![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een tragisch einde. Ik vond het moedig van de man dat hij het opnam voor een Kazakstaans gezin. Laten we vooral d�*t onthouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door system : 10 maart 2007 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Ik heb naar ene mod tronca gevraagd om hier eens eindelijk in te grijpen tegen mensen zoals brugge die hier misbruik maken van een dode om zo op die manier toch maar de topic te verkloten en zo op die manier weer mooi de kans ziet om nog eens extra na te trappen op een onbeschofte manier naar het vb.
Dit kreeg ik als antwoord;Beste, Ik heb die thread doorgenomen en vind het niet opportuun om daar in te grijpen. Het staat mensen vrij hier hun mening over het functioneren van een partij te geven. Het enige wat in die thread in strijd is met het reglement zijn scheldpartijen tov andere forumdeelnemers. Ik vraag u dan ook met aandrang deze voortaan achterwege te laten. Het is aan deze post duidelijk te merken dat deze mod hier helemaal niet objectief is en partij trekt,dit hoogst waarschijnlijk dat deze mod anti-vb is en mensen zoals brugge die dan maar alles mogen zeggen en doen. En vrije meningsuiting tot daar aan toe en je eens kwaad maken ook allemaal een normale reactie van een mens maar misbruik maken van een dode is erover en het is al erg dat een mod daar vlug de ogen over sluit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Als je in zo'n topic als deze afkomt;guido dit en dat maar het is de fout van het vb en nog maar te zwijgen van al de rest,dat is misbruik maken beste dasboot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite, jongen. Je laat hier nogmaals zien dat achter je vriendelijke masker van democratie, openheid en tolerantie in werkelijkheid een verwrongen en totalitaire geest schuilgaat. Op zulke momenten komt de ware Raf naar boven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nooit in de spiegel gekeken ? Terzake van gisterenavond niet gezien over de Russiche neo-nazi's ? Niet gaan luisteren naar Mechelen bij de bloedvrienden ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen 'bloedvrienden', jongen. En ik kies mijn vrienden overigens zelf wel. Daarvoor heb ik jouw advies niet nodig.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 11 maart 2007 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*geeuw*
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Jij bent echt nog een snotaap.Wij hebben geen fluit met zo'n zaken te maken en weer eens de zoveelste leugen van u.Maar doe gerust verder,des te beter dat mensen totaal geen rekening meer met u houden aangezien steeds opnieuw nonsens verkoopt en maar wat uit je nek zit te kletsen zonder enige bewijs(weeral).
Laatst gewijzigd door Marlboro : 11 maart 2007 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Zoals het VB dat ook doet. Hoe kwamen ze weer aan die 11 miljard euro aan transfers per jaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Dat is zelfs niet eens berekent door het vb maar door een professor(die niets met het vb heeft te maken).Jongens toch,doe eens de moeite om zelf iets na te gaan inplaats van steeds erop los te lullen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Aan uw zinsbouw en logisch denken te zien zit u ergens halverwege de lagere school. Ge weet toch dat er een minimumleeftijd is vereist om op dit forum te schrijven ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loop je in het echte leven dan ook met zo'n gekke muts op je hoofd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je ouders hebben je volgens mij nooit manieren geleerd.Hebben ze ook nooit gezegd dat je geen misbruik mag maken van een dode? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in tegenstelling tot jou dan ook nooit beweerd dat mijn avatar een afspiegeling van mijzelf is.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 11 maart 2007 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Ik post hier amper op het forum, maar ik wil wel zeggen dat mensen zoals "Brugge Veilig en leefbaar", Hans1 en Raf van een ongekende perversiteit en slechtheid zijn om een smartelijk overleden iemand zo te misbruiken na zijn door voor hun eigen, bekrompen politieke agenda. Maar goed dat de familie hun schrijfels niet moet lezen. Lager kunnen deze bijzonder slechte, laag-bij-de-grondse personen toch niet meer vallen? Mij zijn de schellen van de ogen gevallen bij het lezen van hun reacties. Dat deze mensen moreel zo ziek en verdorven zijn geworden, het blijft een ontnuchterende vaststelling.
![]() |