![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
t is dus het één of het ander de te lage lonen van jouw en van limburgse wolf zijn zelfs mogelijk doordat jullie geschorst kunnen worden maak het stempelen onbeperkt in de tijd en jullie lonen zullen stijgen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2007 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
en stempelen onbeperkt maken in tijd is een stap daar naartoe ( = verhoogd het minimumloon ) en stempelen beperkt maken in tijd is een stap er vandaan ( = verlaagd het minimumloon )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2007 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Burger
|
![]() Eerlijk gezegd hou ik nu minder over dan vroeger op de ocmw, doch ondanks de vele uren verplaatsing inbegrepen ben ik nu verlost van de tergende kwelling en verplichtingen die het ocmw via de vdab oplegde.
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee,geen basisloon,loon naar werken enkel,en das niet te veel gevraagd hé
![]() |
#128 |
|
![]() Kan jij niet tegen de mensen van het vlaams netwerk gaan zagen jong ? Die worden zelfs speciaal betaald om naar jouw te luisteren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Burger
|
![]() Eigenlijk wil ik zeggen dat de regering zogenaamde jobs creeert. doch het kan niet dat men tegen minimumlonen moet gaan werken. Men zou beter de lonen verhogen voor de mensen die in die nepstatuten werken. Had men nu ieder werkloze die op de dop stond of via de ocmw leefde 4€ bovenop de cheques gegeven dan had de staat 16€ bespaart. Het verschil met wat ze nu per cheque aan de werkgever betalen.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss. kan jij niet zo goed praten met een echte arme,das dan Uw probleem hé...
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
de overgang naar de dienstencheques is gewoon een administratieve truuk geweest van verhofstad om tienduizenden mensen niet langer werkloos te moeten noemen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2007 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat dit alles weet,kom er dan ook eens voor op met Uwe VWS ipv. enkel maar doppers te verdedigen.....
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
het vws is geen a team ofzo dat alle problemen van de armen ff gaat oplossen of zo he ( alsd je die kinderlijke verwachting had is het vrij logisch bedrogen uit te komen, dat zal dan ook nog vaak gebeuren ) wat wij bieden is een organisatorisch kader om gecoordineert verzet tegen armoede te organiseren - de rest moeten de leden zelf doen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 maart 2007 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Burger
|
![]() Het dienstencheque systeem is niet slecht in die zien dat het dan als volwaardige job geld maar waarom een werkgevr als tssnpersoon die een groot deel opsoupeert. Als men ieder uur gewerkt onder dienstencheque als een volwaardig uurloon (job) zou gezien hebben en daar bovenop 4€ uitgekeerd zou hebben dan zou de regering geld gespaard hebben. Geld dat nu naar de werkgever vloeit. Het pwa was voor veel mensen in zekere zin geen slecht statuut daar men dan eigenlijk ook iets extra had en vele vallen nu uit de boot omdat het pwa inderdaad vervangen is door dienstencheques (waar ik zeker niet kan tegenspreken) die eigenlijk een truuk zijn om de werkloosheidscijfers te verdoezelen.
Laatst gewijzigd door limburgse wolf : 3 maart 2007 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie het moet doen, is wel duidelijk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Burger
|
![]() Ik ga er nu eens tssndoor want ik heb nog een tweede volwaardige job en dat is mijn huishouden en mijn kinderen waar ik nu op mijn vrije dag alle tijd in kan steken. Groetjes aan allen.
![]() |
#140 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |