![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je legt niemand (van de parlemetariërs) het zwijgen op door hen zo te beledigen. Anders is't maar nen slechte parlementariër. :/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
We gaan gewoon effe een klappeke doen en plots zeggen al die vreemdelingen: we zoeken ons een lief in eigen land. Ge zult dat wel zien, dat is de oplossing......
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 24 mei 2007 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het niet komen met werkbare en blijvende oplossingen is niet enkel een eigenschap van het VB, maar van alle politieke partijen. En dat misbruik tegen is heel simpel en makkelijk. Verplicht te huwelijkspartner om eerst de taal en de gewoontes van hier te leren en geeft daarna pas een verblijfsvergunning. Laat de mensen zich dus eerst bewijzen dat ze het waard zijn om naar hier te komen en niet omgekeerd. En stop met grootouders naar hier te laten halen wegens gezinshereniging, mijn ouders en grootouders maken geen deel uit van mijn gezin en moeten dus er niet bij komen wonen. Mijn gezin bestaat uit mij en mijn kids, niks meer niks minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Waarom moeten die mensen naar hier komen wonen ? Gezinshereniging kan toch ook in het thuisland van de uitheemse ? En al wie nu zegt dat men dat de mensen niet kan aandoen zeg ik nu al: De liefde maakt toch blind ? Als men echt van iemand houdt dan doet het er toch niet toe waar men gaat wonen ? De partner van hier kent al minstens de taal uit dat andere land, dit in tegenstelling tot de vrouw/man die van ginder naar hier zou komen. Als ze dan kinderen krijgen kunnen ze die opvoeden in hun eigen land en eigen taal en hebben die kinderen later geen probleem als ze naar school gaan he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat vanuit het standpun van dat land je dan ook hebt 'die mensen komen naar hier'... Je draait gewoon de situatie om. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die perceptie dat het VB zo extreem is, en dat jij eveneens op die manier waarneemt, kwam er echter niet vanzelf. De schutkring, door de politieke tegenstander ingevoerd en cordon sanitaire genaamd zit daar voor het grootste deel tussen, maar ook de vele, perverse gevolgen die daar het vanzelfsprekende gevolg van zijn. Toch slaagde het VB erin een kwart van alle kiezers achter zich te scharen. Op één na de meeste van alle andere partijen. Ofwel is er dus iets mis met die perceptie ofwel klopt het niet wat er ons wordt ingedrild via de media.
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben al blij dat je erkent dat in de perceptie van vele het vb een radicaal-rechtse partij is. Dan is mijn doel bereikt. (Ik ga ervvan uit dat je ook erkent dat hun geloofwaardigheid als 'gematigd' rechtse partij daardoor aangetast wordt, in diezelfde mensen hun ogen?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Ik heb gisteren niemand Morel het zwijgen zien opleggen, noch heeft niemand haar mestkever of mentaal gehandicapte genoemd. Stop dat calimerospelletje nu eens aub! Het gaat hier over het debat van gisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mentaal gehandicapten van de eerste burgers des lands waren overigens voor iets anders bedoeld dan om parlementairen 'argumentatief' de bek toe te meppen.
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal ook wel sporadisch gebeurd zijn. Echter niet in groep en al zeker niet omdat er geen keuze zat was uit het eigen volk.
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Maar laat ons even een sprookje schrijven... er was eens Mohammed, kortweg Mo genoemd. Hij woonde bij zijn ouders in Borgerhout en op zekere dag zei vader : Kom Mo, we gaan naar Marokko want ik heb afgesproken met nonkel Omar, dat ge met zijn dochter gaat trouwen. allez famillie van de Mo naar Marokko, groot trouwfeest en als bij wonder werd hij nog verliefd ook op het wicht achter de sluier. en nu de twee mogelijkheden: 1. Mo en Fatima komen mee naar Borgerhout, en na enkele weken komen vader en moeder Fatima ook af (nadat Fatima Belg is geworden door huwelijk) en de andere broertjes en zusjes ook, inclusief bompa en boma want ge kunt die mensen toch niet achterlaten he. Bon op slag zijn er hier een tiental nieuwe burgers die geen van allen 1 woord Nederlands spreken. Ze schrijven zich in bij de ziekenkas, dop, ocmw allez den helen santen(of moet ik zeggen) centenboetiek. Mo en Fatima krijgen kinderen en voeden die op als eentalige Marokkaanse burgers. En na zes jaar sturen ze die Nederlandsonkundige kinderen naar school en zitten we weer met een verloren generatie. En al die mensen worden door de racistische Vlamingen dan nog eens met een scheef oog bekeken. Binnen een 18 jaar herhaalt de hele situatie zich nogmaals en zo boeren we voort. 2. Mo en Fatima blijven in Marokko wonen. 't weer is daar beter en de mensen niet zo racistisch. Ze wonen bij hun ouders en spreken hun Marokkaanse moedertaal met mekaar. Ze krijgen kinderen en die gaan naar school in hun eigen dorpje en worden door niemand scheef bekeken. De Mo heeft hier wat automechaniek geleerd (al heeft hij geen diploma gehaald) maar met hetgeen hij kent, kan hij in Marokko de auto's die daar rijden onderhouden en verdient zo zijnen boterham. Zeg nu zelf welke oplossing is voor die mensen en voor hun kinderen in feite de beste ? Je kan die mensen toch niet gaan verplichten om hier ongelukkig te worden he ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men dan toch naar een vreemd land reist om er een bruid te gaan zoeken, omdat de bruidjes van dit land niet goedgenoeg zijn. Wel dan kan men idd toch gewoon daar blijven wonen. Want uit een dergelijke keuze van een bruid, leid ik af dat men de mensen van hier niet goedgenoeg vind en dus enkel hier verblijft omdat men ginder niet kan profiteren van onze sociale zekerheid. En het is dat wat ik onze en alle westerse politici verwijd, ze zorgen er niet voor dat deze jonge koppels ook in het land van de bruid een deftige toekomst kunnen opbouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je haalt de oorzaken van de problemen zelf aan (dat ze recht hebben op veel instanties met geld) maar toch wil je het gevolg aanpakken. Dat vind ikr aar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Ik moest zoveel geld hebben en ik moest bewijzen dat ik een inkomen had en geen last zou betekenen voor het land daar. Ik kreeg daar ferm tegenwind om het zo maar te zeggen. Ik ben dan ook niet gegaan..... Zo zou het hier ook moeten zijn. Zo zou het overal moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als groene natuurvriendin zouden deze wetten voor jou hoger moeten staan, dan de wetten van de mensenrechten. En de grootouders van mijn kids zitten niet in een bejaardentehuis. Mijn ex-schoonmoeder woond in haar eigenhuis in haar geboorte dorp en helpt mij om voor mijn kids te zorgen. Mijn moeder is bedleggerig en word door één van mijn zusters verzorgd in haar eigen ouderlijk-huis zij is daar geboren en wil daar ook sterven, net als haar moeder. |
|
![]() |
![]() |