![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grappig ... tja, na verloop van tijd verdwijnt me de zin om er mee te lachen en borrelt er eerder een plaatsvervangende schaamte op.
![]() |
#123 |
|
![]() Maar eerlijk gezegd heeft hij wel het recht arrogant te zijn. Allez, wie zou anders die belangrijke stempels zetten?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Op een discussieforum mensen op een negeerlijst zetten is net zoiets als valsspelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() WAAAT??? Waarschijnlijk gewoon omdat zij beide een homogetinte avatar hebben. Zij komen er tenminste voor op! Ik ook trouwens. Ik geef een heel duidelijk bewijs dat homosexualiteit geen ziekte is: Dan zouden er nu al 1 tiende van de bevolking ziek zijn...
![]()
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() nemand (meer)
http://img179.imageshack.us/img179/7633/niemandei8.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Hansl ...
vanwege zijn zoveelste nietsterzakedoende opmerking in de vorm van een smiley heb ik m een idiote randdebiel genoemd (of zoiets in die orde) ... daarom staat hij nu op mijn negeerlijst ... want anders zou ik dat zeker nog schrijven, ik vind het immers nog steeds volledig kloppen ... en vermits Hansje dan gaat 'klikken' ... negeer ik hem ... ter persoonlijke bescherming ... http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=70 Laatst gewijzigd door Anna List : 19 juli 2007 om 07:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niemand, tzijn zo'n brave mensen hier!
zeker als je het vergelijkt met politicsinfo...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Nee, het is niet omdat je een bepaalde homo niet tof vindt, dat je persee een homohater bent. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Niemand, ik respecteer de vrije meningsuiting
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Na 117 berichtjes kan de ergernis tegenover bepaalde bezoekers van P.be ook nog niet groot zijn, het zou wel heel erg zijn indien jij nu reeds over een lange negeerlijst zou beschikken.
![]()
![]() |
#137 |
|
![]() Ik heb de moderator Arnold op mijn negeerlijst gezet, niet dat ik iets tegen hem heb maar ik wil Arnold als een proefkonijn gebruiken voor mijn experiment,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 19 juli 2007 om 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Ok het werkt dus ook bij de moderators, nu heb ik onze Arnold van de lijst verwijderd !
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Ben pas sinds kort actief mijn negeerlijst gaan gebruiken en ik moet zeggen, het is een totaal andere manier van Forummen.
Momenteel in mijn lijstje: AdrianHealey Hans1 illwill Raf Sinistra