![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jean Marie is gewoon niet van de slimste. Hij leeft in een droomwereld waarin hij denkt dat hij nog steeds de koning van van Bayern Munchen is. Die schop op dat achterste is gewoon een voorbeeldje van zijn mateloze arrogantie. Meer moet ne mens daar niet achter zoeken. Hij beseft zelf niet dat hij daar iets verkeerd mee doet. Dat sommigen dit zelfs racistisch vinden is gewoonweg te belachelijk voor worden. Jean Marie is zodanig blind voor wat er in de wereld rondom hem gebeurt dat hij waarschijnlijk zelf niet door had dat het een neger was die hij een trap verkocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien is dit verschrikkelijke misdrijf in het buitenland gepleegd, ik weet niet of we een uitleveringsverdrag met Barbados hebben en ook niet of die daar een wet hebben tegen het schoppen van hotelpersoneel... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, net omgekeerd: dat er blijkbaar geen kritiek mag gegeven worden op het denigrerend gedrag van iemand die nochtans leeft van het breed uitsmeren van zijn privéleven in de media.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus euhmmm...moest ze de juiste kleur hebben kon ze ook gaan klacht indienen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb mij al doodgeërgerd aan dat decadent familieke, vooral de manier waarop ze dan de grote jan uithangen, zielig, alles, gewoon alles is gesponserd, ik zou begot beschaamd zijn moest ik in hun plaats zijn... En dan wordt dat zo gemonteerd, ja ze gaan nen nieuwen bril of fitniss apparaat kopen, dat moet dan altijd bij de fabrikant zelf gebeuren toevallig, heb jij ooit al eens een apparaat bij de fabrikant zelf "gekocht" en blijkbaar weten die verkopers altijd al heel goed waar het over gaat en welk modelke er moet gepushed, euh, gegeven worden ... zo doorzichtig allemaal, hoe er mensen zijn die daar nog intrappen, dat is gewoon een half uur extra reclame blok, en de opper pfaf laat hem er dan nog eens extra voor betalen ook, ... Big Brother zijn gewoon een stel idiooten vergeleken met deze "hoogwaardige cultuur"... Zelf Ozy Ossborne, den zot die hier ooit mee begonnen is met deze format is gewoon een sukkelaar vergeleken met het sponsor tallent van de omhooggevalen ex keeper. De meesten gaan inderdaad zeggen, oh de begrafenis van den bompa daar moogde niet mee lachen of spotten en dat is waar, maar sorry zijn eigen familie maakt er een circus van hé, maar een cameraploeg en fotograaf toegelaten, ook hier weer exclusiviteitscontract over de dood van hun eigen familie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk vind ik het wel goed dat ze de Pfaf eens met zijn kloten hebben met heel dit gebeuren, ik wist het de moment dat hij die gast een trap in zijn gat gaf, 'lap, CGKR kommaaan ge hebt hem, nagel hem aan de schandpaal... ' en ze doen het nog ook zeg, Maar in deze hele context, 2 weken geleden maakt Bert Ansjovis in dat ander "Geef een bv een goddelijke status" opmerkingen over inwoners van Mongolie en Siberie, "vrouwen met snorren " ... minstens even erg dus als die gast die nen trap in zijn gat kreeg, maar daar heb ik nog niks over gehoord... 2 maten en 2 gewichten dus, de een mag blijkbaar meer dan de ander en daar maakt het CGKR hem regelmatig schuldig aan, en ik vind dat dat ook eens mag gezegd worden. Ik vond het overigens totaal niet gepast van de pfaf om die mens daar op zo'n decadente , ik ben de rijke smeerlap manier , in zijn gat te sjotten. van mij had die zijn verontschuldegingen mogen aanbieden had ik daar bijgestaan, super hero of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Op de media aandacht die dat gezin krijgt ?
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De manier waarop hij het deed, vond ik inderdaad ook denigrerend, in elk geval niet gepast. Ik werk regelmatig met mensen die van alles in orde moeten brengen qua beveiliging, bekabeling, etc, meestal wat lagergeschoold enz, en ik behandel die altijd met respect, en dan krijg je daar veel van gedaan, en goed uitgevoerd werk van terug. Behandel zo'n mensen met respect, ze verdienen, dat ze kuisen uiteindelijk de rommel van dat decadent familieke op, een beetje meer begrip en geduld van J-M was dus wel op zijn plaats geweest en van daveke trouwens ook, ik had in zijn plaats eens goe mij gedacht gezegd tegen dien ouwe lul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Heel deze zaak kan kort samengevat worden.
1. Het CGKR is een overheidsinstantie met een eerder abstract doel: racisme opsporen 2. Tot dit doel moet het CGKR racisme vinden. 3. De zaken Feryn en Euro-lock waren geschenken uit de hemel voor het CGKR omdat ze hiermee haar bestaansreden kon rechtvaardigen (en het waren idd ontoelaatbare zaken) 4. Af en toe gaat het CGKR over de schreef in de drang om haar eigen bestaan te rechtvaardigen, zoals nu in het geval Pfaff. BESLUIT: Het CGKR kan best afgeschaft worden, ja: racisme bestaat, maar het feit dat dit in de strafwet staat maakt dat (al dan niet vermeende) slachtoffers van racisme klacht kunnen indienen bij de politie. Als er al een apart overheidscentrum voor racismebestrijding moet bestaan, waarom dan niet een apart overheidscentrum voor slachtoffers van verkrachting, oplichting, fietsdiefstal enz...?
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou onvergeeflijk zijn voor VTM moesten ze deze scoop laten liggen natuurlijk.
Na Van Bellingen gaat VTM zijn eigen huisneger kunnen laten opdraven voor de verzamelde pers en kijkend Vlaanderen. Te dien einde worden Mr. en Mevr. Barbados (Dave heette hij?) natuurlijk overgevlogen en landen in Zaventem. Koning Albert II ontvangt de mensen en biedt hen de verontschuldigingen van het Racistische Vlaamse Volk aan. Carmen Pfaff staat klaar met een reuzegrote bos rozen voor Mevr. Barbados en Zean Marie buigt diep tot op de grond voor Dave onder de aanzwellende tonen van "mea culpa - mea culpa" gebracht door het voltallige kerkkoor van de Sint Martinuskerk van Beveren. Ondertussen schrijdt Jozef De Witte naar voren, magistraal voorzien voor deze keer van lange witte baard en dito uniform van de Witte Paters. Met een krop in de keel en gesmoorde stem stamelt Mr. Dave Barbados "thank you - thank you, your honour" waarop hij snikkend in Jozef zijn armen valt. Einde van deze episode van "de Pfaffs". Kijkcijfers gegarandeerd!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |