![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() En prins Laurent??? Hij mag verder ongestoord blijven ons geld verbrassen. (nieuws van 12 uur)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijne Doorluchtigheid Hans I le Grand vindt dus blijkbaar dat een lid van de koninklijke familie niet het voorwerp mag zijn van een gerechtelijk onderzoek en al evenmin dat die persoon voor een rechtbank mag komen. Indien Hans I le Grand hierover anders denkt, zal hij ongetwijfeld niet nalaten dit tegen te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dit geen racisme???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het vermoedelijke gesjoemel van Laurent is voor mij juist een argument om het koningshuis te behouden! Dat beetje entertainment dat de prins ons gunt met zijn capriolen is zowat het enige dat me nog kan interesseren aan de Coburgs. Alleen kost dat entertainment wel een beetje veel aan de burger natuurlijk.
Voor mij mag het koningshuis best blijven als mensen daar nog steeds een symbool in zien van eensgezindheid, maar het zou goed zijn moesten al die prinsen en prinsessen verplicht worden om zelf in hun onderhoud te voorzien (door te werken bijvoorbeeld), zoals in Nederland het geval is. Als ze me geen geld meer kosten mogen ze blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hiermee? Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen al aan hun taalgebruik kan je merken van wat ze het symbool zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dán zijn ze oprecht, eerlijk en represemtatief voor 10 000 000 belges |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() Voor mij mag het koningshuis gerust blijven bestaan, maar dan wel in een relatie tot Vlaanderen en Wallonie die gelijk is aan die van de Engelse koning(in) tot pakweg Canada.
Voor het overige is er geen enkele reden meer. Dit is de 21° eeuw waarin Letland misschien wel een vetorecht heeft in de Europese unie. Het Belgische niveau werkt verstarring in de hand en is allang voorbijgestreefd door een Europees niveau, het internet en de globalisering. Ik denk dat een nieuwe dynamiek nodig is, en ik zie het verdwijnen van het koningshuis zoiets als een herstructurering bij Volkswagen: overtolligheid gaat eruit, hoe hard het ook is. Ik zie geen enkele morele toegevoegde waarde meer en de soap rond Laurent en zijn honden en zijn broer met een gearrangeerd huwelijk alsof dit de middeleeuwen is wijzen steeds meer in die richting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Heeft het Vlaams-nationalisme nut? Nee ! Afschaffen !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te beginnen is dit niet het geval en als wit wél het geval was zou het geen reden zijn om er zoveel geld aan te vergooien.
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom zou een ex-sportman/vrouw, oud politicus, kunstenaar, ... geen lintjes kunnen knippen, kersttoespraken houden en de eenheid van het land symboliseren. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die dat wel zouden willen doen voor een kleine omkostenvergoeding. Het deel van de bevolking dat behoefte heeft aan een tweede vader of moeder is tevreden, en ze hebben er ten minste voor gekozen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En als vakbondsafgevaardide moest ge ook nog mee werken zulle. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen er dus blijkbaar van uitgaan dat de BUB het normaal en aanvaardbaar vindt dat een lid van de koninklijke familie op een onrechtmatige wijze gebruik maakt van overheidsgeld...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen wèlk volk?
Laatst gewijzigd door Antoon : 14 december 2006 om 10:59. |
![]() |