Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2006, 22:00   #121
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Goed maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag.
Gaan de landen van oorsprong hun onderdanen dan wel terugnemen ?
Ik zou niet weten hoe dat nu gaat. Misschien hebben landen er minder moeite mee als mensen pas kort geleden vertrokken zijn. In het geval van kinderen die in NL geboren zijn, kan ik mij zo voorstellen dat landen hen niet accepteren als staatsburger.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 20:16   #122
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

Dat we een humaan beleid moeten voeren oke, maar dat we de OCMW van de wereld moeten spelen neen! we kunnen beter de grenzen gesloten houden, en probleemlanden helpen i.p.v iedereen hier een statuut te geven van politieke vluchteling. Als je kijkt dat er tientallen mensen per vliegtuig het land wordt uitgezet en bijkomende personeel voor de repatriering. Dan is het normaal dat we zoveel belastingen betalen. Mensen die hier toch papieren krijgen moeten er maar ook voor werken, ken mensen die hier zijn gekomen en zonder te werken een uitkering krijgen! en dit al 15 jaar. Dus kom niet af met dergelijke verhalen. Wij werken ook voor ons brood, en van de 3000 euro bruto houden we maar 1250euro over. Al de rest gaat na belastingen,RSZ..., dus vind ik dat mijn belastingen nuttig besteed moeten worden.
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 21:42   #123
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Demokrates: was jij niet die geïntegreerden Turk ? "t is eraan te zien hoor! Het licht begint te schijnen zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2007, 23:59   #124
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het uitgerangeerd zijn van Rita Verdonk is te linken aan het reuze verlies van de VVD tijdens de verkiezingen.
Politieke partijen in Nederland zijn qua populariteit onderhevig aan de stemminen en de luimen van de kiezers die nog willen stemmen.
Rita Verdonk heegt met name afgedaan door Mark Rutte onderuit te willen halen en haar wil op te leggen aan de VVD omdat ze ogenschijnlijk meer populariteit bezat onder de kiezers dan de fractieleider/lijsttrekker.

Het hele asielzoekers probleem is een probleem dat er niet had behoren te zijn.

Maar goed, dat weten we inmiddels allemaal.
Oud 2 februari 2007, 00:52   #125
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Demokrates: was jij niet die geïntegreerden Turk ? "t is eraan te zien hoor! Het licht begint te schijnen zeker?
Belg van KOERDISCHE origine!!!! Da's een foto van Öcalan. Wat een ongelukkige vergissing.

Laatst gewijzigd door Dycore : 2 februari 2007 om 00:53.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 01:03   #126
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Belg van KOERDISCHE origine!!!! Da's een foto van Öcalan. Wat een ongelukkige vergissing.
Dat het öcalan was had ik al gezien, als ik in een andere topic het over een aramese christen heb, dan ben ik racist, want dan moet ik turk zeggen, terwijl dienen turkse moordenaar de mens voor kaffir uitmaakt alvorens hem neer te schieten.

Effekes goe weten wat ge wilt hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 februari 2007 om 01:04.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 10:40   #127
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Ook tegen de EU burgers - dus onderdanen van andere landen uit de EU hanteert de IND discriminaire maatregelen.
Gemakshalve neem ik mezelf als voorbeeld. Mijn vader was een Brit. Mijn moeder een Nederlandse. Ik had dus een Brits paspoort en dat heb ik altijd gehouden - dus geen duonationaliteit.
Vanaf mijn 18e jaar elk jaar braaf naar het politiebureau, de vreemdelingendienst, voor een stempel, de zgn verblijfsvergunning.
In 2002 werd de nieuwe vreemdelingenwet van kracht en werd het jaarlijkse stempel omgezet in een verblijfsvergunning in creditcard formaat. Tegen een leges van Fl 500,= U leest het goed 500 Hollandse guldens voor het recht om belasting te mogen betalen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be