![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb niet de keuze om geen 'klant' te zijn van de georganiseerde criminaliteit die er in de Wetstraat bedreven wordt.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 17 maart 2007 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik doe dat systematisch met elke reclame waarbij zo'n envelop zit. En steek er ook nog andere ongewenste reclame bij die ik heb gekregen om de portkosten nog wat op te drijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De vraag naar waar de database met namen vandaan komt is inderdaad heel interessant. Iemand enig idee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Hoe wil je ze er dan tegen beschermen? Uiteindelijk door meer leningen te weigeren. In hoeverre zijn de criteria die nu gebruikt worden niet toereikend? Hoe zou je die veranderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik dat goed lees hebben ze hun werkloosheid te wijten aan domheid. Pervers noem ik dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, als je d�*t nu inderdaad al eens zou doen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() aah that hurts
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's inderdaad niet zo eenvoudig en het zal er in de praktijk inderdaad op neerkomen dat leningen vaker geweigerd worden. Een andere optie is bijvoorbeeld om de banken zelf te laten opdraaien voor de leningen die ze afsloten met mensen die de aangegane schuld duidelijk niet kunnen dragen...
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Niet dus. And why doesn't that surprise me?
Laatst gewijzigd door Edina : 17 maart 2007 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is in ieder geval een interessante denkpiste. Dat zou gerust via de ocmw's kunnen verlopen; die zijn daar het best voor geplaatst.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Dat ik daar nog niet aan gedacht heb, dat is werkelijk een goed idee. Even kijken of ik nog een stukje plaatijzer heb om in die envelope te steken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil best betalen voor gebruik van het wegennet. Zoals ik interest wil betalen op geld dat de bank mij leent. Voor niets gaat de zon op. Maar dat is wel iets anders dan zoals het nu gaat.
![]() |
#139 |
|
![]() Daar betalen we toch apart wegentax op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Een tijdje geleden waren banken asociaal omdat ze leningen weigerden aan minder begoeden, nu KUNNEN ze geld lenen, ook niet goed.
|
![]() |
![]() |