![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik heb hem niet persoonlijk gekend, i.t.t. De Mon, zijn broer. Zeer toffe gast trouwens. Nu is "The Roof N.O. Jazz-men" o.l.v. de uiterst getalenteerde Gentse klarinettist Pierre Claessens het huisorkest, dat nog geregeld aantreedt met de onvolprezen Norbert Detaeye, de meest negroïde stem van Vlaanderen en daarbuiten. P.S. Het kan niet anders of we moeten elkaar in Dendermonde onbewust gezien hebben. Want zo groot is "den bunker" nu ook weer niet. Misschien kunnen we er samen ooit een pint drinken, of kom je er niet meer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Tja, Robert... de wereld is héél klein. Tegenwoordig kom ik nog héél zelden in Dendermonde; véél mooie herinneringen en -zoals ik al zei- toch dat stukje weemoed. We wisten diep in ons hart wel dat Bert het een beetje gezocht had, maar evengoed... we hebben er een héél grote artiest (én een ongelofelijk lieve, warme mens) aan verloren destijds.
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dat is dan ook brol!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Gouverneur
|
![]() Goed. Heb je de vorige posts gelezen ? In ieder geval, na zo'n reactie moet ik je natuurlijk dezelfde vragen stellen als ik aan anderen hier heb gesteld: Moet er dan een censuur komen op wat kunstenaars mogen doen ? En wat is dat dan ? Welke stromingen zijn dan nog toegelaten ?
|
![]() |
![]() |