Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2003, 23:53   #121
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Toen het Blok de Ael wou laten verbieden heb ik mijn piepstemmetje verhoffen om te protesteren. Ik doe nu hetzelfde.

Laat mij koud wat mensen op hun website zetten. Der mogen zelfs mafkezen zijn die zeggen dat Hitler een Jodenvriend was op ne site.

We mogen geen discriminatie maken naargelang de geestelijke capaciteiten van de mensen.

Ik stel voor dat Hilde Claes eens te rade gaat bij haar vader. Misschien heeft die een helder moment in zijn geheugen en weet die haar iets zinnigs te vertellen.
Dus, als ik je goed begrijp mogen criminele activiteiten terug toegelaten worden op het internet. Pedofielen mogen terug ronselen op hun websites. Drugshandelaars mogen hun laatste vloeibare xtc van eigen bodem aanprijzen. Malafide handelaars mogen hun gestolen waren uitstallen. Neonazi's mogen weer oproepen om joden, homo's, zigeuners op te sluiten in speciale afgesloten kampen en hen uithongeren. Enfin, de ganse santanboetiek, of zijn er toch beperkingen volgens jou, en welke maatstaven gebruik je dan?
Beetje nuanceren aub. Misdadigers en de misdaad moet bestreden worden, aanslagen op onze zeden en onze waarden eveneens. Maar aangezien onze regering ook daar niets aan doet, moeten er alternatieve partijen komen die niet alleen aan zichzelf, maar eveneens aan het welzijn van het land en zijn autochtone bevolking denken.
Tenslotte zijn die het die deze welvaartstaat gerealiseerd hebben en hier eerst woonden.
Ons verdedigen tegen het faillissement van onze sociale zekerheid en onze welvaart, tegenover mensen die ons als goddelozen bestempelen. Ons uitmaken voor racisten terwijl ze hier bijna alles gratis krijgen met z'n 1.500.000, is niet hetzelfde he. Ik zou je hetzelfde eens in marocco willen zien doen. Je zou vlug begrijpen wat het verschil is hier en daar. Die mensen weten nog niet wat democratie is, ze zijn het aan het leren maar op de verkeerde manier. Ze denken dat democratie betekend dat we, wat we gespaard en gerealiseerd hebben met hard werken gewoon afgeven, beetje veel gevraagd denk ik. Nu al zijn onze belastingen van de hoogste ter wereld, méér kan men toch niet verlangen.
Oud 7 december 2003, 09:18   #122
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard

Dus voor mijn part mag die wet afgeschaft worden, mogen alle meningen openlijk gezegd worden zodat we zeker weten wie en wat de persoon in kwestie denkt.
Het aspect dat jij hier aanhaalt wordt als voordeel schromelijk over het hoofd gezien door de bepleiters van censuur.
Vrije meningsuiting betekent ook meer kennis over hen die ze uiten, en geeft aanleiding tot een vlottere bestrijding van ideeën die ons niet zinnen: we weten dan tenminste vanwaar ze komen.
Oud 7 december 2003, 10:18   #123
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind niet dat je ideeën kan verbieden, noch de literatuur omtrent.
Citaat:
Geplaatst: Vr Dec 05, 2003 11:13 am
maar ik heb er in persoonlijke naam en ook als vzw al klacht tegen neergelegd
Dus niet verbieden, doch aanklagen in de hoop dat ideeën die u niet aanstaan bestraft worden.

Alle ideeën mogen geuit worden (zo bewaren we ons witte communiezieltje), doch aan sommige hangt een prijskaartje dat we van rechtswege afdwingen (waarom ons nog moemaken om te argumenteren?)

Ik begin het te snappen.........

Citaat:
maar de grondwet van het land moet altijd voorgaan op de eigen (religieuze) overtuiging.
Een wet is slechts een neerslag van wat er aan overtuigingen bij een bevolking leeft.
Dat zou althans wenselijk zijn.

Een wet is geen vaststaand eeuwig geldig object.
Degene die op die wijze een wet betonneert, en als een onveranderlijk, als door goddelijke instantie geschonken geheel vereert, is de ware theocraat.

Citaat:
Ik heb bvb nooit gepleit voor een verbod van de boeken van FDW of andere delegees van bepaalde partijen.
Vreemd.
Hierboven geef je te kennen dat je ernstig gaat protesteren wanneer je brievenbus met foute literatuur wordt bestookt.

Ik heb jou hier nooit zien pleiten voor het toelaten van revisionistische of negationistische geschriften.
Als ik me niet vergis, bestaat hier ergens een topic van jouw hand, waarin je gloriërend de veroordeling van ene Verbeke toejuicht........

Vervolgens leggen jij en jouw VZW klacht neer tegen een website met nazi-trash. Hoe je Georgische vrienden en familie gebaat zijn door dit betuttelende optreden, is me een raadsel. Doch jij kent hen beter dan ik, aan jou om hun kritische zin in twijfel te trekken en hen op te voeden, te bevoogden en te censureren.
Oud 11 december 2003, 12:09   #124
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen
Ons uitmaken voor racisten terwijl ze hier bijna alles gratis krijgen met z'n 1.500.000, is niet hetzelfde he. Ik zou je hetzelfde eens in marocco willen zien doen. Je zou vlug begrijpen wat het verschil is hier en daar. Die mensen weten nog niet wat democratie is, ze zijn het aan het leren maar op de verkeerde manier.
Driekwart van die 1.5 miljoen allochtonen zijn niet eens afkomstig vanuit Marokko. En de helft van die 1.5 zijn Belgen (genaturaliseerd) Leer eens nuanceren?

Ps: de nieuwkomers/leden van onze vzw vragen aan je waar dat ze alles gratis kunnen krijgen, ze zijn zeer geïnteresseerd
Oud 11 december 2003, 12:25   #125
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:
Dus niet verbieden, doch aanklagen in de hoop dat ideeën die u niet aanstaan bestraft worden.

Alle ideeën mogen geuit worden (zo bewaren we ons witte communiezieltje), doch aan sommige hangt een prijskaartje dat we van rechtswege afdwingen (waarom ons nog moemaken om te argumenteren?)
Ik heb geen probleem met opinies, maar het recht op verweer en verhaal is ook een grondwettelijk recht. Dat is iets wat op het internet moeilijk afdwingbaar blijft vermits anonimiteit dat verhindert.

Wat je op een webpagina zoals B&H deponeert is wat mij betreft hetzelfde of je verspreid het in folders over alle brievenbussen van West-Europa (en de wereld). Want inderdaad bereik je via het web (theoretisch toch) minstens iedereen die het Nederlands bezigt en/of over een internetaansluiting beschikt.

Het impact van dergelijke racistische en discriminerende websites blijft daarom moeilijk in te schatten.

Zoals ik al zei: het recht op verweer moet blijven bestaan. Als mensen of hun zaak schade lijden door bepaalde opinies moet je daar tegen kunnen reageren. Als iemand beweert op een website dat ik een dief ben, kan dat verstrekkende gevolgen hebben voor mijn carrière, mijn imago en handelszaak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Super
Citaat:
Ik heb bvb nooit gepleit voor een verbod van de boeken van FDW of andere delegees van bepaalde partijen.
Vreemd.
Hierboven geef je te kennen dat je ernstig gaat protesteren wanneer je brievenbus met foute literatuur wordt bestookt.
Klopt, er hangt zelfs een sticker op: geen reclame aub.
Oud 11 december 2003, 12:29   #126
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Citaat:

Ik heb geen probleem met opinies, maar het recht op verweer en verhaal is ook een grondwettelijk recht. Dat is iets wat op het internet moeilijk afdwingbaar blijft vermits anonimiteit dat verhindert.

Wat je op een webpagina zoals B&H deponeert is wat mij betreft hetzelfde of je verspreid het in folders over alle brievenbussen van West-Europa (en de wereld). Want inderdaad bereik je via het web (theoretisch toch) minstens iedereen die het Nederlands bezigt en/of over een internetaansluiting beschikt.

Het impact van dergelijke racistische en discriminerende websites blijft daarom moeilijk in te schatten.

Zoals ik al zei: het recht op verweer moet blijven bestaan. Als mensen of hun zaak schade lijden door bepaalde opinies moet je daar tegen kunnen reageren. Als iemand beweert op een website dat ik een dief ben, kan dat verstrekkende gevolgen hebben voor mijn carrière, mijn imago en handelszaak.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Super
Citaat:
Vreemd.
Klopt, er hangt zelfs een sticker op: geen reclame aub.
Nogmaals, bij wie moet men dan zijn voor verweer tegen den brol uit de Koran? En staat er op de site van B&H geen contactinfo ofzo?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2003, 12:31   #127
Landau
Burger

Landau's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ons uitmaken voor racisten terwijl ze hier bijna alles gratis krijgen met z'n 1.500.000, is niet hetzelfde he. Ik zou je hetzelfde eens in marocco willen zien doen. Je zou vlug begrijpen wat het verschil is hier en daar. Die mensen weten nog niet wat democratie is, ze zijn het aan het leren maar op de verkeerde manier.
Driekwart van die 1.5 miljoen allochtonen zijn niet eens afkomstig vanuit Marokko. En de helft van die 1.5 zijn Belgen (genaturaliseerd) Leer eens nuanceren?

Ps: de nieuwkomers/leden van onze vzw vragen aan je waar dat ze alles gratis kunnen krijgen, ze zijn zeer geïnteresseerd
Kleine nuance : 1.5 hebben een papiertje waarop staat "belgische nationaliteit". De nuance is klein doch niet onbelangrijk zoals een vreemdelingenkenner zoals u wel zal weten.
Landau is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2003, 12:35   #128
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Landau
Citaat:
Citaat:

Kleine nuance : 1.5 hebben een papiertje waarop staat "belgische nationaliteit". De nuance is klein doch niet onbelangrijk zoals een vreemdelingenkenner zoals u wel zal weten.
Correctie: de helft van die 1.5 miljoen zijn genaturaliseerd en daarvan zijn 2/3 Europeanen bij afkomstig uit de EU (Fransen, Nederlanders, Italianen enz...) Je zou er beter eens een statistiek over raadplegen, ipv dat gewouwel en gelieg over 1.5 miljoen Marokkanen die gratis alles krijgen goed te keuren.
Oud 11 december 2003, 12:44   #129
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Correctie: de helft van die 1.5 miljoen zijn genaturaliseerd en daarvan zijn 2/3 Europeanen bij afkomstig uit de EU (Fransen, Nederlanders, Italianen enz...) Je zou er beter eens een statistiek over raadplegen, ipv dat gewouwel en gelieg over 1.5 miljoen Marokkanen die gratis alles krijgen goed te keuren.
Waarom antwoordt u wel op de vraag van Landau maar niet op die van mij?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Oud 11 december 2003, 12:49   #130
Landau
Burger

Standaard

Inderdaad, fout antwoord van mij betreffende het aantal.

BTW : gewouwel.
Wonende in een multiculturele stad (niet dat dat bestaat () ..maar goed elk diertje zijn pleziertje) en dagelijks mee te maken hoe uw vrienden handelszaken openen die omwille van hygienische redenen weer worden gesloten en verzegeld door de politie. Deze mensen betalen geen belastingen doch hebben ook dat papiertje. Deze dapperen hebben lak aan regelgeving en wetgeving, want die zaken gaan de volgende dag weer open. En kom niet af dat het er maar enkelen zijn want ga de buurt rond "het slachthuis", den abattoir zit er vol van. En dan zegt u het abnormaal te vinden dat er mensen zeggen dat die gasten hier voor niets wonen. Wakker worden ! Ik vraag mij inderdaad af of dat zou kunnen in hun landen van herkomst ? Ik denk zelf het antwoord te weten doch ervaring heb ik niet met zulke malifide praktijken in die landen. De vreemdelingen die ik ken, zijn brave mensen maar gepatenteerde profiteurs die er prat op gaan dat indien "les belges" dat zouden doen ze de bak in draaien. Kom van achter dat scherm en loop is rond in een stad waar in 2005 meer dan de helft van de inwoners vreemdelingen zullen zijn.
Oud 11 december 2003, 12:49   #131
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Waarom antwoordt u wel op de vraag van Landau maar niet op die van mij?
Ik heb altijd een beetje moeite met mensen die er op uit zijn om mensen te beledigen simpelweg omdat ze er een andere mening of religie op na houden. Als jij zegt 'dien brol van de Koran', is dat al een slecht uitgangspunt, en heb ik niet veel zin meer om daar op in te gaan.

Tenandere, door over wat anders te beginnen was je de was van B&H niet witter, dat had je zelf toch ook al door vermoed ik? 8)
Oud 11 december 2003, 12:53   #132
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb altijd een beetje moeite met mensen die er op uit zijn om mensen te beledigen simpelweg omdat ze er een andere mening of religie op na houden. Als jij zegt 'dien brol van de Koran', is dat al een slecht uitgangspunt, en heb ik niet veel zin meer om daar op in te gaan.

Tenandere, door over wat anders te beginnen was je de was van B&H niet witter, dat had je zelf toch ook al door vermoed ik? 8)
Ik beledig helemaal niemand. Ik stel gewoon dat er in de Koran brol staat. Idem voor de Bijbel trouwens. Vrije meningsuiting, weet je wel? In deze topic zijn al verschillende passages uit de Koran aangehaald. Sta jij daar dan achter misschien?

Intussen ontwijk je wel weer handig de vraag die je in nauwe schoentjes brengt. Dus, nogmaals: Nogmaals, bij wie moet men dan zijn voor verweer tegen den brol uit de Koran?

En ik probeer B&H helemaal niet wit te wassen. Over wat anders beginnen zei u?
Oud 11 december 2003, 13:00   #133
thePiano

Standaard

Citaat:

Wonende in een multiculturele stad (niet dat dat bestaat () ..maar goed elk diertje zijn pleziertje)
Ja toch wel, multicultuur bestaat zeker en vast en zeker in mijn stad, Antwerpen, met zo'n 100 verschillende nationaliteiten. Wen er maar alvast aan.

Citaat:
en dagelijks mee te maken hoe uw vrienden handelszaken openen die omwille van hygienische redenen weer worden gesloten en verzegeld door de politie. Deze mensen betalen geen belastingen doch hebben ook dat papiertje. Deze dapperen hebben lak aan regelgeving en wetgeving, want die zaken gaan de volgende dag weer open. En kom niet af dat het er maar enkelen zijn want ga de buurt rond "het slachthuis", den abattoir zit er vol van. En dan zegt u het abnormaal te vinden dat er mensen zeggen dat die gasten hier voor niets wonen.
Hetzelfde probleem deed zich voor rondom het Falconplein en in de Pelikaansstraat. Ga maar kijken rondom het Falconplein, dat is daar al bijna drie jaar een spookgebied, alles gesloten, zo'n 145 handelszaken die niet eens allemaal illegaal werkten. Het kruikje drijft zolang te water tot het breekt. Niemand kan ongestraft illegale handelspraktijken voeren zonder tegen de lamp te lopen. Je zou je pijlen beter richten tot het controleorgaan (politie, sociale en financiële inspectie enz..) dat helaas onderbemand en met te weinig middelen moet werken.

Citaat:
Kom van achter dat scherm en loop is rond in een stad waar in 2005 meer dan de helft van de inwoners vreemdelingen zullen zijn.
Inderdaad, de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn, of dacht jij dat je op een eiland woont misschien? Overigens zijn die vreemdelingen geen homogene groep, daar waar jij dacht dat het allemaal moslims uit Marokko of Turkije waren. De onderlinge verschillen binnen de allochtonen, waarborgt de diversiteit van meningen, religies, culturen enz... en ik vind dat prima zo.
Oud 11 december 2003, 13:04   #134
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik beledig helemaal niemand. Ik stel gewoon dat er in de Koran brol staat. Idem voor de Bijbel trouwens. Vrije meningsuiting, weet je wel? In deze topic zijn al verschillende passages uit de Koran aangehaald. Sta jij daar dan achter misschien?
Hoeft ook niet, maar daarom wil ik het nog niet verbieden. Overigens ben ik een atheïst en al 20 jaar lid van het Humanistisch Verbond. Voor mij is religie -zonder onderscheid- onzin. Maar daarom zeg ik nog niet dat het brol is.

Citaat:
Intussen ontwijk je wel weer handig de vraag die je in nauwe schoentjes brengt. Dus, nogmaals: Nogmaals, bij wie moet men dan zijn voor verweer tegen den brol uit de Koran?
Geen idee, het CGKR misschien of probeer het eens in Mekka?
Oud 11 december 2003, 13:09   #135
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Hoeft ook niet, maar daarom wil ik het nog niet verbieden. Overigens ben ik een atheïst en al 20 jaar lid van het Humanistisch Verbond. Voor mij is religie -zonder onderscheid- onzin. Maar daarom zeg ik nog niet dat het brol is.

Citaat:
Ah, selectief verbieden dus. Selectief racisme dus. En u beseft blijkbaar ook dat u voor de debiele praat in de Koran nergens terecht kan voor verweer.

Consequentie: nul komma nul.

Waarvan akte.
Oud 11 december 2003, 13:18   #136
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Citaat:
Ah, selectief verbieden dus. Selectief racisme dus. En u beseft blijkbaar ook dat u voor de debiele praat in de Koran nergens terecht kan voor verweer.
Je kan het al eens proberen met de Bijbel. Die zal je vermoedelijk beter kennen dan de Koran. In het Oude Testament wordt er flink op losgehakt, verkracht en gemoord. Je kan dat soort lectuur eens aanklagen en kijken wat er gebeurt.
Oud 11 december 2003, 13:24   #137
Landau
Burger

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wonende in een multiculturele stad (niet dat dat bestaat () ..maar goed elk diertje zijn pleziertje)
Ja toch wel, multicultuur bestaat zeker en vast en zeker in mijn stad, Antwerpen, met zo'n 100 verschillende nationaliteiten. Wen er maar alvast aan.

Even eerlijk blijven hoor. Het is niet omdat u het zo leuk en nuttig vind dat iedereen dat doet. Ik dien maar even te verwijzen naar a) de verkiezingen in uw stad b) de mening van de Vlaming bij opiniepijlingen.
Ik hoef daar niet aan te wennen want de buitenlanders doen dat ook niet.

Citaat:
en dagelijks mee te maken hoe uw vrienden handelszaken openen die omwille van hygienische redenen weer worden gesloten en verzegeld door de politie. Deze mensen betalen geen belastingen doch hebben ook dat papiertje. Deze dapperen hebben lak aan regelgeving en wetgeving, want die zaken gaan de volgende dag weer open. En kom niet af dat het er maar enkelen zijn want ga de buurt rond "het slachthuis", den abattoir zit er vol van. En dan zegt u het abnormaal te vinden dat er mensen zeggen dat die gasten hier voor niets wonen.
Hetzelfde probleem deed zich voor rondom het Falconplein en in de Pelikaansstraat. Ga maar kijken rondom het Falconplein, dat is daar al bijna drie jaar een spookgebied, alles gesloten, zo'n 145 handelszaken die niet eens allemaal illegaal werkten. Het kruikje drijft zolang te water tot het breekt. Niemand kan ongestraft illegale handelspraktijken voeren zonder tegen de lamp te lopen. Je zou je pijlen beter richten tot het controleorgaan (politie, sociale en financiële inspectie enz..) dat helaas onderbemand en met te weinig middelen moet werken.

Dus deze nieuwe burgers hoeven zich niet echt in te burgeren ? Of staat dat niet op de lijst van uw multiculturele samanleving ? Alles over laten aan de overheid ? Ach zo..als u uit dat vaatje begint te tappen hou ik er even mee op.

Citaat:
Kom van achter dat scherm en loop is rond in een stad waar in 2005 meer dan de helft van de inwoners vreemdelingen zullen zijn.
Inderdaad, de wereld zal nooit meer hetzelfde zijn, of dacht jij dat je op een eiland woont misschien? Overigens zijn die vreemdelingen geen homogene groep, daar waar jij dacht dat het allemaal moslims uit Marokko of Turkije waren. De onderlinge verschillen binnen de allochtonen, waarborgt de diversiteit van meningen, religies, culturen enz... en ik vind dat prima zo.
En dat is uw goed recht. Ik persoonlijk vind dat nu onleefbaar, ik had ooit andere ideeên daar over maar die zijn door mijn gekleurde medemensen de grond in geboort. En ik heb helemaal niets gezegd over homogene groep ! Dat ondergraaft zelf een beetje de stelling dat milticultureel echt kan bestaan. En ik heb het zelf niet over turken of marokkanen, die zijn hier in grote getalen, en die hun specialiteiten kennen we ook maar over de nog minder blanke medemensen. U kent ze wel de mannen waarvoor de beenhouwers hier hun vlees moeten laten "bederven" op aparte toonbanken. ook dat is diversiteit, en dat is prachtig voor u, maar niet voor ons. En dat van dat eiland goed gevonden hoor maar het antwoord is ja ..deze stad is een eiland zowel politiek / sociaal en economisch ..dat wist u toch ? Vlamingen worden hier behandeld als tweederangsburgers, voor mij geen probleem, ware het niet dan hun taal de mijne is en strijden voor identiteit ook een onderdeel zal blijven in de multi-utopie. Maar aan die strijd heb jij (sorry voor de jij maar de u komt te strikt over) geen boodschap of wel ? Jij zegt een belezen man te zijn, tenminste dat lees ik zo tussen de regels (en is niet negatief bedoeld), ik vind het dan ook merkwaardig dat je zo selectief bent in het verdigen van volkeren. Mag ik even lastig en heel slecht zijn "eigen volk laatst ?"
Oud 11 december 2003, 13:25   #138
Landau
Burger

Standaard

sorry voor de quote mess...
Oud 11 december 2003, 13:36   #139
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan het al eens proberen met de Bijbel. Die zal je vermoedelijk beter kennen dan de Koran. In het Oude Testament wordt er flink op losgehakt, verkracht en gemoord. Je kan dat soort lectuur eens aanklagen en kijken wat er gebeurt.
Geweldig toch hoe u uw eigen argumentatie onderuit haalt. U ageert tegen B&H omdat er geen verweer tegen zou mogelijk zijn, om vervolgens zelf te bevestigen dat er tegen de Bijbel of de Koran geen verweer mogelijk is. Maar d�*t moet dan wèl weer kunnen!

P.S.: Waarom zou ik de Bijbel beter kennen? Ik ben atheïst en heb geen boodchap aan dat boekje.

P.P.S.: om uzelf te parafraseren: "Tenandere, door over wat anders te beginnen was je de was van de Koran niet witter, dat had je zelf toch ook al door vermoed ik?"
Oud 11 december 2003, 13:46   #140
Tegendradigaard

Standaard

Hilde Claes wil Bloud and Honour aanpakken lees ik in de titel.

Maar hoe moet ik dat nu interpreteren ?

Wil ze die van B&H in dienst nemen (aanpakken in mijn spreektaaldialect) ?
Wil ze die eens pakken ? (nemen - sexueel ?)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be