![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan echt wel België doorkruisen zonder bijtanken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Men kan, maar als de dieselprijs in gans Europa even hoog is, waarom zou men? <<op Europees niveau brengen>>schreef ik
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 maart 2007 om 22:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu tanken buitenlanders speciaal hier omdat de prijs iets lager is dan in hun land. Wanneer de prijs gelijk is doen ze dat niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb zo het vermoeden dat er weer een nieuwe wegenbelasting op komst is. Eentje waar enkel wij Belgen voor opdraaien dus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het raar dat men doet alsof het vignet voor Belgen "gratis" zou zijn.
a) ik betaal wegenbelasting b) ik betaal wegenvignet c) ik zou naar het schijnt wegenbelasting terugkrijgen d) blijft toch nog steeds: ik betaal wegenvignet? kan ook zijn: a) ik betaal wegenbelasting b) ik betaal wegenvignet c) ik zou naar het schijnt wegenvignet terugkrijgen d) blijft toch nog steeds: ik betaal wegenbelasting? Zijn er hier soms mensen die willen geloven dat ze a) GEEN wegenbelasting meer moeten betalen b) WEL een wegenvignet gaan betalen c) DATZELFDE wegenvignet krijgen terugbetaald? joehoe???
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 maart 2007 om 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het wegevignet alleen disciminerend omdat er vanuit Europees standpunt iets moet gedaan worden en geregeld worden aan de wegen. Dit is een manier om een politiek agenda te creëren met een ander land. Praktisch in alle landen kun je gratis rijden in Europa. In frakrijk moet je betalen, maar zijn er ook secundaire en gratis wegen. Duitsland gratis, Spanje beperkt en secundair, Nederland gratis, UK, Scandinavië en ik kan nog even doorgaan. Of we gaan alles belasten in de EU om de kosten op wegen te beperken en een lagere belasting voor landen opleggen waar geen secundaire of weinig secundaire wegen zijn.
|
![]() |
![]() |