Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 maart 2007, 17:45   #121
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
kan ernaast zijn volgens bepaalde personen, maar ik denk dat uw moeder meer respect verdient dan waar hier sommige op dit forum vanuit gaan. Uw moeder was een grote vrouw die trouw was/bleef aan haar overtuiging. Dus, 'Haar eer was trouw'. Innige deelneming met dit verlies.
Uw moeder bleef een notoire Hitler-fan waarvoor ik geen respect kan opbrengen. Ook na haar dood kan er bij mij geen goed woord over worden gezegd. Mensen die Hitler-fan blijven nadat men weet wat zich heeft afgspeeld in de concentratiekampen is geen goed mens.

Tot mijn spijt moet ik dit zeggen.

Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2007 om 17:47.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 18:49   #122
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Roept vraagtekens op, da kan ni toch ni voor zo'n intelligent persoontje als u.
Wat nog veel vreemder is, is dat een intelligent persoontje als u krampachtig rond de pot begint te draaien als hij geconfronteerd wordt met de absurditeiten die hij op dit forum post... Uw ontwijkende prietpraat zou mij bijna doen geloven dat u misschien geen antwoord kan verzinnen en derhalve toch niet zo intelligent bent als u wil laten uitschijnen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 18:51   #123
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
100% een eens en zo lazen we hier een mooi staaltje legaal revisionisme dat een in mijn ogen nogal vreemd nieuw daglicht op de "homobeweging" in het Derde Rijk gooit.
Werkelijk? Wat voor "revisionisme" heeft u dan wel gelezen? Ik las alleen enkele stoere beweringen van HAMC die bij nader inzien nogal op los zand schenen gebouwd te zijn. Even blazen en ze waren weg...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 27 maart 2007, 19:15   #124
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Werkelijk? Wat voor "revisionisme" heeft u dan wel gelezen? Ik las alleen enkele stoere beweringen van HAMC die bij nader inzien nogal op los zand schenen gebouwd te zijn. Even blazen en ze waren weg...
Ja, met uw mond gaat het allemaal vanzelf.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 19:44   #125
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ja, met uw mond gaat het allemaal vanzelf.
Tja kijk, ik kan het ook niet helpen dat jouw beweringen zo futiel zijn dat je ze zelf niet eens kan onderbouwen.

Citaat:
Oud 27 maart 2007, 19:46   #126
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Uw moeder bleef een notoire Hitler-fan waarvoor ik geen respect kan opbrengen. Ook na haar dood kan er bij mij geen goed woord over worden gezegd. Mensen die Hitler-fan blijven nadat men weet wat zich heeft afgspeeld in de concentratiekampen is geen goed mens.

Tot mijn spijt moet ik dit zeggen.
Kan zijn dat ik niet kan typen zonder hier en daar een fout. Maar u schijnt hetzelfde probleem te hebben met lezen, goed lezen wat er staat.

Wat betreft deze 'dame' was een vrouw die haar overtuiging trouw bleef. Indien u daar een probleem mee hebt wel het zij zo is mischien ook de reden dat we nu zitten opgezadeld met een bende 'nullen' die door sommige politici worden genoemd en die in werkelijkheid niets meer/minder zijn dan windhanen die met de reet bloot gaan voor elke mogelijke stemmenwinst dit mede tot groot jolijt van de orde der r...ridders waar zij éénmaal per jaar de rangen van vervoegen tijdens hun optocht voor erkenning van hun ridderorde.

Wat betreft de concentratiekampen, dit onderwerp zulen we maar negeren zeker bij gebrek aan democratie.

Dus indien u comedianten, huichelaars en sjoemelaars de oplossing en goede keuze vind om een samenleving te leiden inplaats van personen met een overtuiging en gevoel voor rechtvaardigheid, dan leeft u nu in een fantastische tijd.

Wat betreft 'Hitler' u bent (vergeef me) de zoveelste papegaai. Moet misschien eens nagaan hoeveel fouten en gebreken men deze persoon al heeft aangeschreven, moet dan tevens eens de werkelijkheid bekijken en nagaan uit welke put deze persoon het toenmalige Duitsland heeft gehaald en welstand na armoede heeft gecreëerd voor zijn bevolking. Kunt u een vergelijk maken of één van hetgeen men nu noemt politici één deftig probleem kan of heeft opgelost buiten de centen uit uw zakken te slaan om de door hun gemaakte putten te vullen en niet te vergeten hun zakken. Dus wil u graag meespelen in het orkest van haat, leugen en bedrog ga uw gang, niemand houd u tegen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 19:53   #127
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blah blah blah ... moet dan tevens eens de werkelijkheid bekijken en nagaan uit welke put deze persoon het toenmalige Duitsland heeft gehaald en welstand na armoede heeft gecreëerd voor zijn bevolking.
Dat vervalt allemaal in het niet door wat hij met onder meer zes miljoen joden gedaan heeft in de concentratiekampen.

Citaat:
Oud 27 maart 2007, 20:15   #128
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat nog veel vreemder is, is dat een intelligent persoontje als u krampachtig rond de pot begint te draaien als hij geconfronteerd wordt met de absurditeiten die hij op dit forum post... Uw ontwijkende prietpraat zou mij bijna doen geloven dat u misschien geen antwoord kan verzinnen en derhalve toch niet zo intelligent bent als u wil laten uitschijnen...
Heb nooit beweerd intelligent te zijn, is een voorrecht dat ik laat aan (s)links die gaan door het leven met dit gedacht.

Absurd, is uw haat uitbraken op het overlijden van een mens. Dit zeker door een persoon/personen die zich geroepen voelt/voelen respect te eisen voor zijn geaardheid en deze wil opvoeren als zijnde de normaalste zaak van de wereld, maar vuil en smerig uit de hoek komt wanneer het personen betreft die bedenkingen hebben bij zijn/hun levenswijze en zich er niet kunnen in vinden en dan zelfs zonder respect reageren op het overlijden van iemand. Dus indien u vindt dat dit rond de pot draaien is, dan bent u vrij dit zo te noemen. Oei voor ik het vergeet, met het woord 'pot' zal ik toch uw vrouwelijke collega's niet hebben beledigd was niet de bedoeling was een reactie op 'rond de pot draaien' dus u begrijpt, pot, draaien hé. Men weet maar nooit, snel op de teentjes getrapt en klachten, klachten.
Oud 27 maart 2007, 20:18   #129
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat vervalt allemaal in het niet door wat hij met onder meer zes miljoen joden gedaan heeft in de concentratiekampen.
Zoals u zult begrijpen, kan ik u hier niet van antwoord zijn. We leven nu eenmaal niet in een democratie waar ge weet wel vrij is hé. En dus is het woord volledig aan u en dus ook 'uw' waarheid.
Oud 27 maart 2007, 20:36   #130
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals u zult begrijpen, kan ik u hier niet van antwoord zijn.
Dus u betoont eerbied aan een vrouw die ''de waarheid maakt vrij'' op haar steen heeft staan en u durft niet te zeggen wat u vindt? Moedig.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 20:42   #131
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Kan zijn dat ik niet kan typen zonder hier en daar een fout. Maar u schijnt hetzelfde probleem te hebben met lezen, goed lezen wat er staat.

Wat betreft deze 'dame' was een vrouw die haar overtuiging trouw bleef. Indien u daar een probleem mee hebt wel het zij zo is mischien ook de reden dat we nu zitten opgezadeld met een bende 'nullen' die door sommige politici worden genoemd en die in werkelijkheid niets meer/minder zijn dan windhanen die met de reet bloot gaan voor elke mogelijke stemmenwinst dit mede tot groot jolijt van de orde der r...ridders waar zij éénmaal per jaar de rangen van vervoegen tijdens hun optocht voor erkenning van hun ridderorde.

Wat betreft de concentratiekampen, dit onderwerp zulen we maar negeren zeker bij gebrek aan democratie.

Dus indien u comedianten, huichelaars en sjoemelaars de oplossing en goede keuze vind om een samenleving te leiden inplaats van personen met een overtuiging en gevoel voor rechtvaardigheid, dan leeft u nu in een fantastische tijd.

Wat betreft 'Hitler' u bent (vergeef me) de zoveelste papegaai. Moet misschien eens nagaan hoeveel fouten en gebreken men deze persoon al heeft aangeschreven, moet dan tevens eens de werkelijkheid bekijken en nagaan uit welke put deze persoon het toenmalige Duitsland heeft gehaald en welstand na armoede heeft gecreëerd voor zijn bevolking. Kunt u een vergelijk maken of één van hetgeen men nu noemt politici één deftig probleem kan of heeft opgelost buiten de centen uit uw zakken te slaan om de door hun gemaakte putten te vullen en niet te vergeten hun zakken. Dus wil u graag meespelen in het orkest van haat, leugen en bedrog ga uw gang, niemand houd u tegen.

En dus is de holocaust ok. U schaamt zich ook niet snel volgens mij.
Oud 27 maart 2007, 20:44   #132
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zoals u zult begrijpen, kan ik u hier niet van antwoord zijn. We leven nu eenmaal niet in een democratie waar ge weet wel vrij is hé. En dus is het woord volledig aan u en dus ook 'uw' waarheid.
In uw democratie zouden we bij het minste weerwoord dan ook levend gevild worden zoals nogal wat joden door uw vriendjes de nazis hebben mogen meemaken ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 20:44   #133
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb nooit beweerd intelligent te zijn, is een voorrecht dat ik laat aan (s)links die gaan door het leven met dit gedacht.

Absurd, is uw haat uitbraken op het overlijden van een mens. Dit zeker door een persoon/personen die zich geroepen voelt/voelen respect te eisen voor zijn geaardheid en deze wil opvoeren als zijnde de normaalste zaak van de wereld, maar vuil en smerig uit de hoek komt wanneer het personen betreft die bedenkingen hebben bij zijn/hun levenswijze en zich er niet kunnen in vinden en dan zelfs zonder respect reageren op het overlijden van iemand. Dus indien u vindt dat dit rond de pot draaien is, dan bent u vrij dit zo te noemen. Oei voor ik het vergeet, met het woord 'pot' zal ik toch uw vrouwelijke collega's niet hebben beledigd was niet de bedoeling was een reactie op 'rond de pot draaien' dus u begrijpt, pot, draaien hé. Men weet maar nooit, snel op de teentjes getrapt en klachten, klachten.
U zou wel anders piepen moest u in 1938 een jood geweest zijn in Nazi-Duitsland.

Laatst gewijzigd door system : 27 maart 2007 om 20:46.
Oud 27 maart 2007, 21:45   #134
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
U zou wel anders piepen moest u in 1938 een jood geweest zijn in Nazi-Duitsland.
Ik ben een rechts revisionist in België anno 2007, dus ik weet hoe het voelt. Met de vriendelijke groeten aan al wie hier mensen omwille van hun mening wil haten en bestrijden. Ik herken mezelf (gelukkig) nog niet in dat plaatje.
Oud 27 maart 2007, 22:13   #135
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nog blijft u krampachtig rond de pot draaien... U bent onherroepelijk door de mand gevallen.

Citaat:
Oud 27 maart 2007, 22:15   #136
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nog blijft u krampachtig rond de pot draaien... U bent onherroepelijk door de mand gevallen.
Dit - of een variant hiervan zegt u graag hé Raf.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 maart 2007, 22:16   #137
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Dit - of een variant hiervan zegt u graag hé Raf.
Alleen tegen mensen die door de mand gevallen zijn en nog krampachtig rond de pot blijven draaien. Ik begrijp dat je je aangesproken voelt.

Citaat:
Oud 27 maart 2007, 22:20   #138
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Seg, Raf ... kunde dat linker manneke op uwen avatar eens vragen of hij die vlag ook nog een beetje lager kan laten zakken? Dan valt er voor de dames hier misschien nog wat te beleven.

Pfff ... als de discussie toch dood loopt ...
Oud 27 maart 2007, 22:32   #139
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Seg, Raf ... kunde dat linker manneke op uwen avatar eens vragen of hij die vlag ook nog een beetje lager kan laten zakken? Dan valt er voor de dames hier misschien nog wat te beleven.
Spijtig genoeg wordt daar op dit forum afkeurend op gereageerd door de moderatie...

Citaat:
Pfff ... als de discussie toch dood loopt ...
Welke discussie?

Citaat:
Oud 27 maart 2007, 22:34   #140
Banneling

Standaard

[quote=Raf;2562969]Spijtig genoeg wordt daar op dit forum afkeurend op gereageerd door de moderatie...

quote]

Onze gepatenteerde attention whore en vulgariteiten troll zou natuurlijk niets liever doen dan zijn perversiteiten te etaleren.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be