![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik dien ook nooit klachten in, ik stel dat uit en dan komt het er niet van. En aan de flikken hebt ge bitter wijnig ze. Meer blauw op straat, hoera. Zodat ge boetes kunt krijgen voor door het rood te stappe of iemand achterop uwe fiets te hebben zeker? Ik heb wel al eens de flikke gebeld toen ik nen brommer zag pikken ma da ist dan ook.
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als het beleid niet kan registreren waar de problemen zijn en hoeveel er zijn, dan kan het beleid daar ook nauwelijks iets aan doen en blijven de problemen zich opstapelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja maar als die weg zijn vindt ge die toch niet en dan krijgt ge van die compleet ongemeende spijtbetuigingen van de flikken dat ze er ook niks aan kunnen doen. Da's toch alleen maar tijdverlies en frustratie dusja, dat bespaar ik mezelf liever. Als ik echt iets ergs meemaak zal ik dat wel gaan aangeven hoor.
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jamaar het zijn juist degenen die ik graag zie opstappen die mij opvalllen. En dat zijn dan weer die met een kort broekske. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van de topicstarter mochten we niet racistisch doen.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het gaat om 'problemen signaleren'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedreigt voelen onzeker voelen ANGST om buiten te komen of een mens aan te kijken in het verkeer ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gebeurde in de metro te Brussel.
Dit werd uitgezonden in het VTM-nieuws. http://www.vtm.be/asx/index.php?/agi...0070505_hnlaat de beelden zijn hard, ongemeen hard en onbegrijpelijk ! dit is pas zinloos en blind en hatelijk geweld ! blijven trappen, schoppen en springen op een weerloos lichaam !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ook niet racitisch ,zie Frankrijk,daar mogen ze de dingen bij naam noemen!
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NEEN klachten worden gefoefelt behandelt ...al dan niet . Niks egoïsme eerder onverdraagzaamheid tgo de democratie van 1 mens en ander doelgroepen die rechtstreeks onrechtstreeks zich ONVELIG voelen en dit ook merken . * 1 dode per dag en geen KAT kraait ????? democratie?! vld imago's rule i think jakkes ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
lees eens Het Laatste Nieuws ! in plaats van de Morgen of andere (s)linkse gazetten !!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Adem eens diep in en uit. En probeer dan duidelijk, gestructureerd en liefst nog beargumenteerd te zeggen wat je wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even goe lezen en nadenken... werkt uwen link? Zinloos geweld komt DAGENLIJKS in mijn sector voor + in het verkeer . * 1 dode per dag in Antwerpen stad * Laatst gewijzigd door duncan : 8 mei 2007 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is nieuw. En waarom ga jij er van uit dat ik 'linkse' gazetten lees? Meer zelfs. Je gaat er van uit dat ik links ben. Cool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |