Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2007, 18:25   #121
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Dewever is een boer in het debatteren. Hij straalt niets symphatieks uit! Hij kan het dus niet.
Deze post zegt veel meer over U dan over Dewever
Oud 21 maart 2007, 19:36   #122
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Dewever is een boer in het debatteren. Hij straalt niets symphatieks uit! Hij kan het dus niet.
Ik heb het wel voor De Wever's onderkoelde en scherpe debatteerstijl. Scherp analyserend, een tikje academisch en toch helder. Dat hij niet voortdurend een krampachtige grijns op zijn ponem wringt zoals een De Winter vind ik dan weer een pluspunt. Mensen die iets slimmer zijn doorzien trouwens wel het verschil tussen "sympathiek zijn" en "gelijk hebben"...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 19:37   #123
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Ik heb het wel voor De Wever's onderkoelde en scherpe debatteerstijl. Scherp analyserend, een tikje academisch en toch helder. Dat hij niet voortdurend een krampachtige grijns op zijn ponem wringt zoals een De Winter vind ik dan weer een pluspunt. Mensen die iets slimmer zijn doorzien trouwens wel het verschil tussen "sympathiek zijn" en "gelijk hebben"...

En grapppig.
Oud 21 maart 2007, 22:15   #124
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Volledig mee eens, men hoeft het niet steeds eens te zijn met zijn standpunten om te identificeren dat hij een goed "debater" is.
Oud 25 maart 2007, 12:33   #125
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dan ben jij nog nooit op een debatavond met Bart Dewever geweest.
Dat je het niet altijd eens moet zijn met hetgeen hij zegt, daar kan ik akkoord mee gaan. Maar dat hij niet kan debateren, daar lach ik een hartelijk mee.
Oud 3 april 2007, 16:19   #126
*M@g!C*
Burger

*M@g!C*'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar *M@g!C*
Standaard

Citaat:
Of Dewever een boer is of niet laat ik in het midden. Wel is het zo dat mijn inziens een politicus vooral goed moet besturen. Debateren is volgens mij van minder belang. Of Dewever het al dan niet kan, hangt dus niet af van zijn debat-kwaliteiten .
Oud 4 april 2007, 10:10   #127
Marlboro
Banneling

Standaard

Ik heb dewever al meermaals bezig gezien en die man kan wel debatteren alleen heeft hij een groot probleem;hij zit met cd&v opgezadeld en moet steeds opletten wat'em zegt maar soms denk je er eventjes niet aan en dan is em vertrokken zenne en dan zegt'em dingen waar die van cd&v niet mee kunnen lachen en moet'em zwijgen of opeens zich van niets gebaren,ts.
En dat zit die man ook met een probleem door steeds op het vb te kakken terwijl nu net het vb is dat de enige partij is die vlaamsgezind is en noem maar op en trouwens;hun standpunten dichtste bij de onze liggen?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2007, 17:18   #128
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door *M@g!C* Bekijk bericht
Of Dewever een boer is of niet laat ik in het midden. Wel is het zo dat mijn inziens een politicus vooral goed moet besturen. Debateren is volgens mij van minder belang. Of Dewever het al dan niet kan, hangt dus niet af van zijn debat-kwaliteiten .
Maar als je in een debat al niet weet waar je het over hebt.....

Goed kunnen debateren houdt in dat je je dossiers kent, dat je op de hoogte bent van maatschappelijke discussies dat je .....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be