen ( ondanks zijn rijkelijke werklozensteun van 250.000/jaar ).

Dat het leger Laurentje een klein beetje heeft geholpen komt tot een met in de actualiteit.
Maar dat men ons activa (openbaar domein)aan het verkopen is waarbij bepaalde mensen zich miljoenen euros in de zaak gaan steken daar spreekt men niet over.
Ambtenaren en burgers krijgen morgen dankzij die uitverkoop en de verspilling van de overheden geen pensioen meer maar Laurentje zijn zaak van nog geen 200.000 € krijgt overal voorang.
Wie begrijpen kan!
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2006, 18:22   #137
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RASPOUTINE Bekijk bericht
Dat het leger Laurentje een klein beetje heeft geholpen komt tot een met in de actualiteit.
Maar dat men ons activa (openbaar domein)aan het verkopen is waarbij bepaalde mensen zich miljoenen euros in de zaak gaan steken daar spreekt men niet over.
Ambtenaren en burgers krijgen morgen dankzij die uitverkoop en de verspilling van de overheden geen pensioen meer maar Laurentje zijn zaak van nog geen 200.000 € krijgt overal voorang.
Wie begrijpen kan!
En recreatiedomeinen opkopen om asielzoekers te huisvesten (Van de Lanotte) en ze dan met zwaar verlies weer van de hand te doen...
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 9 december 2006 om 18:24.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2006, 10:22   #138
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat het Vlaams Belang al dan niet doet is hier niet terzake. Het is trouwens hun bedoeling om België op te blazen, en voor Vlaanderen te werken.

Maar dit terzijde, de belangrijke vraag op jouw reatcie is als volgt:

Wat heeft dikke paria Laurent in Godsnaam ooit gedaan voor België? Helemaal niets.
Oud 10 december 2006, 17:43   #139
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard saksen-coburg boven de wet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Child Bekijk bericht
€ 175.000 is er wel serieus over, moest hij geen senator zijn dat zat hij bij de rest van de beklaagden
Geen paniek... 't is er ene van de saksen-coburg clan. Die staan boven de wet. En mensen aan het hoofd van een land, die boven de wet staan, noem ik dictators en alle politiekers, die het spel meespelen, zijn dus medeplichtig
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2006, 17:46   #140
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Wat het Vlaams Belang al dan niet doet is hier niet terzake. Het is trouwens hun bedoeling om België op te blazen, en voor Vlaanderen te werken.

Maar dit terzijde, de belangrijke vraag op jouw reatcie is als volgt:

Wat heeft dikke paria Laurent in Godsnaam ooit gedaan voor België? Helemaal niets.
DAT zou ik niet durven zeggen. Alle saksen-coburgs hebben enorm veel gedaan voor den belgiek. Want dat is hun enige bron van inkomen.
Van een verarmde tak van ik weet niet welke adel, hebben ze zich opgewerkt tot een van de rijkste koningshuizen, alhoewel hun vermogen nooit zal geweten worden.
Dit ten koste van de creatie belgie, en dus voornamelijk uit de zakken van de Vlaamse belastingbetaler.

Afdanken die bende en leve de republiek Vlaanderen.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be