![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als VB voorheen zich heeft laten gaan tegen bijvoorbeeld de VLD of de sossen, dan bestaat de kans natuurlijk dat die net dezelfde veeg geven als het VB intern prult. Das gewoon realiteit! Of zoals je kan zeggen: Heilig boontje komt om zijn loontje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Burger
|
![]() Leg mij eens uit wat u zozeer grappig vindt of ligt het soms binnen uw gewoonte een waarheid die men niet zien wilt om bepaalde reden(en) van de hand te doen als zijnde "grappig" ?
Voor zover ik weet is er nog steeds een cordon sanitaire aanwezig tot op heden tegen een volledig volgens de democratische regels bestaande partij met mandatarissen die er allen op een volkomen democratische wijze zetelen. Voor zover ik weet is het VB nog steeds de enige partij die consequent voldoende aandacht wou besteden aan het bestrijden van criminaliteit om de veiligheid van de burger zoveel mogelijk te kunnen waarborgen. U heeft u eigen opgestelde weddenschap verloren maar wees gerust ... uw kop mag op zijn plaats blijven. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Burger
|
![]() Een VB-conflict waarvan ondertussen de snaren reeds opnieuw gelijkgestemd zijn (tot misschien grote spijt van tegenstanders) is voor u blijkbaar moeilijk te verteren. In ieder partij geldt de regel dat dergelijke discussies binnenhuis gevoerd worden en niet openlijk voor de ogen van de media. En dit juist om toestanden zoals we de afgelopen dagen gekend hebben te vermijden. Wat is daar in hemelsnaam ondemocratisch aan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Voor de rest even goede vrienden voor mijn part. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veeg geven? What are you talking about? Het is een feit dat er binnen het miljoen VB'ers mensen zijn met uiteenlopende visies wat de strategie betreft... Dat de traditionele haatpartijen daar nu een probleem mee hebben en dat ze dat gewoontegetrouw het VB zullen proberen ten kwade te duiden is in het beste geval hilarisch edoch bezwaarlijk to the point...
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Je begrijpt het heus wat ik wil zeggen. Beetje empathie om andermans mening te kunnen zien kan waardevol zijn...
![]() Citaat:
Citaat:
Die rol is net zo goed om te keren. Het VB is ook geen heilig boontje naar andere partijen toe. Niet zo snel het eenzame slachtoffertje spelen... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() is dat daar dan ooit geweest?