![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Iedereen heeft het recht om in ons land te leven. Wat u met dat 'kofferfeest' bedoelt weet ik niet precies, maar als het is wat ik denk dan vind ik dit ongepast. Niet alle moslims zijn terroristen. Verre van.
Laatst gewijzigd door system : 14 oktober 2007 om 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En weet je waarom? "Als de VN zeggen dat iedereen gelijk is, ongeacht zijn geloof, dan zeg ik nee. De moslim is beter, dankzij zijn geloof, dan alle andere mensen." "Ze moeten politieke partijen afzweren en het wereldse gedachtegoed zoals liberalisme, democratie, sociallisme en alles wat ernaar riekt en aan het menselijke brein ontsproten is." Dit wordt gepredikt in NEDERLANDSE MOSKEEËN!!!! Wel, ik moet ze niet, die achterlijke moslims en van mij mogen ze zich allemaal verslikken. Ze komen wel naar hier maar ze moeten niet weten van onze waarden. (En vraag me nu niet "wat dan wel mijn waarden zijn"...). Integendeel, ze roepen op om onze waarden af te zweren! En ik moet SMAKELIJK zeggen tegen die hufters? Een van onze basiswaarden is gelijkheid. Niet voor hen. Niet iedereen is gelijk. Zij zijn beter. Als ik dat zeg van een blanke, heb ik een proces aan mijn broek. Naschrift: Sorry, ik werd een beetje boos. Me een beetje laten gaan. Ze moeten zich niet verslikken. Ze mogen er van mijn part in stikken! Laatst gewijzigd door sn00py : 14 oktober 2007 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 oktober 2007 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 14 oktober 2007 om 20:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Dat was eens een antwoord terzake zie, filo.
Maar ik denk dat je inhoudelijk weinig kan zeggen hé, schatje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Het is niet omdat bepaalde moslims zich schuldig maken aan het 'Übermensch'-gedrag, dat elke moslim op die manier denkt of handelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk dit eens aub. Er staat niet dat dat gepredikt wordt in ALLE moskeeën, maar toch in drie steden. Ik vind het haatgehalte van zulke speeches onnoemelijk veel hoger liggen dan dat van het 70punten programma. 2. Het zijn niet bepaalde moslims. Het zijn moslims die in de moskee preken , maw een zekere autoriteit hebben tgo de gewone moslims. Dat precies zij de mensen oproepen om democratie af te zweren, vind ik verontrustend en verwerpelijk. Laatst gewijzigd door sn00py : 14 oktober 2007 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Gelukwensen aan alle Thérèses. Vandaag is het de feestdag van de Heilige Theresia van Avila!
Van harte proficiat! Zij is de patrones voor alle geestelijke noden. Ik denk dat er hier dus velen zijn die iets mogen vragen aan haar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
-Suikerfeest: het herdenken en vieren van een roofoverval. -Offerfeest: " " " " " moord. Herdenkingen op maat van jullie criminele profeet zou ik zeggen! Laatst gewijzigd door slobodan : 19 oktober 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() ![]() Morgen ontmoeten de moslims samen op de bergplaats van "3arafat" (verkennig, een plaats waar adam en eva voor het eerst samen ontmoet na de daling uit de hemel), het is meer dan een symbolische plaats,. Het is een plaats waar de mensen hun gebeden uiten en hun vergiffenis vragen aan allah,. ![]() De dag daarna viert men het offerfeest ter herdachtenis van abraham en zijn zoon ismael. ![]()
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 17 december 2007 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |