![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() "En hoe dat Volk er dan moet uitzien, handelen en gedragen... d�*t heeft het Vlaams Blok al lang geleden voor ons uitgedokterd....
Met dank aan the Piano!!" idd. lichtgroen met roze bolletjes, een grote strik achter de oren! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() filosoof is het niet zo dat de moslims afwijkingen hebben ivm de Universele VRM. Dat universeel is dus niet zo universeel als universeel beloofd en zou moeten zijn ?
Dus naar welke UVRM verwees die moslima eigenlijk ? Naar de moslimversie of naar de westerse versie ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De EVRM is zelfs verplicht op te nemen in de statuten van partij die van openbare partijfinanciering wenst te genieten (Bij het VB was dat een hele roman, voor ze daaraan toegeven: lees het hier maar eens, op een vd threads, of op de webstek van the Piano ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
heb je soms de url bij de hand? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() als ze morgen de hoofddoekjes toelaten stuur ik overmorgen mijn kinderen naar school met een helm op met vooraan een groot SS-teken (afkorting voor de vereniging van Straffe Studenten ) erop waar in het klein hunne naam zal onderstaan.... moet kunnen in het openbaar onderwijs !
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Arabieren zijn sinds Mohammed in de 7de eeuw aan de macht kwam steeds baas over zichzelf geweest. Waarom zouden ze dan in godsnaam hun Koran vanuit het Arabisch in het Grieks en het Aramees vertaald hebben en dan weer terug naar het Arabisch? Hoogst ongeloofwaardig wat je hier vertelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je ergens leest dat een tekst in het "syriac" of "syrisch" is, dan betekent dat hetzelfde als "Aramees". Er zijn zelfs vandaag nog altijd mensen die Aramees spreken. Het is dus geen dode taal. Maar de meesten zijn gevlucht naar het westen uit landen als Irak en Syrië. Ze zijn soms bekend als "Syrische christenen". De evangelies werden geschreven door Joden die Aramees als eerste en Grieks als tweede taal hadden en dat is dan soms ook in deze evangelies terug te vinden in slechte of ongelukkige "aramaïsmen" in het Grieks, de taal in dewelke de evangelies geschreven zijn. Dat er op een bepaald moment in de vroege geschiedenis van de islam zo weinig Arabische kopiën van de Koran zouden geweest zijn dat er enkel nog Griekse of Aramese exemplaren bestonden om van te kopiëren lijkt me echter hoogst onwaarschijnlijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook over het Vlaams Blok ?
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Zeg me eens, Kardinaal, wie komst het eerst : de Belgische wet of God?". Een intellectueel oneerlijke vraag, dat is het enige wat ik van zoiets kan zeggen...
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zeg me eens, Kardinaal, wie komst het eerst : de Belgische wet of God?
ydde: Die vraag is hem al eens gesteld (niet precies zo verwoordt, maar in de aard van) en toen heeft Danneels geantwoordt dat hij, gezien zijn Belgische nationaliteit, hij volstrekt gehoorzaam zou zijn/is aan de Belgische wetten. Dat "deze vraag" gezien de scheiding kerk en staat, niet echt relevant was/is, maar dat tot zijn "genoegen" er géén tegensprakelijke "wetten" bestaan tussen "zijn" religieuze en de staatswetten. Voorwaar een wijze man onze kerkprins zenne! Duidelijk en zonder doekjes om te winden, helemaal wat anders dan de moslima lerares in de zevende dag, maar ja die moest er wel "doekjes" omwinden nietwaar? ![]()
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |