![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zijn niet anderen die moeten bewijzen dat astrologie NIET werkt...Het zijn diegene die daar in geloven en mee leuren die moeten bewijzen dat het WEL werkt... Maar dan komt het, altijd zweverige dingen waar geen touw aan vast te knopen valt, zonder de reinste logica. Te controleren en te bewijzen dingen mag men niet vragen (LOTTO-NUMMERS)... want dan 'lukt' het niet... Maar het werkt echt hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het zou een boek over psychologie kunnen zijn. Maar dat is ook zoiets waar velen het nut niet van inzien. En eigenlijk kan je ook best zonder, maar dat geld voor meer zaken. Als je het over primaire behoeften hebt, ben je gauw rond. Voor mensen die daarbuiten eens willen rondkijken kan Astrologie best waardevol wezen. In de meeste boeken (die ik gelezen heb) spreekt men niet over astrologie alsof het toverij zou zijn. Dat is wat de tegenstanders er vaak van verwachten, hocus pocus achtige toestanden zoals het voorspellen van de lottogetallen. Verkeerd geinformeerd blijkbaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tja, dan ben je uitgepraat uiteraard. Dan kan iedereen de meest onzinnige larie verkopen, het tegendeel bewijzen is immers bijzonder moeilijk. Ik beweer dat kippen een geheime basis hebben op de maan, vanwaar ze gemene plannen smeden om de Aarde en de mensheid erop, te onderwerpen. Bewijs jij nu maar eens dat het niét zo is. Het is een stuk moeilijker dan je denkt hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet dat je er de lottocijfers kunt mee voorspellen, of dat de stand van de planten bij uw geboorte uw levensloop bepaalt, maar de stand van de hemellichamen heeft een grote invloed op ons leven jazeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kijk laat me zeggen, of u WEET IETS, of niet... Mensen die aan bovennatuurlijke zaken doen, die beweren meer te weten dan anderen, meer te horen, zien, voelen, ruiken dan anderen zijn toch allemaal onder te brengen onder "waarzeggers", niet? Iemand die naar één van zulke mensen gaat verwacht toch dat hij de waarheid krijgt? niet? Niemand betaald toch voor wat hij geloofd dat een leugen is? U zegt "verkeerd geinformeerd", ik zeg "niet zo dom om praatjes te geloven".. Men weet nog welgeteld 0.000000000000000000000000001% van het heelal, maar anderen weten er alles al van want ze kunnen er zelfs dingen in zien die er niet zijn. En telkens wederom gaat het over echt onbewijsbare zaken die men kan voorspellen... als dat het geval is dan is het geen waarzeggerij, maar gissen. u Kan iets, of u kan het niet... u kan iets, dan kan u het bewijzen... Kan u dat niet, dan verkoopt u praatjes.... Zoals ik al zei, kom naar mij om een voorspelling, Ik kak op uw kop en door de kleur, vorm en temperatuur geef ik u een volledig voorspelling van uw toekomst... ik heb EVENVEEL bewijzen dat ik dat kan, dan u heeft om te veklaren dat astrologie zou werken... En ongetwijfeld kan u wederom niets concreet bewijzen, enkel zweverige dingen, theorien, verre verbanden zien, en wensen... zweven... En waarom weet ik dat? Wel, die prijzen die OVERAL liggen te wachten op een persoon die iets 'bovennatuurlijk' of speciaal onverklaarbaar KAN en kan BEWIJZEN dat hij dat telkens opnieuw kan, liggen nog steeds waar ze zijn. Ook de astrologen hebben dus niets meer dan wishfull thinking en praatjes, 0,0 bewijzen. Weet, deze bewijzen worden voorgelegd aan deftige profs, geen door-de-weekse schooljongen... die bewijzen worden voorgelegd aan mensen in wiens handen jij je LEVEN legt als je getroffen word door allerlei onheil. Maar deze zullen dom zijn zeker, ze 'zien' 'het' niet, of zo... Wat denkt u dat er zou gebeuren indien morgen iemand echt zou kunnen wat zovele altijd pochen te kunnen? Dit zou HET grootste nieuws zijn sinds het onstaan der mensheid... Bigger then finding moses dvd collection... Dus, wederom, u of iemand anders KAN iets, en dan staat hieronder straks of morgen de juiste lotto-nummers van de eerst volgende lotto-trekking, of u of anderen verkopen L.U.C.H.T. goed genoeg geinformeerd? ![]() Laatst gewijzigd door Zyp : 2 mei 2007 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kom zeg... NIEMAND zou een mens geloven als hij aan uw deur staat en zegt dat hij alle lepeltjes die u kan brengen in goud kan veranderen... Geen mens zou zelfs nog mar een lepel gaan halen... Maar anderen kunnen dingen voorspellen uit iemand toekomst uit sterren, een bol, whatever... sja... Dan komt zo'n tactiek van "ik moet niet bewijzen dat het werkt, bewijs jij maar dat het niet werkt", HEEEEEEEEL goed van pas natuurlijk... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U kan iets, en dan kan u het bewijzen... of U kan het niet bewijzen en verkoopt u L.U.C.H.T., wishfull thinking, natte vingerwerk, giswerk... En niets beter om te bewijzen dat u de toekomst kent dan door de lotto-cijfertjes te geven op voorhand... Laatst gewijzigd door Zyp : 2 mei 2007 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 2 mei 2007 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als u zegt dat u dus eigenlijk niets concreet kan zeggen( zoals voorspellen)... dan zegt u dus dat u eigenlijk niets WEET.... enkel gissen... Geef dus iets CONCREET... zoals bvb... wat moet hoe staan om wat te hebben... bvb start Laatst gewijzigd door Zyp : 2 mei 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze invloed van de stand van een hemellichaam op ons gedrag is zo duidelijk dat zelf jij hem al moet opgemerkt hebben. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 2 mei 2007 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Niet in het minst omdat dit hemellichaam zowat HET belangrijkste en bijna enige is met zulke invloed... u weet ongetwijfeld wat ik beoog, en u tracht het handig te omzeilen... en toch lukt het niet echt... beetje doorzichtig.... Maar bon... geef mij mijn horoscoop van vandaag en bewijs... Ik ben stier... allee, start.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De tweede grootste invloed is uiteraard de maan. Je moet eens op je stemmingen letten als het volle maan is. Citaat:
Niet alle quantummechanica bij elkaar kan voorspellen of je morgen een goede of een slechte dag zult hebben. Is quantummechanica dan ook quatsch? Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 2 mei 2007 om 20:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Veel rond de pot draaien, maar nog steeds geen horoscoop van een stier met de bewijzen erbij, een verklaring ware al goed.... Waarom heb ik vandaag geluk? Ik ga iemand 'speciaal' tegenkomen? en hoe komt dat? omdat venus, x graden tegenover mars staat, orion in per vergissing in de verkeerde plaats en de grote beer eens heeft gelachen?? en kunt ge dat bewijzen... nog wat rond de pot draaien... Laatst gewijzigd door Zyp : 2 mei 2007 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementslid
|
![]() Quantum mechanica beweert niet in boekskes hoe uw dag, week, of whatever er gaat uitzien...
Men verleid mensen ook niet om naar anderen te sms'en of te bellen om 'de visie van quantum mechanica van vandaag' |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Parlementslid
|
![]() De mens heeft ALTIJD grote wensen gehad...
Weet dat zovele in de middeleeuwen zochten naar 'het levenselixir'... een drank die je onsterfelijk zou maken... misschien ooit op een dag, zal de mens als ras zo evolueren, naar onsterfelijk... maar dat geloof ik niet. Zovele mensen willen de toekomst weten... op vele manieren, op vele domeinen... en ga zo maar door... Mensen dromen... niets mis mee... maar het moeten prettige dromen blijven... Zo is de hele rammelant van hemel en hel toch ook oh zooooo'n droom... dat HET nog niet 'gedaan' is... lol... dood is weg... je kan niet 'weten' of 'beseffen' dat je dood bent want... je bestaat niet meer... U vroeg wat ik weet? Wel iedereen zou minstens moeten weten, maar ook niet verplicht meer dan hetgeen hij gisteren deed, wat hij vandaag doet, wat hij morgen zal doen. En als men dan op het einde van elke dag nog recht in de spiegel kan kijken zonder schuld is alles zoals het moet en moest zijn... Laatst gewijzigd door Zyp : 2 mei 2007 om 21:04. |
![]() |
![]() |