![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Ja ik had dat ook gelezen. En inderdaad, de mensen zitten op meerdere assen. Ik ben bvb economisch eerder liberaal maar ethisch en cultureel eerder conservatief.
Laatst gewijzigd door Kaal : 14 april 2007 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En wat moet ge dan concluderen: "frankrijk is overwegend rechts", "frankrijk is overwegend links" ? Ge ziet, dat is zever. Net zoals men zulke uitspraken bij ons wilt doen. Ik ben economisch links, maar dat wil niet zeggen dat ik voor massa-immigratie ben, tegen kernenergie, of voor onbeperkte abortus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() God verhoede! Wat zou het verschil dan nog zijn tussen de Vlaams Belang-fractie en de VLD-fractie?
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Verstrepen zou idd evengoed bij de VLD kunnen zitten samen met zijn inhoudsloze en opportunistsiche vriend DD.
Het ergst van al aan die kerel vind ik zijn grenzenloze materialisme. Elke keer hij iets nieuw gekocht heeft moet hij er mee stoeffen... Neen morel, Valkenier en de bondt etc zijn veen betere aanwinsten. Maar ja als men vlaanderen onafhankelijk wil maken moet men de partij wel vebreden en uit het eigen grote gelijk stappen. Maar zoals ik eerder al zei mocht die paarse duikboot van een DD er bijkomen dan is de maat wel vol. Want dat is de grootste opportunist uit de vlaamse politiek. Ik heb overigens alle vertrouwen in Vanhecke. hoe die man zo een helse taak als VB voorzitter( langs alle kanten wordt partij tegengewerkt en aangevallen) succesvol uitoefent. Respect daar voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Als we kijken naar de standpunten van JV, God verhoede dat hij de fractie moet gaan aanvoeren van het Vlaams Belang. Het zou hetzelfde zijn als die van de VLD, maar dan in de oppositie.
![]() |
#127 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 april 2007 om 11:23. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als Onkelinx en Flahaut met hun wetsontwerp "bijzondere inlichtingenmethodes" o.a. de parlementaire controle op de Staatsveiligheid en de militaire inlichtingendienst ADIV feitelijk afschaffen, dan hoor ik jou en het VB ook niet roepen dat de PS ineens "rechts" zou zijn geworden. Nochtans is dat wetsontwerp niets anders dan een soort Belgische Patriot Act en dus van wat "rechtse" Bush en "linkse" Blair voorstaan. Met andere woorden koren op de molen van de Vlaamse neocons...
![]() |
![]() |
#129 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Als ik mijn bewering toch niet hoef te staven, dan antwoord ik volmondig: JA!
![]()
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat er iets dat niet klopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar was hier destijds een draad over en daar heb je mij WEL gehoord. Geen leugentjes debiteren om toch maar iets te zeggen hebben, he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementslid
|
![]() Niemand in de Belgische politiek bepleit een minimale overheidscontrole over de economie. Dedecker niet, Coveliers niet, Verstrepen niet, de VLD niet. Verre van zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() In welke zin is de staat "vetter" geworden? Zijn daar cijfers van?
In welke zin zijn er meer regeltjes bijgekomen? Zo was fiscale amnestie een liberaal 'regeltje', maar wel een dat uitsluitend een crapuleuze en frauduleuze minderheid ten goede kwam.
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 15 april 2007 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Gouverneur
|
![]() VB'ers en sympathisanten van het VB kunnen hun mening vrij kwijt in een enquête op dir forum die intern ook niet misstaan zou hebben: http://forum.politics.be/showthread.php?t=87857