![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Welke optie past het beste bij je ? | |||
ik heb nog nooit nva gestemd |
![]() ![]() ![]() |
104 | 71,23% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu nog steeds nva |
![]() ![]() ![]() |
13 | 8,90% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu vld |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu spa |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu cdv |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu spirit |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu op dedecker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,68% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu groen! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
23 | 15,75% |
ik stemde vroeger nva, ik stem nu op iets anders |
![]() ![]() ![]() |
5 | 3,42% |
Aantal stemmers: 146. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd. Het is onvergeeflijk om als voorzitter van een Vlaams-nationalistische partij, een liberaal (en dus per definitie Belgiscist) aan te trekken.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ik heb buiten Bart De Wever nog nooit een voorzitter hetzelfde weten doen. Dit is pas nieuwe politieke cultuur.
![]() |
![]() |
#124 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nooit met de spa... Wij zijn tegen het cordon...; nooit in een regering als b-h-v... ik heb nooit gesproken met de VLD over kartel... dag daarna had hij al beginselverklaring met de VLD getekend. etc etc Dewever is de meest onbetrouwbare figuur uit de vlaams politiek. Als ik zijn affiche zie dan denk ik meteen aan zijn leugens en gebroken beloftes.bah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarin heeft Patrik (Faveere?) gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dan werkelijk uw probleem. Er zijn mensen die daar terecht anders over denken. Stop eens met altijd opnieuw de hele rim-ram, die er niets mee te maken heeft, erbij te halen.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 16 maart 2007 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vlaamsnationalisme en separatisme zijn hopeloos voorbijgestreefd. Stemmen voor de N-VA is dus absurd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Doe misschien eens de moeite wat argumenten te zoeken; op die manier neemt men u voor één keer misschien serieus.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Niet fijn voor u, misschien, zo geconfronteerd worden met de waarheid? Nu ja, u heeft nog altijd de kans er iets goeds van te maken! Vooruit, juffrouw, waarom denkt u dat separatisme voorbijgestreeft is? Welke bewijzen zien we daarvoor in onze maatschappij? Go for it! groetjes
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw mening, uw goed recht. Ik heb een andere menig, mijn goed recht.
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag Hans1. Had u nog argumenten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Maar het is natuurlijk geen pluim op zijn hoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry, maar ik vertrouw de VLD voor geen half haar. De liberalen hebben altijd de kaart van België getrokken, en zullen dat ook altijd doen. EDIT. En voor je zegt dat Dedecker niet meer bij de VLD zit... Hij is uit de partij gesmeten, en is er niet uit eigen beweging uitgestapt. Dat wil dus zeggen dat hij zich wél kon verzoenen met de Franskiljone koers van de VLD.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 5 april 2007 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volledig gelijk, maar je mag de VLD geen liberalen noemen. |
|
![]() |