Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2007, 18:58   #121
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Je snapt het nog steeds niet.
Mijn mening;je hoeft helemaal geen vb te stemmen.Je hoeft helemaal niet alles te geloven wat het vb zegt en ga zo maar door.
Maar zomaar alles afdoen alsof we nergens gelijk in hebben,doen alsof wij geen goeie programmapunten en dergelijke zouden hebben,doen alsof wij allemaal slecht zouden zijn,doen alsof fdw bv een dommerik zou zijn(wat al helemaal niet correct is) en kan gerust nog een tijdje voort doen..........

Het enige wat ik vraag is een klein beetje objectief blijven en daarmee bedoel ik ook dat je ook over de andere partijen wel eens het één en ander naar buiten mag brengen.Dag in dag uit zie ik steeds dezelfde mensen het over één partij hebben,een partij die dan nog niet eens iets te zeggen heeft,een partij die in niets of nauwelijks iets verantwoordelijk voor is.

Mijn posts mag je gerust allemaal nagaan.
Ik spreek over alle partijen,vld,cd&v,sp-a ect.....

Mijn posts mag u er ook op nalezen, ik heb nooit gezegd dat jullie allemaal slecht zijn.
Dat maakt u ervan omdat ik niet blind meezeul.
Maar doet u gerust verder alle kritiek op uw partij af door de boodschapper te verwijten dat hij alle VB'ers slecht vindt.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 maart 2007 om 19:04.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 18:59   #122
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

zou me niet verbazen. Turks & Afrikanen don't mix. Zelfs niet met Noord-Afrikanen..
Oud 21 maart 2007, 19:06   #123
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Nog steeds geen spoor naar de vermeende racisten in de zaak Bellingen.
Het gerucht dat het twee Turkse koppels waren werd ook nog niet bevestigd maar doet al langer de ronde.

Lees meer
Yeah right de gossip molen van extreem rechts komt weer op gang

Blijkbaar is het dus ook al geen goed idee om mensen die racistisch zijn te respecteren en gewoon te laten want anders wordt er toch misbruik van gemaakt worden. Leven jullie nu echt nog met het idee dan een schandpaal nodig is?

Als ze de namen zouden bekend maken, dan was het weer een heksenjacht tegen vlamingen. Nu ze niet bekend gemaakt worden worden ze gewoon misbruikt om vreemdelingen zwart te maken. Zielige vlamingen! Ben ik effe blij dat er bijna niemand in belgie voor een onafhankelijk vlaanderen gewonnen is.
Oud 21 maart 2007, 19:07   #124
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Ik hoorde daar net een journaliste op het nieuws, die zei dat ze blij was dat ze eindelijk in het buitenland kon laten zien dat we geen raciaal en onverdraagzaam volk waren...

Hoe ver hebben die linkse tamzakken het kunnen brengen?!
Eén van de meest verdraagzame gewesten zo'n uitstraling in het buitenland geven!...

Laatst gewijzigd door Chipie : 21 maart 2007 om 19:07.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 19:07   #125
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht

Blijkbaar is het dus ook al geen goed idee om mensen die racistisch zijn te respecteren en gewoon te laten want anders wordt er toch misbruik van gemaakt worden. Leven jullie nu echt nog met het idee dan een schandpaal nodig is?

Als ze de namen zouden bekend maken, dan was het weer een heksenjacht tegen vlamingen. Nu ze niet bekend gemaakt worden worden ze gewoon misbruikt om vreemdelingen zwart te maken. Zielige vlamingen! Ben ik effe blij dat er bijna niemand in belgie voor een onafhankelijk vlaanderen gewonnen is.
Zeer goed punt.
Oud 21 maart 2007, 19:09   #126
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Vb'ers op dit forum overleggen met hun politbureau wat ze hier mogen en niet mogen en God weet wat nog allemaal. Hilarisch!
Natuurlijk overleggen ze... hun "democratische" vriendjes liggen op de loer, wat normaal is nietwaar?
En zou je die schapen niet vervangen door varkens? Die worden ook al racistisch behandeld!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 19:09   #127
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Ik hoorde daar net een journaliste op het nieuws, die zei dat ze blij was dat ze eindelijk in het buitenland kon laten zien dat we geen raciaal en onverdraagzaam volk waren...

Eén van de meest verdraagzame gewesten zo'n uitstraling in het buitenland geven!...
Ik denk eerder dat dat komt omdat het VB hier zo groot was.
Een extreem rechtse partij die 18% van de stemmen haalt, dat onthouden de mensen nu eenmaal.

Nu ga je nog denken dat het 'linkse regime' het buitenland brainwasht.
Oud 21 maart 2007, 19:09   #128
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Volgens de kranten (helemaal in het begin van het verhaaltje) was het de VADER van een trouwlustige die kwam afzeggen omdat hij vreesde dat de SCHOONFAMILIE de zwarte schepen niet leuk genoeg vonden.

Ken jij één vlaamse familie met volwassen kinderen waarvan de VADER eventjes gaat beslissen of de trouw doorgaat of niet, omdat de SCHOONFAMILIE de schepen niet leuk vindt?????

Just THINK!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 19:10   #129
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Volgens de kranten (helemaal in het begin van het verhaaltje) was het de VADER van een trouwlustige die kwam afzeggen omdat hij vreesde dat de SCHOONFAMILIE de zwarte schepen niet leuk genoeg vonden.

Ken jij één vlaamse familie met volwassen kinderen waarvan de VADER eventjes gaat beslissen of de trouw doorgaat of niet, omdat de SCHOONFAMILIE de schepen niet leuk vindt?????

Just THINK!

Ja.
Als ik vrienden van mijn schoonvader hoor zeggen dat hij op negers kotst en als 18% op een extreem-rechtse partij stemt dan kan ik mij dat indenken.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 maart 2007 om 19:10.
Oud 21 maart 2007, 19:11   #130
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:

Hoe het zo ver is kunnen komen? Ooit was er een zwarte zondag in Antwerpen die vlaanderen in een slecht daglicht heeft gesteld. Die zondag was de doorbraak van het Vlaams Blok. Tja zo is dat kunnen gebeuren? Vlaanderen verdraagzaam? Ge moogt hiet zelfs nog geen marrokanen kennen of ge zijt hier al per direct geen vlaming meer.
Oud 21 maart 2007, 19:11   #131
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tja, was de aanzet niet de weigering van drie koppels om niet door een ZWARTE schepen te worden getrouwd?
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 19:14   #132
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:

Just THINK!
Jaaaaaaaaa en nog geen klein beeke! Het klinkt zelfs oervlaams! Als ge weet dat uw schoonfamilie lid is van het vlaams belang zult ge er wel voor willen zorgen dat de schoonpapa den trouw niet verbrod door heel den tijd te blijven zagen op die zwarte in't stadhuis.

Komaan in welk land woont gij?
Oud 21 maart 2007, 19:15   #133
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Ja.
Als ik vrienden van mijn schoonvader hoor zeggen dat hij op negers kotst en als 18% op een extreem-rechtse partij stemt dan kan ik mij dat indenken.
En die vrienden van uw schoonvader zullen dan eens achter de rug van hun trouwlustige dochter of zoon het huwelijk gaan afzeggen zeker?

Voor zover ik weet zijn het enkel de trouwlustigen die een huwelijk bestellen en/of afzeggen, NIET DE PATER FAMILIAS, NOCH DE SCHOONPATER FAMILIAS.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2007 om 19:15.
Oud 21 maart 2007, 19:15   #134
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus ik ben niet objectief omdat ik weiger VB-propaganda te slikken.
De VB-propaganda hoeft niemand te slikken. De propaganda van de "democraten" ook niet... maar de waarheden die zowel de ene als de andere kunnen verkondigen wel! En dat is niet wat jij doet!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2007, 19:16   #135
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
En die vrienden van uw schoonvader zullen dan eens achter de rug van hun trouwlustige dochter of zoon het huwelijk gaan afzeggen zeker?
Ja,daar zie ik die mensen toe in staat.
Ze zijn niet allemaal zo braaf als jou,hoor.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 21 maart 2007 om 19:16.
Oud 21 maart 2007, 19:16   #136
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Neen maar één van de betrokken vaders wel! Denkt ge nu echt dat er zoveel verschil is tussen nen vlaamsen boer en nen turkse boer? Het blijven boeren dus ...
Oud 21 maart 2007, 19:16   #137
willem1940NLD

Standaard

Citaat:

Dat hadden degenen die het "nieuws" in omloop brachten, zich vantevoren kunnen bedenken. Nu heeft het er minstens alleszins de schijn van dat die burgemeester de boel tilt.
Oud 21 maart 2007, 19:18   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja,daar zie ik die mensen toe in staat.
En wat is het antwoord dan als ze gewoon "racistisch vlamingen" zijn? : mijnheer dit is een zaak van het koppel zelf.
Enkel indien men positief wil discrimineren (ho, een allochtoon, behoud van eigen cultuur) zal men enkel en alleen op vraag van de vader van de trouwlustige (bruid of bruidegom) daaraan toegeven.

Vlamingen trouwen nog steeds zelf, uithuwelijken of gearrangeerd huwen behoort nu niet bepaald tot Vlaamse cultuur Kay-gell!

Gekonkelfoes over hoe duur de bruid wel mag wezen tussen de vader en schoonvader, behoort evenmin tot de Vlaamse cultuur.

Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2007 om 19:19.
Oud 21 maart 2007, 19:18   #139
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
De VB-propaganda hoeft niemand te slikken. De propaganda van de "democraten" ook niet... maar de waarheden die zowel de ene als de andere kunnen verkondigen wel! En dat is niet wat jij doet!
Nee,tuurlijk.
Ik vind een VB'er geen objectieve bron als het over racisme gaat, dus slik ik de propaganda van de democraten.
Oud 21 maart 2007, 19:19   #140
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lao Tzu Bekijk bericht
Niet echt! Rob is onschuldig bevonden.
leugenaar.

Hij is in de zaak met zijn vrouw buiten vervolging gesteld wegens wederzijdse schuld.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be