![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Staatssecretaris
|
![]() Zeer juist!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Elke dag minder en minder. Deze morgen pleitte een Limburger op Radio 1 nog voor een Groot-Nederland (hij gebruikte die term) als enig mogelijke weg om de twee Limburgen snel te verenigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelre, hiermee heb je meteen de agenda waar we ons de komende jaren moeten mee bezig houden. En wat mij betreft wordt het Brussel-plan nummer 1, gezien de hoogdringendheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat ik wel zou aanraden is dat je ook eens onder de loep neemt wie in Nederland in de politieke wereld ook op de hoogte is. De namen Erik Jurgens en Jan Terlouw vallen vaak, maar op het net vind je bijzonder weinig concreet materiaal (interviews bijvoorbeeld ![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben inderdaad al bezig met een inventarisatie van iedereen die zich op een of andere manier heeft uitgesproken voor meer laaglandse samenwerking. Dat zijn de twee mensen die jij noemde maar ook senator Postma, Koot en Bie, Matthijs van Nieuwkerk etc. Maar ook aan 'belgische zijde' wil ik mensen gaan benaderen: Tobback, Stevaert, Anciaux, Bracke, Van Istendael. Ik ken geen franstaligen, jij wel? Misschien dat sommigen nu niet meer voor de idee te porren zijn maar dat merken we vanzelf. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 16 maart 2007 om 02:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Brussel is inderdaad het pijnpunt, een dobber waar naar mijn mening (spijtig genoeg) zware toegevingen voor nodig zijn
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Gewoon ff uppen
![]()
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het lijkt me beter jongeren te mobiliseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Topics die dood en begraven zijn laat je mijns inziens beter in vrede rusten.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
bij "de publieke zaak" bijvoorbeeld. Wij zitten daar niet voor niets. http://www.publiekezaak.nl/dpz/home/index.jsp Laatst gewijzigd door I amsterdam : 17 maart 2008 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Overigens, bezondig ik mij daar niet aan.
![]() |