![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Nog een contradictie: het denken in termen van 'postjes' is steeds in functie van de korte termijn. Om België federaal te maken, heeft men echter tientallen jaren moeten strijden. Die postjes kregen pas veel later echt waarde. Neem nu als voorbeeld Wilfried Martens. Die was er al bij vanaf Leuven Vlaams. Die zou dan in '68 een bepaalde zaak hebben verdedigd om jaren later postjes te maken voor andere mensen.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat bedoel je met massale sponsering van politieke partijen? Wel idee zit er achter? Subsidies voor partijen is wel degelijk nodig. Anders geld de wet van de sterkste in dit geval de rijkste door deze subsidies kunnen zoveel mogelijk meningen gehoordt worden. Het is zelf nodig voor onze democratie |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat betekent nog niet dat de hele Beweging zo denkt? Ben jij akkoord met ALLES wat het Blok, de grootste partij binnen de Vlaamse Beweging, zegt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ik wil zeggen is dat de huidige staatsstructuren niks meer met ontvoogding te maken hebben, maar met politiek profitariaat. Het geld dat die KUNSTMATIGE instellingen kosten, kunnen veel beter besteed worden aan het gezond maken van onze concurrentiepositie en het weg werken van onze staatsschuld! Men had beter geopteerd voor één nationale regering en één nationaal parlement en daarnaast de senaat als intercommunautair overlegcomité. Dat had ZEER VEEL geld uitgespaard. Maar ja, dan trap ik op zere tenen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Amai, Rudy, uw politiek inzicht is ineens zo veel helderder geworden? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alleen weet ik ook dat dit inzicht niet onmiddellijk gerealiseerd kan worden. Daarom moeten we kleine REALISTISCHE stappen nemen om tot een werkend einddoel te komen. Daar horen ook pijnlijke beslissingen bij zoals het homogeen maken van bevoegdheidspakketten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is goed te zien dat er nog dappere mensen zijn... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
Pelgrim merkte aardig op dat jullie B&B aanhangen, en ik trek de lijn gewoon door naar Beter Weten. C'est tout! ![]()
![]() |
![]() |
#132 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Homogene bevoegdheidspakketten? Goed hoor, maar wel volgens het Patriottisch Dogma: Alleen als het herfederaliseringen betreft. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaanderen onafhankelijk of Vlaanderen bij Nederland? Nee: Ik ben BELG en kies voor BELGIE. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | ||
|
![]() Citaat:
Als ik voor de inlijving ben van Vlaanderen door Holland (is trouwens de foute benaming, typisch), dan ben jij voor de annexatie van Vlaanderen voor Wallonië. Even grote nonsens, maar ik ben geen klein leugenachtig fascistje met issues zoals Tacitus en Patriot. Dat is het grote verschil.
![]() |
![]() |
#140 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat jij voorstelt is onzin. We gaan naar een Verenigde STATEN van Europa. Ik wil dat de staat Belgie daar in opgaat (op termijn). Wat is het nut van jouw (nutteloze) staatsvorm BE+NL+LU? Niks, nul komma nul. Waarom zouden we naar jouw staatsvorm moeten gaan? Wat brengt dat dan voor verbetering? |
|||
![]() |
![]() |