![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie stemt u als Vlaams Belang niet op de lijst zal staan? | |||
BUB |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,00% |
UNIE |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,00% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
8 | 8,00% |
SP.A-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,00% |
CD&V-N-VA |
![]() ![]() ![]() |
22 | 22,00% |
OpenVlD |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,00% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
11 | 11,00% |
Vlott |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,00% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,00% |
iets anders |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,00% |
blanco |
![]() ![]() ![]() |
6 | 6,00% |
ik kom niet af! |
![]() ![]() ![]() |
20 | 20,00% |
Aantal stemmers: 100. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zou ik dat hier nu kunnen weten dat jij een vlaming en/of allochtoon zou zijn? Ik wist niet dat zoiets vragen al een misdaad was,allee,weer iets dat ik bij weet. En nen puure belg?Leg eens uit?Voor het koningshuis en voor dirupo dus? Laatst gewijzigd door Marlboro : 2 maart 2007 om 01:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Borgerroko is van de moslims zeg maar. Reportage ruime tijd geleden al gezien en ik zou er allesins niet willen wonen.Ik ga hier niet gaan posten wat ze allemaal getoond hebben want das beetje teveel. Ik denk ook niet dat er nog zo veel vlamingen wonen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, de quote "Borgerokko, da is hier allemaal van ons", werd in de genoemde reportage door enkele jonge Marokkanen gedaan. Niks slag onder de gordel dus, gewoon een verwijzing, puure Belg.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 2 maart 2007 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verdorie toch, is het nu zo moeilijk om in correct Nederlands te communiceren? Zijn de scholen dan écht zo racistisch dat het er zelfs niet één lukt om zich zonder flagrante taalfouten uit te drukken?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 2 maart 2007 om 01:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo schrijft een pure Nederlandskundige Belg het. De smiley mag je weglaten, da's puberaal.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door borgerhout : 2 maart 2007 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En zou jij afkeuren dat arbeiders in lageloonlanden het een beetje beter doen, en wij een beetje minder? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Vlaams autonomiestreven - het economisch communistisch (?) systeem dat jij naastreeft ... het wijzigen van zo'n systeem (voor alle duidelijkheid daar streef ik niet naar , ik denk dat momenteel het gecorrigeerde vrije marktsysteem zoals we het kennen het beste is wat we al gekend hebben doorheen de geschiedenis ... misschien zijn er betere denkbaar, maar voorlopig slechts in theorie) is een andere strijd je mag de twee volgens mij elkaar niet laten blokkeren, dan zet jij jezelf klem. want laat ons eerlijk zijn : in België met de huidige conservatieve PS die de Waalse arbeidersbewegingen in haar greep houdt, maakt een wijziging van economisch systeem nog minder kans. desalniettemin, houzee ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het oude gedeelte of in het nieuwe gedeelte hé,want dat zijn twee uiterste ........
![]() |
#139 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |