Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 maart 2007, 22:56   #121
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neen maar bij Debie is er toch ook nog wat anders aan de hand dan alleen maar een banale vechtpartij als ik het allemaal zo hoor. Maar in april zullen we het weten. Dan is er de uitspraak.
Die uitspraak zal dan ook vlak voor de verkiezingen vallen en, surprise surprise, niet toevallig paars gekleurd zijn...
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 22:57   #122
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
U zult dan ook nooit in zijn schoenen staan, en er dus ook nooit mee geconfronteerd worden, wat uw kritiek dan ook niet ten goede komt. Nogmaals, rij zelf eens een avondje mee met een flikkenkar om te zien of uw opmerking terecht is. Verbazing en zelfschaamte zullen uw deel zijn.
Ach jong,al zou het bv op beelden te zien zijn dat de bie niets heeft misdaan,dan nog zouden mensen als pietje beweren van wel.Das typisch gedrag voor linksen.
Ze moeten hun vriendjes of beter gezegd;hun nieuwe stemmen toch helpen zekers.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 22:57   #123
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U zult dan ook nooit in zijn schoenen staan, en er dus ook nooit mee geconfronteerd worden, wat uw kritiek dan ook niet ten goede komt. Nogmaals, rij zelf eens een avondje mee met een flikkenkar om te zien of uw opmerking terecht is. Verbazing en zelfschaamte zullen uw deel zijn.
Ja zeg, dit is toch wel te gek om los te lopen... Er bestaat geen enkele rechtvaardiging voor het bewerken van verdachten met ijzeren staven. Als die blokker zich daaraan schuldig maakte, dan mag hij wat mij betreft tot vier jaar effectief veroordeeld worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 23:00   #124
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ja zeg, dit is toch wel te gek om los te lopen... Er bestaat geen enkele rechtvaardiging voor het bewerken van verdachten met ijzeren staven. Als die blokker zich daaraan schuldig maakte, dan mag hij wat mij betreft tot vier jaar effectief veroordeeld worden.
U mag zelf eens proberen om met fluwelen handschoen een agressieve verdachte op te pakken. Good luck...
Oud 15 maart 2007, 23:04   #125
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U mag zelf eens proberen om met fluwelen handschoen een agressieve verdachte op te pakken. Good luck...
Nee, ik probeer dat niet. Ik ben immers geen politieagent, laat staan politiecommissaris. Als De Bie geen andere optie ziet dan het fysiek mishandelen van verdachten, dan is hij duidelijk uit het verkeerde hout gesneden en niet bekwaam om het ambt van politiecommissaris uit te oefenen.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 15 maart 2007, 23:10   #126
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Nee, ik probeer dat niet. Ik ben immers geen politieagent, laat staan politiecommissaris. Als De Bie geen andere optie ziet dan het fysiek mishandelen van verdachten, dan is hij duidelijk uit het verkeerde hout gesneden en niet bekwaam om het ambt van politiecommissaris uit te oefenen.
U steekt wel een grote paraplu op. Agenten die uit het 'juiste' hout gesneden zijn durven dan ook niets te ondernemen tegen allochtone criminelen, wegens het paarse zwaard van Guy en Elio dat hun boven het hoofd hangt. Dat komt de democratische rechtsgang dan ook zeker ten goede...
Oud 15 maart 2007, 23:10   #127
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uiteraard niet, ik ben dan ook geen flik. En nogmaals, NIETS legitimeert een flik om lukraak verdachten in mekaar te slaan.
We hebben degelijke en correcte politiemensen nodig, geen bullebakken die hun frustraties botvieren op willekeurige verdachten, en wat teveel naar films �* la Chuck Norris hebben bekeken. Indien hij de job psychisch niet aankon, moest hij maar opstappen.

Laatst gewijzigd door Pietje : 15 maart 2007 om 23:11.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 23:13   #128
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ben jij een vrouw?!? Die had ik ècht niet zien aankomen. Meestal zijn het mannen die een volslagen gebrek aan empathie met hun medemens vertonen. Om één of andere reden vind ik dat van een vrouw nog stuitender...
.
seeeeg Raf, DAT is een verrassing
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 23:14   #129
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U steekt wel een grote paraplu op. Agenten die uit het 'juiste' hout gesneden zijn durven dan ook niets te ondernemen tegen allochtone criminelen, wegens het paarse zwaard van Guy en Elio dat hun boven het hoofd hangt. Dat komt de democratische rechtsgang dan ook zeker ten goede...
Bullshit van de hoogste plank. Jij komt hier doodleuk vertellen dat de politie niet zou mogen optreden tegen allochtone criminelen, terwijl ik tegelijkertijd Vlaams Blokkers voortdurend hoor mekkeren over onze gevangenissen en hoe meer dan helft van de populatie aldaar bestaat uit criminele allochtonen. Hebben die zich dan allemaal vrijwillig aangeboden in die gevangenissen misschien?

Citaat:
Oud 15 maart 2007, 23:15   #130
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Uiteraard niet, ik ben dan ook geen flik. En nogmaals, NIETS legitimeert een flik om lukraak verdachten in mekaar te slaan.
We hebben degelijke en correcte politiemensen nodig, geen bullebakken die hun frustraties botvieren op willekeurige verdachten, en wat teveel naar films �* la Chuck Norris hebben bekeken. Indien hij de job psychisch niet aankon, moest hij maar opstappen.
Als het aan u lag zou er dan ook geen enkele flik nog op straat mogen, tenzij om fietsers met kapot licht of criminele chauffeurs zonder gordel te bekeuren. De criminele realiteit op straat ligt wel iets anders, maar ja, u bent uit overtuiging dan ook geen flik...
Oud 15 maart 2007, 23:18   #131
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Bullshit van de hoogste plank. Jij komt hier doodleuk vertellen dat de politie niet zou mogen optreden tegen allochtone criminelen, terwijl ik tegelijkertijd Vlaams Blokkers voortdurend hoor mekkeren over onze gevangenissen en hoe meer dan helft van de populatie aldaar bestaat uit criminele allochtonen. Hebben die zich dan allemaal vrijwillig aangeboden in die gevangenissen misschien?
Dat allochtone deel in onze gevangenissen is dan ook slechts een fractie van degenen die er zouden moeten zitten, maar door paars niet mogen worden opgepakt.
Oud 15 maart 2007, 23:20   #132
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het aan u lag zou er dan ook geen enkele flik nog op straat mogen, tenzij om fietsers met kapot licht of criminele chauffeurs zonder gordel te bekeuren. ...
Nee, maar hij moet zijn werk wel correct doen. Debie heeft het ambt van politieman door het slijk gehaald. Zelfs zijn eigen ondergeschikten hebben de feiten bevestigd.
Oud 15 maart 2007, 23:23   #133
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Nee, maar hij moet zijn werk wel correct doen. Debie heeft het ambt van politieman door het slijk gehaald. Zelfs zijn eigen ondergeschikten hebben de feiten bevestigd.
U weet toch wel dat het politiekorps onder rechtstreeks bevel staat van Rood Patje ? Die 'ondergeschikten' weten dus vanwaar de wind waait en brengen aldus hun carriere of pensioen niet in gevaar, door de feiten te 'bevestigen'. Spijtig dat we geen gedachten kunnen lezen he ?
Oud 15 maart 2007, 23:24   #134
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat allochtone deel in onze gevangenissen is dan ook slechts een fractie van degenen die er zouden moeten zitten, maar door paars niet mogen worden opgepakt.
Juist, ja...

Citaat:
Oud 15 maart 2007, 23:26   #135
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U weet toch wel dat het politiekorps onder rechtstreeks bevel staat van Rood Patje ? Die 'ondergeschikten' weten dus vanwaar de wind waait en brengen aldus hun carriere of pensioen niet in gevaar, door de feiten te 'bevestigen'. Spijtig dat we geen gedachten kunnen lezen he ?
Als je op die manier begint, eindigt de discussie hier.
Uw soort flauwekul kan je beter gaan verkopen op het VB-secretariaat.
Oud 15 maart 2007, 23:27   #136
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat je met "rood patje" de heer Burgemeester Patrick Janssens bedoelt? Laat ik je dan vertellen dat de politie niet onder rechtstreeks bevel staat van de burgemeester. De burgemeester is slechts administratief hoofd van de politie en kan als dusdanig geen onderzoeken gelasten of verhinderen.

Citaat:
Oud 15 maart 2007, 23:29   #137
born2bewild
Banneling

Standaard

lamaar

Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 maart 2007 om 23:29.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2007, 23:32   #138
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Als je op die manier begint, eindigt de discussie hier.
Uw soort flauwekul kan je beter gaan verkopen op het VB-secretariaat.
Nogmaals, beste Pietje, rij eens mee met flikken van dienst. Zolang u zich niet een levensbedreigende situatie kan voorstellen, is uw van achter het pc-scherm gespuide kritiek meer dan je reinste flauwekul, the bollocks als het ware. U mag hier dan ook uw staartje gerust weer intrekken, wegens uw onervarenheid in een moeilijke flikkenjob.
Oud 15 maart 2007, 23:33   #139
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat je met "rood patje" de heer Burgemeester Patrick Janssens bedoelt? Laat ik je dan vertellen dat de politie niet onder rechtstreeks bevel staat van de burgemeester. De burgemeester is slechts administratief hoofd van de politie en kan als dusdanig geen onderzoeken gelasten of verhinderen.
Juist, ja...
Oud 15 maart 2007, 23:36   #140
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals, beste Pietje, rij eens mee met flikken van dienst. Zolang u zich niet een levensbedreigende situatie kan voorstellen, is uw van achter het pc-scherm gespuide kritiek meer dan je reinste flauwekul, the bollocks als het ware. U mag hier dan ook uw staartje gerust weer intrekken, wegens uw onervarenheid in een moeilijke flikkenjob.
NIEMAND heeft hem gedwongen om flik te worden. Als hij de job niet aankon, kon hij opstappen ipv zijn frustraties te botvieren op derden.
Hopelijk krijgt hij de volle vier jaar !!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be