Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 maart 2007, 18:22   #121
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Wat dat laatste betreft, zou je nog aardig kunnen verschieten.
Een uiterst aangename verrassing.
Citaat:
Toen Bertje Heuvinck nog z'n klarinetterende zelf was (helaas véél te vroeg uitgebrand), bracht ik héél veel tijd door in de Jazz-kelder in Dendermonde (Honky Tonk). Met de Jeggpap New Orleans Jazzband hebben we in die mooie dagen (enfin nachten ) nog ontzettend veel leut gehad met gasten als Norbert Detaeye. Ik speelde toen ook nog een stukje contrabas (ben cellist, vandaar...)

Na Bert's dood kreeg de New Orleans voor mij een stukje tristesse over zich dat ik nooit meer heb kunnen afschudden. Maar appreciëren... d�*t vast en zeker !
Ook ik heb ontelbare concerten in "den bunker" meegemaakt. En er de "Jeggpap" zien groeien tot één van de beste New-orleansbands van België. Bert Heuvinck is inderdaad veel te vroeg gestorven, hij was maar goed 40.
Maar ik heb hem niet persoonlijk gekend, i.t.t. De Mon, zijn broer. Zeer toffe gast trouwens. Nu is "The Roof N.O. Jazz-men" o.l.v. de uiterst getalenteerde Gentse klarinettist Pierre Claessens het huisorkest, dat nog geregeld aantreedt met de onvolprezen Norbert Detaeye, de meest negroïde stem van Vlaanderen en daarbuiten.

P.S. Het kan niet anders of we moeten elkaar in Dendermonde onbewust gezien hebben. Want zo groot is "den bunker" nu ook weer niet. Misschien kunnen we er samen ooit een pint drinken, of kom je er niet meer?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 maart 2007, 19:50   #122
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
P.S. Het kan niet anders of we moeten elkaar in Dendermonde onbewust gezien hebben. Want zo groot is "den bunker" nu ook weer niet. Misschien kunnen we er samen ooit een pint drinken, of kom je er niet meer?
Ik ben er vrijwel zeker van dat we elkaar meermaals tegen het lijf moeten gelopen zijn... In Bertje's tijd was ik vaste stamgast in "den bunker"; om van de legendarische kroegentochten nog maar te zwijgen

Tja, Robert... de wereld is héél klein. Tegenwoordig kom ik nog héél zelden in Dendermonde; véél mooie herinneringen en -zoals ik al zei- toch dat stukje weemoed. We wisten diep in ons hart wel dat Bert het een beetje gezocht had, maar evengoed... we hebben er een héél grote artiest (én een ongelofelijk lieve, warme mens) aan verloren destijds.

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2007, 11:53   #123
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias Bekijk bericht
Wat is er kunstzinnig aan een Pollock ? Die gooide ook maar gewoon wat verf. Of een Appel, of een Mondriaan, dat waren ook alleen maar wat rode en gele blokjes. Christo verpakt wel eilanden, en Panamarenko maakt vliegtuigen die niet vliegen.
dat is dan ook brol!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2007, 16:52   #124
Ozymandias
Gouverneur

Ozymandias's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
dat is dan ook brol!
Goed. Heb je de vorige posts gelezen ? In ieder geval, na zo'n reactie moet ik je natuurlijk dezelfde vragen stellen als ik aan anderen hier heb gesteld: Moet er dan een censuur komen op wat kunstenaars mogen doen ? En wat is dat dan ? Welke stromingen zijn dan nog toegelaten ?
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be