![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wete hoeveel mensen er omgekomen zijn in zijn revolutie?? Genoeg om voor mij als massamoordenaar bestempeld te worden. Ok, ik geef toe: Poll Pot deed het nóg beter... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Inderdaad. Castro is een moordenaar en een ordinaire dief.
Hij is een communist voor de anderen, een kapitalist voor zichzelf. En daar kijkt de SPA dus naar op. Ik zeg: proficiat SPA! Het communisme is de toekomst. Leve de slavernij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hoe is dit een reactie op een voorgaand bericht?
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Het is tegen mijn principes mij bezig te houden met idioten die ongehinderd door ook maar enige kennis hier hun mening komen geven maar om mijn goede inborst te tonen: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er zijn tijdens en na de revolutie inderdaad velen doden gevallen, sommigen terecht en sommigen onterecht. Dit gebeurt echter bij elke geweldadige revolutie, dus dit maakt Castro geen massamoordenaar. U moet niet vergeten dat het land na de revolutie gewoon nog in burgeroorlog was en dat het regime van Castro ook bedreigd werd door een grote boze buur. Op zo'n moment is het logisch (en goed verdedigbaar) dat een land actie onderneemt tegen de terroristen (of vrijheidsstrijders) die het voortbestaan van het land bedreigen. Het land is 40 jaar lang het grootste slachtoffer geweest van staatsgesponsord terrorisme en dan vind u het vreemd dat deze terroristen hard aangepakt worden? Men kan terecht vraagtekens zetten bij het communisme, of bij Castro's persoonlijke motieven, of bij de doodstraf, maar men kan Fidel Castro (zonder kwade wil) geen massamoordenaar noemen. Doet men dit wel, dan zorgt men voor een ontiechelijke deflatie van de term massamoordenaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
neen, dat kan en wil ik niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
volgens mij. volgens u niet. conclusie: *knip* Geen persoonlijke aanvallen. mvg, Arnold. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Daar zal CGKR niet op reageren, vrees ik. En ja, het werkt slechts in één richting.
![]() |
#129 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voor al wat tegen het VB spreekt, zijn er massale reacties van de linkiewinkies, maar nu als een allochtoon zijn minachting toont t.o. een VB-er, weinig of geen reactie. Zo zie je maar dat racisme of discriminatie niet de basis waren om het VB monddood te maken, maar heel andere redenen. De hypocrieten!!! Maar ja, dat zijn we stilaan gewend geraakt. Het doet me alleszins een nog grotere afkeer van die partijen krijgen. ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het staat u vrij OF mijn cijfers te weerleggen, OF uit te leggen waarom mijn conclusie fout is. Voor mij volstaat duizenden executies en tienduizenden politieke gevangenen in werkkampen om betiteld te worden als massamoordenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want opnieuw: in de omgekeerde toestand was het kot (land, media, politieke wereld, CGKR, ...) te klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() Meneer, dat heb ik al geprobeerd en uw enige repliek was dat u mij uit ging schelden en dat uw mening toch echt de juiste is. Zo heeft een discussie natuurlijk geen nut.
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft tot nu toe toch nog maar alleen een vraag gesteld aan het college van burgemeester en schepenen om een andere plaats te krijgen? Ik zie niet in wat daar discriminerend aan is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als iemand niet naast een allochtoon zou willen zitten was dat rasisme geweest en zeker discriminatie...nu...tuurlijk niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de koppels in Sint Niklaas alleen te kennen gaven niet door een bepaalde schepen gehuwd te willen worden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij dunkt dat sommigen beter eerst eens het woordenboek openslaan om te bekijken wat het woord 'discriminatie' betekent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |