![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Kun je misschien ook even aangeven waarom de Friezen reden tot klagen hebben. Is Fries nog niet erkend volgens jou of bestaat er misschien geen vrijheid van taal, pers en meningsuiting in Nederland? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() [size=6]Te Wapen!![/size]Als het woord "mierenneuken niet bestond zouden we 't moeten uitvinden.... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgicisten zitten nu eenmaal met verdraaid sterke oogkleppen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag eens bij de VCT het jaarverslag op, dan zult u misschien een antwoord krijgen op uw vraag wie zich daar allemaal mee bezig houdt. Dan zult u ook merken dat er nog veel andere mensen zijn die daar van wakker liggen (en heus niet enkelen uit het Vlaams Blok). Maar ja, ik begrijp dat wel: onwetendheid brengt u wel tot dergelijke ongenuanceerde uitspraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dimitri heeft het u net nog zo mooi uitgelegd. Citaat:
![]() En trouwens het wordt meer en meer duidelijk dat het Vlaams blok GELIJK heeft wanneer ze zeggen dat de mulitcul met dat knuffelbeleid niet werkt. De stellingen van de traditionele partijen en de politiek correcten zijn steeds meer en meer achterhaald. De politiek correcten overtuigen steeds minder en minder. Het Vlaams blok WINT verkiezing na verkiezing. En zoals Dimitri zei, ook in Nederland komt men erop terug. Dimitri geeft juist aan dat de politiek correcten achterhaald en dus een soort fossielen zijn, NIET het Vlaams blok. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tijdens het WK toonden ze die Engelse fans in Charerloi. Veel Walen daar spreken GEEN Engels. Die éne Engelse deed daar trouwens haar beklag over. Nochtans was het voor de horeca interessant om die voetbalfans in het Engels te bedienen. Maar ja... Dus folders met Nederlands in in Wallonië... De Walen zouden ons uitlachen en zeggen dat ze dat taaltje niet verstaan. Ze liegen dat het een klein taalgebied is terwijl Nederlands volgens Europese normen een middelgroot taalgebied is. Ze liegen dat het een verzameling van dialecten is, het AN bestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() en wat haal je Borgerhout erbij, zijn Walen daar ook NL-talige folders met franse tekst ertussen aan 't verspreiden? Bezoedelen ze dat ook al? ![]() In Schaarbeek mag dat gerust, volgens de taalwetgeving. ![]() Die vlaamse lessen in Noord Frankrijk, wie vraagt daarom? Alléén een paar pépés spreken daar een soort vlaams (geen NL, jij zou er geen woord van verstaan, van dat dialectje daar!) ![]() En sinds wanneer heeft de Belgische taalwet invloed in NoordFrankrijk? :o Er is trouwens niets verboden daar: als genoeg ouders 2° of 3° taal NL vragen ipv D of ENG, dan kan dat worden ingericht, maar die ouders vragen dat niet, wel het zwartblok in België... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
die VCT is imho géén rechtbank, juist een commissie die zich al jaren bezig houdt met dat soort vlaams-waals mierenneuken: zoiets kan alléén hier (ik hoop dat buitenlanders daar nooit iets over horen) Als er geen mieren meer zijn om te neuken worden die leden van die commissie wat armer... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou onmenselijk en wreed zijn die allemaal aan den dop te zetten... ![]() |
||
![]() |
![]() |