![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() beste,
Nee de starter van deze topic is een christen en geen atheist dees keer en ik weet niet of hij denkt dat hij met deze beweringen een bewijs wilt leveren da islam geen waarheid is, en dan het chistendom moet de waarheid zijn. In plaats om met de moslims te discussieren over de basis principes van deze twee verschillende manieren van denken gaat hij dingen uithalen van de web sites zoals answering-islam, faithfreedom, etc .. om te proberen aantonen dat de islam geen goie weg is, en dus het christendom moet zijn. Dezelfde manier van hun paus, hij heeft dat ook zo gedaan en beweerde dat Muhammed (saw) iets slecht voor mensheid heeft gebracht, en hoe dat? Hij zei dat hij gewoon een dialoog uit de 9de eeuw heeft geciteerd en waar kun je in deze wereld in godsnaam een dialoog vinden waarin een partij actief is en de andere partij niets zegt ?? en waarom zei hij dat niet wat de moslim antwoordde? Soms lees ik geweld, terrorisme en dat de moslims moordenaars zijn en ze plegen zelfmoord en weet ik veel wa.. en de christenen zijn braaf dus het christendom moet de goie weg zijn en de profeet Muhammed (saw) heeft veel vrouwen gehad en Jezus (as) geen enkel en bla bla bla .. volgens mij moet het hindoiesme de waarheid zijn: ze zijn braaf, geen oorlog , geen kruistochten, geen boomaanslagen, geen hoofddoek, ... of niet? Ik daag hem uit om een topic aan te maken met deze titel "YahyaZakarya vs Tomccp: Christendom <> Islam" waarin we een discussie gaan uitvoeren met 1 voorwaarde: Alles wat hij zegt moet een bewijs geven, en alles wat ik ga zeggen ook! Groetjes Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 28 januari 2007 om 17:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Dat is niet waar. Maar als jij dat wilt ... geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sex heeft men met twee toestemmende partners. Kinderen weten niet wat sex is en kunnen niet toestemmen islam zegt dat maagdekes van 6 die zwijgen en dus niet weten waarover ge het hebt mogen "gehuwd" worden (weten ze weer niet wat het is) en dan mag je hen neuken! goed zo? Dat heet hier VERKRACHTEN! Nederlands is natuurlijk een hele moeilijke taal met ontzettend veel betekenissen en verschillende woorden en sommige mensen slagen er niet in om die betekenissen te begrijpen. Daarom zijn we dan ook volgelingen van de theepot: die heeft ons dit allemaal in het nederlands doorgeseind via MIJ de laatste der profetessen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2007 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Geen antwoord of wederwoord geven op de stelling, maar wel wijzen naar een andere (bij voorkeur christelijke) godsdienst. Of afleidingspolitiek...
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||
![]() |
![]() |