Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2003, 11:49   #121
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jef
Abou is een leugenaar, hij heeft ooit op tv wel gepleit voor arabisch als 4de landstaal.
nog een schepje boven op

Een lid van de Fatah-beweging van Yasser Arafat dat in ons land een verblijfsvergunning had gekregen nadat hij verbannen werd uit Israël, zit in de cel.

Khalil Al N. (25) wordt verdacht van betrokkenheid bij een gewapende overval. Binnenlandse Zaken zit verveeld met de zaak en geeft toe dat Vreemdelingenzaken al sinds juni wist dat Al N. ,,verkeerde vrienden'' had.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 13:26   #122
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Speciaal om de blokkertjes plezier te doen, goed nieuws uit Gent:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Morgen
Telecomoperator Base is in Gent gestart met een reclamecampagne gericht op de Turkse gemeenschap. Turkse slogans op metershoge affiches kleuren het straatbeeld in de Turkse wijken, wat niet naar de zin is van de plaatselijke Vlaams Blok-afdeling.

Die roept op tot een boycot van Base-producten.

Base experimenteert al langer met marketing die gericht is op etnische minderheden in ons land, maar totnogtoe bleef het bij speciale producten en formules.

Nu gaat de telecomoperator een stapje verder door hun producten ook in het Turks aan te prijzen. “Voor ons is dat een logische stap in de opbouw van ons Ay Yildizgamma, dat zich specifiek richt op de Turkse gemeenschap”, legt Bart Vandesompele van Base uit.

Samen met mediabedrijf Clear Channel ging Base op zoek naar 20 vierkante meter affiches dicht bij de Turkse gemeenschappen in ons land. Naast Gent hangen er ook affiches in Brussel en Genk.

De bedoeling van de campagne is om het Ay Yildiz-pakket te promoten, een belkaart die toelaat om goedkoper naar Turkije te bellen.

Bij het pakket hoort ook een aangepast dienstenplatform met Turkssprekende verkopers, een callcenter waar je in het Turks terechtkunt en een aangepast voicemailsysteem.

Vandesompele spreekt in die zin van ‘etnische marketing’, die gericht is op doelgroepen met een bijzonder belprofiel.

De Gentse Vlaams Blok-afdeling steigert ondertussen bij het zien van de Turkse slogans in het straatbeeld en roept op om de Base-producten voortaan links te laten liggen. Bij Base liggen ze echter niet wakker van die boycot. “Bij de lancering van ons Ay Yildiz-productlabel dreigde het Vlaams Blok er zelfs mee om naar het Centrum voor Racismebestrijding en Gelijkheid van Kansen te stappen. Een beetje vreemd toch voor zo’n partij”, reageert Vandesompele. “We liggen daar echt niet wakker van en ik ben ervan overtuigd dat de Belgische bevolking slimmer is dan dat. Al met al gaat het hier niet om een politiek statement, maar om een manier om mobiele communicatie te promoten.”
Het bewijs dat een vrije markt rekening houdt met minderheden. Dus ook met minderheden zoals die van de Vlamingen in Brussel. Met hén waarschijnlijk nóg meer, omdat die Vlamingen veel geld hebben.
Ze moeten dus geen schrik krijgen van de Franstalige advertenties die ze in hun bus krijgen enzo.
Oud 18 december 2003, 13:32   #123
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ha ja boer bavo, als dat maar een beetje geld opbrengt in Gent 100.000 turken die zullen nu ook alllemaal al een gsm hebben zeker ? maar of die een belgische provider hebben is niet zeker hoor
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 18 december 2003, 13:43   #124
William
Provinciaal Statenlid

William's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Ik vraag mij toch nog altijd af hoe het komt dat altijd die Arabieren hun taal willen afdwingen aan ons en het de 4de taal van Belgie willen maken maar ondertussen leven er hier meer Italianen en vele andere Oost-Europeanen, hoe komt het dat die mensen hun taal niet willen opdringen.
Er heeft nooit iemand gevraagd, laat staan afgedwongen om het Arabisch een 4e landstaal te maken. De waarheid heeft zijn rechten. Het is gebaseerd op een interview met Abou Jahjah in "Knack" waarin hij zei: "wij pleiten niet voor arabisch als 4e landstaal, ...".
Pardon, maar Jahjah heeft dit wel degelijk zo gezegd. Hij heeft enige tijd uitdrukkelijk gepleid om Arabisch als vierde taal in te voeren in Belgie. Wanneer u zegt dat dit niet waar is of indien onze bruine vriend dit weerlegt dan kan ik niet meer besluiten dat jullie allebei -maar vooral Abou- grote leugenaars zijn.
Oud 18 december 2003, 13:48   #125
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door William
Pardon, maar Jahjah heeft dit wel degelijk zo gezegd. Hij heeft enige tijd uitdrukkelijk gepleid om Arabisch als vierde taal in te voeren in Belgie. Wanneer u zegt dat dit niet waar is of indien onze bruine vriend dit weerlegt dan kan ik niet meer besluiten dat jullie allebei -maar vooral Abou- grote leugenaars zijn.
Misschien is hij later van mening verandert. Maar in het oorspronkelijk artikel in Knack, waarover de hele heisa ontstaan is staat wel degelijk dat hij er niet voor pleit. Er stond ongeveer: wij pleiten niet voor Arabisch als 4e landstaal, hoewel we vinden dat we dat zouden kunnen doen, net zoals de Duitstalige minderheid Duits mag spreken.
Toen ongeveer 2 weken lang elke dag "Jahjah heeft ongelijk door te pleiten voor een 4de landstaal", provocatie, ...
Het zou me dan ook niet verbazen dat hij na een tijd zijn standpunt geradicaliseerd heeft.
Daarnaast: ik ben geenszins fan van de man, maar de waarheid heeft ook zijn rechten.
Oud 18 december 2003, 13:52   #126
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
Amaai, met al uw marokkaanse getrouwde homo's moet ge wel een gigantisch ruim en gevarieerd sociaal leven hebben; of wordt dit soms geschreven vanuit een cel in één of ander slotklooster?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Leg mij eens uit wat er afwijkend is:

1) Iemand die zich ongeloofelijk kwaad maakt omdat een winkelbediende maar 1 taal spreekt en dat dat niet de zijne is.

2) Iemand die het na 100 keer achter zo'n heethoofd in de rij te staan om te betalen stillekesaan beu wordt zijn tijd te laten verspillen en voor de lol wat olie op het vuur kapt.

Ik ga nog liever op stap met een toffe marokkaanse getrouwde homo die frans praat dan met een zuurpruim die graag zijn tijd spendeert aan irritant gedrag tov winkelbedienden die niet beter weten.
Het was uiteraard te voorspellen dat sommigen Frantalige Marokkaanse getrouwde homos als minderwaardig zouden bestempelen.
Oud 18 december 2003, 13:55   #127
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
de vorige pagina niet werd ingegaan.

[size=1]Tomb I love you [/size]
Zijt gij ne Marrokaanse getrouwde homo? Zo neen, dan kan je het wel vergeten...
Het is veel erger dan dat , Dies is een Vlaming.
Oud 18 december 2003, 14:09   #128
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Nu reeds heerst er in de VS in een aanhoudende burgeroorlogse toestand tussen de verschillende rassen. De VS doen dienaangaande grote inspanningen om het zoveel mogelijk voor de buitenwereld te versluieren.
Ze kunnen het blijkbaar naar hun eigen inwoners toe zodanig goed versluieren dat ik tot de conclusie kom dat hier veel minder racisme is dan in Europa. Ik woon dan by the way nog in het Zuiden van de VS ook.

Om het met de woorden te zeggen van een oude redneck: Hier zijn helemaal geen rassenproblemen; iedereen die negers bezit houdt ze goed onder controle.
Oud 18 december 2003, 14:17   #129
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Nu reeds heerst er in de VS in een aanhoudende burgeroorlogse toestand tussen de verschillende rassen. De VS doen dienaangaande grote inspanningen om het zoveel mogelijk voor de buitenwereld te versluieren.
Ze kunnen het blijkbaar naar hun eigen inwoners toe zodanig goed versluieren dat ik tot de conclusie kom dat hier veel minder racisme is dan in Europa. Ik woon dan by the way nog in het Zuiden van de VS ook.

Om het met de woorden te zeggen van een oude redneck: Hier zijn helemaal geen rassenproblemen; iedereen die negers bezit houdt ze goed onder controle.
rasist!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 03:04   #130
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Hey, een oplossing. We importeren een hoopje Rednecks om hier de allochtone probleemmakers op te voeden. Indien de geviseerde allochtoontjes per ongeluk, doordat ze racistisch behandeld zijn door de politie toch tot een veroordeling gebracht worden.Dan krijgen ze de keuze. Kaartje retour naar voorouderlijke zandbak,of een cursus bij Nonkel Redneck.
Oud 19 december 2003, 03:16   #131
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sato
Citaat:
Mohammed straks burgemeester van Brussel?
So what?
Sato,
idd, so what? Ik zal er alvast niet van wakker liggen!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 07:18   #132
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

So what?
Sato,
gij zijt al uw winterslaap begonnen ?

Groetjes uit één van de betere wijken van Koekelberg
Oud 19 december 2003, 09:45   #133
canis lupis
Burger

canis lupis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mohammed straks burgemeester van Brussel?
So what?
Hopelijk leer je snel de koran vanbuiten en liefst in het
arabisch, en laat je later je 12jaar oude dochter trouwen met een vent die er al enkele madaamen op na houd, liever gij dan ik
canis lupis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 10:20   #134
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Sato,
gij zijt al uw winterslaap begonnen ?

Groetjes uit één van de betere wijken van Koekelberg
zeker niet.
groetjes uit een gemengde brusselse wijk...
Oud 19 december 2003, 10:43   #135
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door canis lupis
Citaat:

So what?

Hopelijk leer je snel de koran vanbuiten en liefst in het
arabisch, en laat je later je 12jaar oude dochter trouwen met een vent die er al enkele madaamen op na houd, liever gij dan ik
"wolfshond",
Ik sta hier eens op hetzelfde standpunt als Sato, dus mijn antwoord krijg je al:
Ik ruik daar méér vooroordelen dan kennis...
ik bezit al jaaren een koran ( 1976 , dacht ik), maar ken hem niet van buiten. Mijn Arabisch is eerder beperkt, een 40-tal woorden schat ik..
Ook een 12-jarige dochter zie ik niet meer in mijn toekomst.

In Marokko of Turkije huwen meisjes niet voor hun 15 of 16 , zo is de wet.(in België kon dat, mits dispensie vd procureur, op 14 jaar al, destijds (onder de oude wetgeving, en niet bijzonder voor islamieten!).
In Oostenrijk mag dat al op 13, sommige Zuid-Amerikaanse landen 12.

Het aantal islamieten dat er hier (of in Marokko) meerdere vrouwen op nahoudt is schijnbaar wel hééél beperkt: de koran moedigt dat niet aan en stelt een limiet op 4, mits men aan alle volgende vrouwen op alle gebieden, evenveel "geeft" als aan de eerste, wat in de praktijk nogal een hinderpaal blijft.. (ken jij één voorbeeld? Ik niet!) Over het aantal Belgen met een al dan niet occasionele buitenhuwelijkse relatie zullen we beter discreet blijven, maar "wie 't breed heeft, laat het breed hangen" zegt het spreekwoord en Belgen hebben het gemiddeld wel wat breder dan migranten... (en daar ken ik wél voorbeelden...)
Oud 19 december 2003, 14:51   #136
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het aantal islamieten dat er hier (of in Marokko) meerdere vrouwen op nahoudt is schijnbaar wel hééél beperkt: de koran moedigt dat niet aan en stelt een limiet op 4, mits men aan alle volgende vrouwen op alle gebieden, evenveel "geeft" als aan de eerste, wat in de praktijk nogal een hinderpaal blijft.. (ken jij één voorbeeld? Ik niet!) Over het aantal Belgen met een al dan niet occasionele buitenhuwelijkse relatie zullen we beter discreet blijven, maar "wie 't breed heeft, laat het breed hangen" zegt het spreekwoord en Belgen hebben het gemiddeld wel wat breder dan migranten... (en daar ken ik wél voorbeelden...)
Wat is volgens jou dan het verschil tussen veelwijverij (max. 4 tegelijk, maar wel inwisselbaar) en een buitenechtelijke relatie?

Ik beschouw het namelijk als volgt:

1. Veelwijverij op z'n islamitisch

- Je koopt een vrouw (prijs afhankelijk van leeftijd, woonplaats(mt of zonder papieren etc...)
- Door die aankoop heb je het alleenrecht op het gebruik van haar baarmoeder en vagina. Daarom dat ze ook ten allen tijde ter beschikking moet staan indien je van je 'eigendom' wil gebruik maken.
- In ruil ben je verplicht om haar van eten, kleding en huisvesting te voorzien (= evident: zonder eten gaat je baarmoeder dood)
- Voor die uitermate gunstige tegemoetkoming van jou, is ze natuurlijk volledige onderwerping en gehoorzaamheid verschuldigd.
- Indien je met één niet toekomt kan je er nog drie bijkopen, zolang je ook die drie volgende van eten en kleding en huisvesting voorziet
- Indien je er eentje beu bent (uitgelabber.... baarmoeder buiten werking....) is het voldoende dat je haar dat mededeelt: Taleq Taleq Taleq (moet wel driemaal uitgesproken worden). Ze kan dan gaan, soms met het recht haar aankoopprijs mee te nemen, in geval van onwilligheid moet ze haar aankoopprijs terugbetalen.
- na verwijdering van de onwillige of versleten vrouw, staat het je vrij om je een nieuwe (laatste model?) aan te schaffen, zolang je er maar maximum vier tegelijk in bezit hebt.
- uiteraard behoren de kinderen toe aan de man, vermits hij enkel gebruik heeft gemaakt van de baarmoeder om ZIJN kinderen te verwekken.

2. Het westerse huwelijk
- je verbindt je lot met je partner (= wederzijds) met de bedoeling het samen voor de rest van je leven uit te hangen.
- het is niet de bedoeling er nog een paar bijvrouwen op na te houden ---> dit is een reden tot echtscheiding.
- bij echtscheiding is het de bedoeling dat je de gezamenlijk verworven bezitting verdeelt, het is niet zo dat de vrouw zomaar aan de deur kan gezet worden.
-pas na echtscheiding staat het beide partners vrij om een nieuwe relatie aan te gaan.
- kinderen uit een huwelijk blijven onder gezamenlijk ouderlijk gezag.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 16:20   #137
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

• [quote]
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door circe

Wat is volgens jou dan het verschil tussen veelwijverij (max. 4 tegelijk, maar wel inwisselbaar) en een buitenechtelijke relatie?

- Je koopt een vrouw (prijs afhankelijk van leeftijd, woonplaats(mt of zonder papieren etc...)
    - Door die aankoop heb je het alleenrecht op het gebruik van haar baarmoeder en vagina. Daarom dat ze ook ten allen tijde ter beschikking moet staan indien je van je 'eigendom' wil gebruik maken.
    - In ruil ben je verplicht om haar van eten, kleding en huisvesting te voorzien (= evident: zonder eten gaat je baarmoeder dood)
    - Voor die uitermate gunstige tegemoetkoming van jou, is ze natuurlijk volledige onderwerping en gehoorzaamheid verschuldigd.
    - Indien je met één niet toekomt kan je er nog drie bijkopen, zolang je ook die drie volgende van eten en kleding en huisvesting voorziet
    - Indien je er eentje beu bent (uitgelabber.... baarmoeder buiten werking....) is het voldoende dat je haar dat mededeelt: Taleq Taleq Taleq (moet wel driemaal uitgesproken worden). Ze kan dan gaan, soms met het recht haar aankoopprijs mee te nemen, in geval van onwilligheid moet ze haar aankoopprijs terugbetalen.
    - na verwijdering van de onwillige of versleten vrouw, staat het je vrij om je een nieuwe (laatste model?) aan te schaffen, zolang je er maar maximum vier tegelijk in bezit hebt.
    - uiteraard behoren de kinderen toe aan de man, vermits hij enkel gebruik heeft gemaakt van de baarmoeder om ZIJN kinderen te verwekken.

Is dat niet zo iets als draagmoeder. Maar dan op industrieële Basis?
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 21:54   #138
Rudi Dierick
Gouverneur

Standaard

Goed geprobeerd; ik wist niet eens dar die marokaanse getrouwde homlo ook nog Franstalig zou zijn. In elk geval: wat ik bedoelde was dus 'enkel' maar een marokkaanse getrouwde homo, en mijn opmerking betrof het feit dat er daarvan niet erg veel te vinden zijn.

Dat u de suggestie probeert te lanceren dat deze al dan niet minderwaardig zou zijn, is enkel en alleen uw keuze en opinie. U gaat daramee echter wel totaal voorbij aan alels wat ik erover vertelde. Maar ja, blijkbaar zoekt u het liever in het steeds maar herhalen van monologen, eerder dan te proberen te begrijpen wat anderen bedoelen.

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dierick
Amaai, met al uw marokkaanse getrouwde homo's moet ge wel een gigantisch ruim en gevarieerd sociaal leven hebben; of wordt dit soms geschreven vanuit een cel in één of ander slotklooster?
Het was uiteraard te voorspellen dat sommigen Frantalige Marokkaanse getrouwde homos als minderwaardig zouden bestempelen.
Rudi Dierick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2003, 22:51   #139
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:

2. Het westerse huwelijk
- je verbindt je lot met je partner (= wederzijds) met de bedoeling het samen voor de rest van je leven uit te hangen.
- het is niet de bedoeling er nog een paar bijvrouwen op na te houden ---> dit is een reden tot echtscheiding.
- bij echtscheiding is het de bedoeling dat je de gezamenlijk verworven bezitting verdeelt, het is niet zo dat de vrouw zomaar aan de deur kan gezet worden.
-pas na echtscheiding staat het beide partners vrij om een nieuwe relatie aan te gaan.
- kinderen uit een huwelijk blijven onder gezamenlijk ouderlijk gezag.
Circe,
Ik weet niets over je privéleven, maar ik ruik daar iets!!!!
Eeen slechte, of rotslechte ervaring kan je met iemand uit elke cultuur hebben, je "eigen volk" inbegrepen, geloof me vrij !!!
't Is hier niet de plaats om privéafrekeningen met een individu over een ganse groep te gaan spreiden!
Oud 20 december 2003, 00:52   #140
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Jeezes Filo!

vermoed je nu echt dat ik verstoten ben uit een huwelijk met een veelwijvend islamiet ?

of vrees je dat ik een echtscheiding op basis van een minnares heb bekomen?

denk je dat mijn kinderen aan hun vader werden toegewezen?
of vermoed je dat ik ze zelf heb opgevoed?

meen je het nu dat je ervan uitgaat dat ik een gezapig westers huwelijks leven heb ?
of denk je dat ikzelf een losbollig typetje ben?

vrees je dat ik slechts één man gekend heb?
of vermoed je dat ik er verschillende aan de haak heb geslagen?

Kortom! vertel me je diepste geheimen: WELK VRESELIJK LOT HEB IK VOLGENS JOU ONDERGAAN????

I can't wait! 8)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be