![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Ik blijf trouw aan het VB | |||
tenzij ze blijven zakken |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onder de vijftien procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onder de tien procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
tenzij ze onderd de vjf procent halen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,70% |
altijd, zelf al hebben ze geen zetel meer |
![]() ![]() ![]() |
31 | 38,27% |
tot er een rechtsere partij komt |
![]() ![]() ![]() |
11 | 13,58% |
tot ze gematigder worden en het vreemdelingstandpunt weglaten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 9,88% |
ik ben geen blokker en stem niet mee |
![]() ![]() ![]() |
44 | 54,32% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kan enkel rekenen met een chinees telbordje... niemand snapt het hoe dat werkt, maar het klopt ![]() weet ge Feremans, de enige die zelfs 270.000 stemmen minder heeft in al die jaren hé... dat is uw vriendje BERT ANCIAUX !! ![]() ![]() ![]() dat is pas een afgang !! ![]() ![]() ![]() ![]() haal nu maar handdoeken... kunt ge mee gaan blijten ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijven proberen, blijven liegen. Zielig...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier nogmaals de cijfers van de grote afgang die het Vlaams Belang op 8 oktober heeft gemaakt:
Gemeenteraadsleden (exclusief districtraadsleden)
Provincieraadsleden
En indien u weer afkomt met het praatje dat men in vergelijking met de Vlaamse verkiezingen een lichte achteruitgang heeft geboekt, verzin dan maar gauw wat anders. Als we ons aan die logica moesten houden, was Verhofstadt al in 2004 ex-premier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en feremans wie liegt er nu nog altijd...
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bertje
![]() 47ANCIAUX Bert570 !! wat is dat een afgang of een ondergang ? ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er zijn minder stemmen gehaald in vergelijking met de verkiezingen van 2004. Volgens Yves Desmet 200.000 Volgens iemand van uw strekking waren het er "slechts" een paar tienduizend. Maar hier afkomen met zaken die ik al lang wist, en zelf aanhaalde om aan te tonen dat ik een volkverlakker ben: is dat niet aan self-kicking doen? Het doet zeer hé, dat achteruitgaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En als jij zomaar beweert dat het enige wat ik tegen het VB heb uitgebrackt heb je het toch serieus mis. Ik ben mijn hele "politics.be-carriere" al bezig met te vechten tegen VB'ers en liberalen(tairen).
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou de onzin van het VB maar eens opsommen. En waar jij nog maar 5 jaar in bent is het niet willen toegeven dat wat jij onzin vindt, dat niet altijd is en ook omgekeerd. Voor alle soorten mensen en maten geldt dit.
![]() |
#133 |
Parlementslid
|
![]() ps: de enige mensen die mijn leeftijd erbij betrekken zijn mensen van het VB.
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oh neen, het is integendeel zeer plezierig dat het Vlaams Belang er altijd op vooruitgaat ten opzichte van de vorige verkiezingen van dezelfde orde. Dat is al 13 keer gebeurd, op tien juni komt de veertiende keer. En in 2009 de vijftiende keer, namelijk de grote doorbraak van het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn de linksen nu werkelijk zo ver afgedwaald dat ze zelfs denken dat het VB geen 18% meer zal halen? Je zou bijna medelijden krijgen met zoveel dwaze hoogmoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() Dat wel, maar die 26% van de Vlaamse niet! En bij jullie maakt dat niet uit, WANT JULLIE ZIJN ALLEEN MAAR VLAAMS! Oke, die laatste zin is onnozel maar het komt wel hierop neer: VB kiezers weten vaak niet waarover het gaat en daarom maakt het voor die kiezers echt niet uit of het nu federale of Vlaamse zijn hoor! Wellicht niet alle kiezers hoor, jij bijvoorbeeld weet heel goed waarover het gaat en bij jou telt dat niet.
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zei ik ook niet. Ik zei dat het Vlaams Belang/Blok nog nooit een verkiezing van dezelfde orde/soort (bv. federaal - Vlaams - Europees - provincie e.d.) verloren heeft. Dat zal het ook in de nabije toekomst niet doen. Integendeel. En nogmaals: als we verkiezingen van verschillende orde met elkaar zouden vergelijken en toepassen, zou Verhofstadt geen premier meer zijn.
Laatst gewijzigd door Herr Oberst : 8 mei 2007 om 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister
|
![]() Wel die dalende trend zoals in antwerpen bijvorbeeld. Het VB ging daar zwaar achteruit, ze hebben nog chance gehad dat ze met vlott in kartel gingen zodat ze toch nog londen alsof ze der op vooruit gingen.