Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 april 2004, 14:13   #121
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar

Realisme is echt wel het laatste dat er zich in jouw hoofd afspeelt...
Bizar, dat is nu net wat ik denk als ik uw posts lees.
Tja, ik ben tenminste geen lid van een of andere populistische en manipulatieve politieke strekking. Ik denk wat ik wil zonder dat ik telkens moet informeren bij anderen of ik dat wel mag denken. Ik leef ook hier en nu en niet in een geromantiseerd verleden met een fictieve cultuur. Dat noem ik realistisch.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 14:16   #122
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Bizar, dat is nu net wat ik denk als ik uw posts lees.
Tja, ik ben tenminste geen lid van een of andere populistische en manipulatieve politieke strekking. Ik denk wat ik wil zonder dat ik telkens moet informeren bij anderen of ik dat wel mag denken. Ik leef ook hier en nu en niet in een geromantiseerd verleden met een fictieve cultuur. Dat noem ik realistisch.
Hij doet het weer! Hilarisch!!!
Oud 22 april 2004, 14:31   #123
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Neen, hoor. Niks haat, niks dom...
Gewoon realisme.
JOIN THE MAROKKIBUSTERS!
gisteren veroordeeld en vandaag herbeginnen ze..
Bij recidive wordt een zwaardere straf toegepast, weten ze dat niet?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 14:32   #124
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het leven in 't algemeen zo erg was in migrantrijke buurten zou ik niet opnieuw in een migrantrijke buurt zijn gaan wonen, zou mijn zoon niet vanuit een concentratieschool met groot succes aan d'univ zijn afgestudeerd. stom geluk? twee keer na elkaar dan, met twee buurten? en dan spreek ik niet van de migrantenbuurt in centrum Marseille, aan de rue d' Aix, waar ik toch al 3 keer op vacantie ging.. (stom geluk met drie buurten?
en wat zou er verkeerd zijn aan de rue d'Aix? Hebt ge iets tegen migranten soms? gene racistische praat verkopen hé!

ps. ook weeral op verlof geweest! flink hoor filo! amai, ik word jaloerserder en jaloersder!
(ps2. ik WOONDE daar een tijdje! nu ook jaloers?)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2004, 15:00   #125
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Als het leven in 't algemeen zo erg was in migrantrijke buurten zou ik niet opnieuw in een migrantrijke buurt zijn gaan wonen, zou mijn zoon niet vanuit een concentratieschool met groot succes aan d'univ zijn afgestudeerd. stom geluk? twee keer na elkaar dan, met twee buurten? en dan spreek ik niet van de migrantenbuurt in centrum Marseille, aan de rue d' Aix, waar ik toch al 3 keer op vacantie ging.. (stom geluk met drie buurten?
en wat zou er verkeerd zijn aan de rue d'Aix? Hebt ge iets tegen migranten soms? gene racistische praat verkopen hé!

ps. ook weeral op verlof geweest! flink hoor filo! amai, ik word jaloerserder en jaloersder!
(ps2. ik WOONDE daar een tijdje! nu ook jaloers?)
Aan de rue d'Aix is er niks verkeerd, ik was daar 3 maal voor langere tijd, laatste keer zomer 2002: ik toon enkel aan dat ik die "befaamde" buurten wel ken en er nog terugkeer ook nog, dus: meer faam dan feit IMO. Als ik iets tegen migranten had zou ik er niet terugkeren
Rue d' Aix, waar de Cours Belsunce versmalt, niet zo ver van de oude Alcazar op de Canebière en néé, niet in het Mercure te duur voor mij en dus toch niet mijn stijl... Ik ken die wijk al van lang voor men er een aantal huizenblokken platgooide en er die Mercure, HLM's en dat "Centre Bourse" neerpootte...
in de jaren '60 was het daar eerder "ruig" en het zijn juist de "ruigste" huizenblokken die men platwalste. Hing jij daar toen rond?

Je zou me idd jaloers krijgen!! een halve dag HST en ik ben er
Oud 22 april 2004, 22:50   #126
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

gisteren veroordeeld
Veroordeeld door een franskiljon onder politieke druk en met zicht op een postje bij cassatie. Omdat de links politiek correcte kerk ons niet kan afstoppen in het stemhokje moet het maar via politieke processen gebeuren. Een beetje laf en doorzichtig, vindt je niet?
Citaat:
vandaag herbeginnen ze..
Zijn we ooit gestopt? Echte democraten kennen nog zoiets als het recht op de vrije meningsuiting. 8)
Oud 22 april 2004, 22:57   #127
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
gisteren veroordeeld
Veroordeeld door een franskiljon onder politieke druk en met zicht op een postje bij cassatie. Omdat de links politiek correcte kerk ons niet kan afstoppen in het stemhokje moet het maar via politieke processen gebeuren. Een beetje laf en doorzichtig, vindt je niet?
Citaat:
vandaag herbeginnen ze..
Zijn we ooit gestopt? Echte democraten kennen nog zoiets als het recht op de vrije meningsuiting. 8)
De wet op basis waarvan het Vlaams Blok gisteren veroordeeld werd is democratisch gestemd, dus...
Oud 22 april 2004, 23:08   #128
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
De wet op basis waarvan het Vlaams Blok gisteren veroordeeld werd is democratisch gestemd, dus...
Deze veroordeling werd mogelijk gemaakt door het stemmen van repressiewetten ingediend door franstalige partijen bedoeld om het Vlaams Blok te elimineren. De Vlaamse partijen keurde deze wetten goed omdat ze er het gechikte middel in vonden om een succesrijke concurende partij mee uit te schakelen. De waarheid is dat men het Vlaams Blok niet viseerd om zijn vreemdelingenstandpunten maar om zijn sterk republikeins programma.
Oud 22 april 2004, 23:13   #129
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Deze veroordeling werd mogelijk gemaakt door het stemmen van repressiewetten ingediend door franstalige partijen bedoeld om het Vlaams Blok te elimineren. De Vlaamse partijen keurde deze wetten goed omdat ze er het gechikte middel in vonden om een succesrijke concurende partij mee uit te schakelen. De waarheid is dat men het Vlaams Blok niet viseerd om zijn vreemdelingenstandpunten maar om zijn sterk republikeins programma.
Maar respect voor democratie is niet het sterkste punt vh Zwart Blok, hé? :evil
Oud 22 april 2004, 23:40   #130
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Democratie naar Oost-Europees model bedoel je?
Oud 23 april 2004, 04:02   #131
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Filosoof is weer utopisch
Citaat:
De wet op basis waarvan het Vlaams Blok gisteren veroordeeld werd is democratisch gestemd, dus
Welke burger op straat heeft iets te vertellen over de gestemde wetten ?

Sorry, we mogen eens in de zoveel tijd kiezen wie ons de wet mag opleggen, en de keuze is nog steeds hetzelfde, zakkenvullers A tot met Z, met bleitsmoelen,leugenaars en randdebielen als opvulling.

Nu die randdebiel opmerking laat ik in het midden, want desondanks het publiek vertoonde achterlijk gedrag van sommige politici voorkomt niet dat deze karikaturen van menselijkheid goed hun boterham verdienen.Moet ik anders zeggen "goeie acteurs"?

Als die kwispels, die ons regeren, verdienden naar toegevoegde waarde aan onze samenleving, dan moesten ze geld bovenop geven.Die bodemloze put van een staatskas zou opgevuld geraken in een regeerperiode of 2.Zonder andere besparingen of extra belastingen die anders genoemd worden,of gewoon zeer stilletjes ingevoerd.

Eigenlijk, dan nog liever een Koning met een raad van wijzen dan deze beschamende vertoning die democratisch in naam , partictratisch in vorm en gewoon pathetisch in realiteit is.
Oud 23 april 2004, 08:16   #132
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Filootje toch, het gaat helemaal niet om die wet, maar om de toepassing ervan.
Als wij samen over de autosnelweg razen aan 180 p/u en jij wordt beboet en ik niet, dan is er iets mis. Niet met de wet maar met de personen die ze toepassen.

Het Gentse arrest is, door de toegepaste methodiek, tot in de details toepasbaar op zowel het christendom als de islam. Waarom werden die dan niet mee veroordeeld??

Dit is afleiding van de wet van haar opzet. Afleiding van de rechtstrpaak van haar doel.

Dit is in een rechtstaat ongehoord.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 15:00   #133
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ja, kijk eens hier, mijn beste, de holocaust, waar jullie zo graag naar verwijzen, te pas en vooral te onpas, was ook volledig legitiem in het kader van het Dritte Reich. Vergeet dat vooral niet. De Belgische rechtsstaat en democratie zijn langzaam maar zeker aan het vervallen, beter gezegd democratie en legitimiteit worden in België steeds meer gesubsumeerd onder particratische belangen. Net zoals 'racisme', worden nu ook de woorden 'democratie' en 'rechtsstaat' semantisch gedraineerd door het regime. Er worden slogans van gemaakt om de tegenstander mee rond de oren te slaan, nietwaar mijnheer Filo...
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 15:06   #134
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Zit niet te zagen over democratie ego filo aub indien er in belgie een echte democratie zou zijn kun je moeilijk aantonen of een reden geven waarom het vlaams blok niet aan het meeregeren is hé.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 18:04   #135
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Kalm, kalm maar, beste vriend, de dokter komt zo dadelijk.
(dat heb je nu met steeds maar je hoofd op je bureel te bonken...)
Ge zijt de eerste met deze originele opmerking. (Zoals in heel deze topic trouwens! )
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2004, 18:07   #136
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
VUILE OVERTREFFERS !!!

Ze helpen de hele topic naar de klote.

Ze moeten ook overal op ingaan.

Ze hebben net zoveel humor als een eikenblad in de herfst.

Ze zijn zo serieus als parketvloer.

In deze topic duld ik geen anderen. Allemaal BUITEN !!!
Dat van dat eikenblad heb je van Cyriel Verschaeve: Judas, act.1: ...ja net een eikenblad in herstgetij, één stond maar voor het vallen...(Judas over zijn vrouw.) Toepasselijk?

Die parketvloer, Oké, als het Thaise eik is.

Dat ingaan... Kom nou, alleen de meisjes, tenzij je Rafke..... Of verwijs je naar de mis: Introibo ad altara dei

En dan is het naar de klote natuurlijk!

Of hoe een onzinnige posting toch positieve elementen kan bevatten. Het vereist natuurlijk enige analyse....

Het is dan ook voor jou bedoeld.

Buiten dus! 8)
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2004, 14:34   #137
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Democratie naar Oost-Europees model bedoel je?
Zijn Oost-Europese landen dan geen democratiëen?
Oud 24 april 2004, 14:55   #138
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

malbenita malpuracxa fremdulo
Oud 24 april 2004, 16:51   #139
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
malbenita malpuracxa fremdulo
daarvoor moet je geen studies Esperanto gedaan hebben...
Oud 24 april 2004, 18:35   #140
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus

Dat van dat eikenblad heb je van Cyriel Verschaeve: Judas, act.1: ...ja net een eikenblad in herstgetij, één stond maar voor het vallen...(Judas over zijn vrouw.) Toepasselijk?

Die parketvloer, Oké, als het Thaise eik is.

Dat ingaan... Kom nou, alleen de meisjes, tenzij je Rafke..... Of verwijs je naar de mis: Introibo ad altara dei

En dan is het naar de klote natuurlijk!

Of hoe een onzinnige posting toch positieve elementen kan bevatten. Het vereist natuurlijk enige analyse....

Het is dan ook voor jou bedoeld.

Buiten dus! 8)
doet je koppeke pijn???

dorus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be