![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat is uw persoonlijke overtuiging en u bent vrij om zo te handelen. Maar dat wil niet zeggen dat iemand die er anders over denkt daarvoor buiten de wet moet worden gesteld. Imo moet het recht op zelfverdediging uitgebreid worden tot eigendom. En wat mij betreft mag dat ver gaan. Het wordt tijd dat het de crimineel is die bij de uitoefening van zijn 'beroep' de risico's loopt. Niet over u persoonlijk maar algemeen zijn veel van degenen die uw argument gebruiken eveneens de felste aanhangers van abortus. Ik vind dat een super inconsequente redenering en allesbehalve een moreel hoogstaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan begrijp je er weinig van en vergelijk je ook nog eens appels met peren. Ik geloof dat er niemand ''voorstander'' is van abortus. Maar als tegenstander van abortus ben ik toch voor het huidige liberale beleid. In onze landen zijn de laagste percentages abortussen ter wereld, juist door dit beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat doet zo'n barmeisje dan? Wel, ze had ook een baseballknuppel achter haar bar. Ze heeft er een paar mee knock out geslagen. Geen enkel probleem. TERECHT. |
|
![]() |
![]() |