![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Welke voorstellen voor een vlag vind je het best? | |||
Die van Liberalist |
![]() ![]() ![]() |
15 | 44,12% |
De eerste van Bovenbuur |
![]() ![]() ![]() |
13 | 38,24% |
De tweede van Bovenbuur |
![]() ![]() ![]() |
9 | 26,47% |
De eerste van Burry |
![]() ![]() ![]() |
6 | 17,65% |
De tweede van Burry |
![]() ![]() ![]() |
10 | 29,41% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als het compleet neutraal moet, ook de kleuren, want dan vinden ze de compositie te 'Noors':
Groen zou kunnen staan voor het groene vlakke land, wit voor de dijken en het schuim op de zee, blauw natuurlijk voor het ons omringende water en de rivieren. Laatst gewijzigd door Burry : 17 maart 2007 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() Ik weet het, ik spui enkel mijn eerste indruk en u moet toegeven, dat Noorse schiet er wel ontiechelijk uit.
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mijn mening? Hou de Princevlag, of neem een compleet neutrele driekleur met horizontale banden, verhouding 3:5. Iedereen mag dan zijn favoriete kleurtjes doorsturen.
Laatst gewijzigd door Burry : 17 maart 2007 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat denken jullie hiervan, lekker harmonieus toch?
![]() Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 17 maart 2007 om 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Tot nu toe heb ik nog geen enkel ontwerp gezien dat ik mooier vind dan de Nederlandse driekleur. Eigenlijk heb ik de Nederlandse vlag altijd al een van de mooiste vlaggen op aarde gevonden. Dit louter om esthetische motieven, en niet nationalistische...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het niet zoveel aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor:
een zwarte leeuw op een gele achtergrond. Eventueel met een rode tong. Als de nederlanders het daar niet mee eens zijn mogen ze altijd afscheiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hou het op de huidige NLse vlag.
Maar er mag ook een kaasbol en duvel opstaan.
![]() |
#130 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() ![]() Hier zijn nog 2 mogelijke vlaggen. (Voor Vlaanderen-Nederland samen bedoel ik dan). Sorry voor Burry maar ik verkies zwarte wapens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Deze is wel mooi, maar gebruik liever de Vlaamse strijdleeuw; die is stukken mooier.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() Deze? Of bedoel je nog een andere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een eenvoudige vlag om economische reden en kleuren en symbolen die volledig nutraal zijn tegenover alle bevolkingsgroepen van de BeNeLux graag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() Voila de Vlaamse strijdvlag verenigd met de Nederlandse vlag. @ Jantje, de vlaggen die ik er op zet is voor Vlaanderen-Nederland als 1 land, niet voor de Benelux, of moet ik deze vlaggen in een nieuwe topic zetten? Vlaggen voor de Vlaanderen-Nederland? |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() En zoiets? Dat verenigd de kleur die Vlaanderen en Wallonië delen en daarom ook in de middelste baan parkeerden (geel) met de Nederlandse en Luxemburgse vlag...
(Eventueel met donkerblauwe onderste baan en/of oranje wimpel)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 18 maart 2007 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laat ik het spelletje maar eens meespelen
![]() ![]() ![]() Variant met iets grotere leeuw: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Voordeel van een driekleur: dan zijn die gifjes zo lekker makkelijk aan te passen.
![]()
![]() |