![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ook.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is dat een reden om te zagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon even doorscrollen. Doe ik ook met jouw gezaag.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga maar snel wat rondrijden in je range rover en het milieu vervuilen voordat ik nijdig wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vóórdat je nijdig wordt?!? Maar liefje toch, ik heb jou nooit anders geweten dan nijdig en verzuurd... Misschien is dat deels te verklaren uit je afgunst omdat ik me een echte auto kan veroorloven, terwijl jij je met een aftands fordje moet behelpen...
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga jij ook beginnen gelijk dat ''randgeval'' die zich altijd rijker en daarom ook beter voor doet dan een ander? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Als je via Google zoekt komt het spreekwoord meer voor met "zienen" dan met "zien en", maar dit is nog geen garantie dat het zo dan juist is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie van 1000 km afstand dat dat weer een politieke benoeming is, ... en gij ziet dat niet in Mitgard, ? ... Zijt nu eens eerlijk ne gebuisde politieker die ineens bij het ballet van Vlaanderen aan de slag kan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta me toe om "mijn zakken dicht te houden" als een uitspraak met die woorden begint.
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk is dat een politieke benoeming. Een vriendendienstje onder de rooien die goed voor eigen rood volk eerst zorgen. Norbert De Batselier kan daar ook over mee vertellen.
|
![]() |
![]() |