![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn posts mag u er ook op nalezen, ik heb nooit gezegd dat jullie allemaal slecht zijn. Dat maakt u ervan omdat ik niet blind meezeul. Maar doet u gerust verder alle kritiek op uw partij af door de boodschapper te verwijten dat hij alle VB'ers slecht vindt.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 maart 2007 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zou me niet verbazen. Turks & Afrikanen don't mix. Zelfs niet met Noord-Afrikanen..
![]() |
#123 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Blijkbaar is het dus ook al geen goed idee om mensen die racistisch zijn te respecteren en gewoon te laten want anders wordt er toch misbruik van gemaakt worden. Leven jullie nu echt nog met het idee dan een schandpaal nodig is? Als ze de namen zouden bekend maken, dan was het weer een heksenjacht tegen vlamingen. Nu ze niet bekend gemaakt worden worden ze gewoon misbruikt om vreemdelingen zwart te maken. Zielige vlamingen! Ben ik effe blij dat er bijna niemand in belgie voor een onafhankelijk vlaanderen gewonnen is.
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Ik hoorde daar net een journaliste op het nieuws, die zei dat ze blij was dat ze eindelijk in het buitenland kon laten zien dat we geen raciaal en onverdraagzaam volk waren...
Hoe ver hebben die linkse tamzakken het kunnen brengen?! Eén van de meest verdraagzame gewesten zo'n uitstraling in het buitenland geven!... Laatst gewijzigd door Chipie : 21 maart 2007 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zou je die schapen niet vervangen door varkens? Die worden ook al racistisch behandeld! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een extreem rechtse partij die 18% van de stemmen haalt, dat onthouden de mensen nu eenmaal. Nu ga je nog denken dat het 'linkse regime' het buitenland brainwasht.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken jij één vlaamse familie met volwassen kinderen waarvan de VADER eventjes gaat beslissen of de trouw doorgaat of niet, omdat de SCHOONFAMILIE de schepen niet leuk vindt????? Just THINK!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja. Als ik vrienden van mijn schoonvader hoor zeggen dat hij op negers kotst en als 18% op een extreem-rechtse partij stemt dan kan ik mij dat indenken.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 maart 2007 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Komaan in welk land woont gij?
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet zijn het enkel de trouwlustigen die een huwelijk bestellen en/of afzeggen, NIET DE PATER FAMILIAS, NOCH DE SCHOONPATER FAMILIAS.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2007 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VB-propaganda hoeft niemand te slikken. De propaganda van de "democraten" ook niet... maar de waarheden die zowel de ene als de andere kunnen verkondigen wel! En dat is niet wat jij doet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze zijn niet allemaal zo braaf als jou,hoor.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 maart 2007 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Neen maar één van de betrokken vaders wel! Denkt ge nu echt dat er zoveel verschil is tussen nen vlaamsen boer en nen turkse boer? Het blijven boeren dus ...
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is het antwoord dan als ze gewoon "racistisch vlamingen" zijn? : mijnheer dit is een zaak van het koppel zelf.
Enkel indien men positief wil discrimineren (ho, een allochtoon, behoud van eigen cultuur) zal men enkel en alleen op vraag van de vader van de trouwlustige (bruid of bruidegom) daaraan toegeven. Vlamingen trouwen nog steeds zelf, uithuwelijken of gearrangeerd huwen behoort nu niet bepaald tot Vlaamse cultuur Kay-gell! Gekonkelfoes over hoe duur de bruid wel mag wezen tussen de vader en schoonvader, behoort evenmin tot de Vlaamse cultuur.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2007 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind een VB'er geen objectieve bron als het over racisme gaat, dus slik ik de propaganda van de democraten.
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() leugenaar.
Hij is in de zaak met zijn vrouw buiten vervolging gesteld wegens wederzijdse schuld.