Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2007, 22:46   #121
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ook een Ongelovige kan (vooral) geneigd zijn de (kinder)wens van zijn levenskameraadje als redelijk te beschouwen.
dát heb ik dan ook nooit ontkend, willem1940NLD
'k peins bovendien dat iedereen met dat probleem te kampen heeft... de surrogaatoplossing is echter niet steeds dezelfde
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 22:48   #122
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
ik bedoel dat er in de scholen aandacht moet zijn voor dit issue en dat er in de klas over gesproken moet worden (dit kan bvb in het kader van een film, bvb Matthew Shepard Story) dit kan de tolerantie enkel maar ten goede komen, denk ik

Wie wil er tenslotte dat zijn kinderen opgroeien tot homofoben?
wie wil er tenslotte dat zijn kinderen opgroeien met het walgelijke waanidee dat homos normale mensen zijn?
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2007, 22:51   #123
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de goede orde: dat zijn, hoe belangwekkend ook, JOUW overwegingen en niet de mijne.
dat is correct, willem1940NLD... 'k zat maar wat te geinen ( toch effe attent maken dat de opsomming niet specifiek voor jou bedoeld was zoals je wel kan lezen )

Citaat:
Nog: ad 4, aangezien af en toe het woord "(on)natuurlijk" viel in deze draad: "beschermde" sex is, scherp gesteld, niet natuurlijk; uiteraard vaak wel nuttig/zinvol.
klopt, dus dat maakt dat er een heel pak 'onnatuurlijk' bezig zijn
Oud 31 mei 2007, 22:58   #124
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juan Bekijk bericht
niemand promoot hier aanzetten tot homofilie, buiten die enkele armen van geest die nog geloven dat homoseksualiteit een keuze is.

verder is homoseksualiteit niet abnormaal, net zomin roodharigen (+- 1% van de bevolking), mensen met bloedtype AB+ (tussen 2 en 5% van de bevolking), of mensen met sproeten abnormaal zijn ! er is dus geen nood om kinderen aan te leren dat homoseksualiteit abnormaal is, wel integendeel
dikke zever jongen.Ge hebt échte janetten die "natuurlijk" tot andere mannen aangetrokken zijn, maar anderen leren dat gewoon aan.In plaatsen waar enkel mensen van dezelfde sexe bijéénzitten komt men dat wel meer tegen.Een soort "nood-sex" als ge wilt. Maar velen willen die stap niet doen.Ik weet niet of dat door hun opvoeding komt, uit hun eigen diepe natuur, of beiden, maar ik denk wel dat als bij onze klein mannen van jongsafaan op school, en thuis, ingehamerd word dat janetten in feite doodnormaal zijn, dat daar niks bizar of afstotend aan is, om in elkaars kont te zitten en meer zulke smeerlapperij, dat we dan meer van zulke zieke gevallen zullen tegenkomen...En vermits elke die er bij komt er voor mij één te veel is, ben ik daar dus tegen...
Oud 31 mei 2007, 23:01   #125
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD
Ook een Ongelovige kan (vooral) geneigd zijn de (kinder)wens van zijn levenskameraadje als redelijk te beschouwen.

dát heb ik dan ook nooit ontkend, willem1940NLD
'k peins bovendien dat iedereen met dat probleem te kampen heeft... de surrogaatoplossing is echter niet steeds dezelfde
Voor het juiste verband: jij suggereerde zoiets als "hang naar onsterfelijkheid" en dat vind ik volkomen kolder.
Oud 31 mei 2007, 23:20   #126
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor het juiste verband: jij suggereerde zoiets als "hang naar onsterfelijkheid" en dat vind ik volkomen kolder.
ja dat klopt... in dat verband zie ik dat nog steeds en in dat verband moet je die laatste post beschouwen
absolute kolder ?
mag ik dit dan ook slechts jouw mening vinden ?
't is niet omdat gij dat bv nooit zo aangevoeld hebt dat het niet waar zou zijn of dat anderen dat niet zo zouden kunnen aanvoelen

neen hoor, de drang naar een zekere 'onsterflijkheid' zit er al van in het prille begin in, heel der religies zijn erop gebaseerd en de drang tot scheppen van iets wat na je dood nog voortbestaat is daar ook een uiting van
naarmate religie minder en minder bij een steeds groter wordende groep absolute zekerheid bood is dat tweede dan ook belangrijker gaan worden
dat kan door nageslacht, in die zin wordt je zelfs letterlijk een stukje 'onsterflijk' wordt, of door een zekere ( hopelijk vereuwigde ) nalatenschap
, overmaatse praalgraven zijn hier bv ook een schoon voorbeeld van
bewerkstelligen van een eeuwige jeugd bv ook al ( waarvan de uitlopers dan hoogstwaarschijnlijk die schaamlipverkortingen zijn )

geef toe, hoeveel stervenden troosten zich niet met de gedachte dat ze 'voortleven' in hun nageslacht ?
er zijn zelfs bepaalde filosofische inzichten en her en der godsdiensten op gebaseerd

doe me een plezier en zoek er eens wat van op (echt niet zo moeilijk te vinden )
in onze Westerse maatschappij handelt men er alvast ook naar maar hangt er oorspronkelijk min of meer een taboesfeertje rond om dat ook te bepraten ( heeft iets met het privilege op dat onsterflijk te maken zeker ? en het niet mogen controleren wanneer God zijn schaap komt halen )

't is pas met de theoretische wetenschappelijke gedachte dat het ook effectief misschien kan dat het weer bespreekbaar geworden is

Laatst gewijzigd door praha : 31 mei 2007 om 23:24.
Oud 1 juni 2007, 07:42   #127
Goldband
Parlementslid

Goldband's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Onlangs stond er in de P een artikel over barebackers die deden het voor de kick om eventueel aids aan hun flikker te krijgen,... (begrijpe wie kan...)

Anyway, natuurlijk zijn nie alle homo`s zo zot, maar er blijkt een bijzonder ranzige subscene, te bestaan van bijzonder vettige ventjes...
Zoals ook bij hetero's, dus.
Oud 1 juni 2007, 08:37   #128
Tegendradigaard

Standaard

steekt hem erin zei de ene homo tegen de andere... spuit maar....

tja kon hij nu weten dat hij echt met een spuit zou spuiten in plaats van met zijn andere spuit.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 09:29   #129
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niemand verdedigt hier die misdadigers die dat hiv hebben ingespoten !

waar ik mij wel druk om maak is dat sommigen dit gedrag doelbewust willen extrapoleren naar de hele holebigemeenschap, terwijl het hier om marginaal crimineel gedrag gaat dat helemaal niet representatief is voor de holebigemeenschap!
Allereerst gaat het hier niet over de holebigemeenschap. Ik wil lesbische vrouwen niet over een kam schermen met homoseksuele mannen.

Men spreekt hier duidelijk over de homogemeenschap.

Ten tweede kan je moeilijk ontkennen dat dit inspuiten met HIV bloed gewoon een verdere escalatie is van een cultuur van barebacking (per definitie onveilig) die al jaren gekend is. Barebacking is een fenomeen dat we terugvinden in zowat alle grote steden van West-Europa. Het is moeilijk nog toe te schrijven aan 'enkelen'. De HIV statistieken wijzen alvast uit dat homoseksueel gedrag veruit voor de meeste nieuwe besmettingen zorgen (bij belgen)
Oud 1 juni 2007, 10:33   #130
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA Bekijk bericht
Ik kan er wel inkomen dat je naar regime kijkt, ik zie 3 mogelijke houdingen tegenover pakweg holebi's :
1/ toejuichen/neutraal bekijken zonder negatief waardeoordeel
2/ ze oogluikend laten doen met wat ze bezig waren
3/ ze doodslaan/opknopen/opdebrandstapelplaatsen/...

Ik denk dat we in West Europa ergens tussen 1 en 2 zitten, in pakweg Vlaanderen zitten we op 1, op sommige meer conservatieve gebieden meer op 2 ...
Laten we zeggen in Saoudi Arabië zijn we nog op punt 3 ?
Ik moet nog de eerste vlaming tegenkomen die homoseksualiteit toejuicht. Er valt daar niet veel te juichen aan zou ik zo denken. Er zijn een paar mensen op dit forum die stellen dat bijvoorbeeld de huidige wetgeving erop gericht is om homo's speciale voordelen of een soort voorkeurbehandeling te geven. Het tegendeel is echter waar. Er is géén "homohuwelijk" en er is geen "homoadoptie", dat maken de media ervan. Het huwelijk en de adoptieprocedure zijn eenvoudigweg opengesteld voor holebi's, en daarmee is dus een oude onrechtvaardigheid in de wet rechtgetrokken. De mensen die die wet hebben gestemd staat zeker niet te juichen bij elke homo die ze tegenkomen, maar ze zijn voor gelijkheid.

Citaat:
Anyways ik ben er niet van overtuigd dat we dat enkel op regime kunnen steken, culturen kunnen ook erg snel veranderen en je voorbeeld van Turkije klopt volgens mij niet maar ik ga een voorbeeldje van dichter bij huis geven :

Als je er even goed over nadenkt is het een maf idee , je hakt een boom om, plaatst hem in het midden van je woonkamer en je gaat er rond zitten voor de gezelligheid en dan een paar dagen later zeul je hem weer naar buiten om hem op te branden.
Nochtans doen velen onder ons dit met Kerstmis, onze voorouders echter, pakweg vlamingen uit 1900 zouden raar staan kijken moesten ze het weten. De kerstboom , door velen gezien als een voorbeeld van een typisch vlaams gebruik is hier pas geimporteerd geweest in de jaren 1914-1917, meer bepaald in het stuk bezet België door de Duitsers die die traditie al wel vele jaren kenden. En nu, enkele generaties later hebben we die gewoonte overgenomen en zouden we het een deel van onze cultuur noemen.

Ik denk - verbeter me als ik me vergis - dat culturen heel sterk en zelfs relatief snel kunnen veranderen. Jij stelde dat de Turkse cultuur echter de laatste eeuwen niet "wezenlijk veranderd" is , wat bedoel je precies met "wezenlijk" in deze context ?

Anyways, ik zal me voor de leut bij uw indeling in "regime" neerleggen , kunnen we stellen dat ons westerse regime superieur is aan vele anderen ?
( inclusief maar niet beperkt tot superieur aan dat van Polen en Saudi arabië bedoel ik dan )

... wacht effe ... regime ... parlementaire democratie ... Polen heeft hetzelfde regime als West Europa denk ik , zou het kunnen dat niet hun regime maar toch hun cultuur ... of misschien hun mentaliteit dan inferieur is aan de onze of is het toch regime denk je ?
Ja OK, cultuur is natuurlijk geen statisch gegeven en bijvoorbeeld in Turkije zijn onder Atatürk ook een paar traditionele gebruiken veranderd. Maar wat ik wil zeggen is dat fundamentele aspecten van een cultuur, zoals de taal, de kunst, de waarden, de gebruiken, enz. niet zomaar plotseling omslaan als er een nieuwsoortig regime aan de macht komt.

Citaat:
Ik weet dat mijn indeling wat ongelukkig geformuleerd was , maar ik denk niet dat ze fout was , maar ik geef toe dat het een aanvoelen is.

Een normale mens is een normale mens, het is moeilijk dat beter te definiëren , ik bedoel niet dat mensen die buiten de lijntjes kleuren van tijd tot tijd niet normaal zouden zijn , ik bedoel ook niet dat mensen niet mogen opkomen voor hun rechten ... ik zou willen verduidelijken met een voorbeeldje, misschien maakt dat het wat duidelijker :

- een 8jarig kind staat te huilen en vraagt om een koekje aan mama
- mama zegt dat het 4uurtje reeds voorbij is en het nog een half uur duurt voor het avondmaal eraan komt
- het kind zit dan een half uur te mokken met een zuur gezicht waardoor mama zich ook minder leuk voelt
- bij het avondmaal weigert het kind te eten, het heeft geen honger maar wil wel een koekje
- na het laten staan van zijn avondmaal, zonder eten naar bed gaan en een pak rammel van vader ligt het kind nog een half uur vrij luid te huilen in bed (lees aandacht vragen)
- nog een kwartier later geeft mama maar toe en gaat het koekje aan de kleine geven , waarop die het prompt op de grond smijt onder het motto "ik wilde het koekje krijgen, ik had er eigenlijk geen zin in ... maar ik ben nu WEL blij omdat ik mijn zin kreeg"
( en voor er slimmerikken afkomen : neen , dit voorbeeld is niet auto biografisch )

Het is misschien een stom voorbeeld maar dat is het gevoel dat me soms bekruipt als ik sommige figuren bezig hoor. Wat ik bedoelde met "relnichten" is dat er mensen zever zoeken OM de zever, omdat ze het leuk vinden om "heilige huisjes in te trappen", veeleer om het intrappen dan wel om eigenlijke eisen. En dat vind ik er wat over eigenlijk.
Ik begrijp wat je bedoelt maar eerlijk gezegd ken ik zo geeneen homo die er lust in schept om tegen alleman zijn schenen te stampen enzovoort. Het kan heel goed zijn dat er zo'n mensen bestaan, maar ik ken er dus geen. In elke bevolkingsgroep heb je nu eenmaal aandachtsverslaafden, hé carlgustaaf?

Citaat:
Dat ontken ik ook niet , en ik zou het ook niet anders willen, iedereen mag om de stomste zaken betogen/protesteren/uithuilen als ie dat wil, maar zoms heb je toch zoiets als " mijn god, nu overdrijven ze toch "
Tja. Dat gevoel kan je inderdaad hebben. Maar het blijft dus een kwestie van persoonlijke keuze.

Citaat:
Wat denk je van de homo's die zich geen kloten aantrekken van wat de goegemeente van hen denkt en die moord en brand schreeuwen als ze DENKEN tegenover een homofoob te staan ?
En die dan ook nog eens denken elke keer er iemand het met hen niet eens is ?

Hen geef ik geen overschot van gelijk.
Iemand vals beschuldigen van homofobie is strafbaar (laster) en kan dus absoluut niet. Als je iemand meent te moeten beschuldigen, dan moeten daar aanwijsbare gronden voor zijn.

Citaat:
Hen bedoel ik zeker niet.
Goed.

Citaat:
Kijk, het was misschien stom om daar expliciet nog eens op te wijzen, maar ik wilde aangeven dat ik geen probleem heb met holebi's , ik heb wel een probleem met holebi's die aan bepaalde soorten orgieën doen MAAR dat is geen homofobie want als hetero's dat soort orgieën enzovoorts heb ik daar evenveel (of weinig) problemen mee.
Tja, ieder diertje zijn pleziertje zeker? Mij maakt het allemaal niet uit, zolang het maar legaal blijft. Mijn persoonlijke mening over dat soort seksfeestjes is dat ik mij moeilijk kan voorstellen dat de kick van het groepsseksen lang duurt of een diepe bevrediging geeft. Sommige fantasmen zijn veel opwindender als ze bij fantasmen blijven. Het zonder nadenken in de praktijk omzetten van elke fantasie die in je opkomt lijkt me geen goed idee. Maar het is wel waar denk ik dat in het homomilieu de drempel om sommige fantasmen in de praktijk te brengen merkelijk lager is dan in het "heteromileu". Er zijn daar meer mogelijkheden toe, en het wordt meer aanvaard door de directe omgeving. Maar je hebt evengoed enorm veel homo's die nooit met dat soort zaken experimenteren en een exclusieve relatie hebben. Je kan daar echt geen algemene regel op trekken.

Citaat:
Een probleem heeft altijd een focus en in een conflict krijg je een discussie en ga je er op in. Vaak ligt de focus niet op het al dan niet holebi zijn van iemand, sommige holebi's echter gebruiken naar mijn gevoel hun holebischap als schild tegen kritiek , Zeg je iets dan halen ze er onmiddellijk het argument bij "jij bent een homofoob (want je spreekt me tegen)" en dat is vaak naar mijn aanvoelen onterecht.

Dat doet me een beetje denken aan sommige allochtonen die zodra ze kritiek krijgen de gever van kritiek reduceren tot racist om toch maar niet aan introspectie te moeten doen.
Nog eens, ik kan me voorstellen dat er homo's zijn die zich effectief zo onredelijk en defensief gedragen, maar dat is dan een probleem van die mensen, en niet van de hele homogemeenschap. De homowereld zit niet in elkaar als een politieke partij, waarin we bepaalde leden die zich onheus gedragen op het matje kunnen roepen of zo. Ieder doet wat hij denkt te moeten doen, en ik voel me als homo dus niet in het minst aangesproken als er bijvoorbeeld kritiek wordt gegeven op de exuberante levensstijl die sommige andere homo's er op nahouden. Dat moet je dan tegen hen zeggen.
Oud 1 juni 2007, 13:31   #131
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Ik moet nog de eerste vlaming tegenkomen die homoseksualiteit toejuicht. Er valt daar niet veel te juichen aan zou ik zo denken

.
Inderdaad Doki, daar valt niet over te juichen. Alhoewel, gij doet dat toch? En Raf ?Dat zijn er al 2...Enkel op dit forum al...
Oud 1 juni 2007, 13:31   #132
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik moet nog de eerste vlaming tegenkomen die homoseksualiteit toejuicht. Er valt daar niet veel te juichen aan zou ik zo denken

.
Inderdaad Doki, daar valt niet over te juichen. Alhoewel, gij doet dat toch? En Raf ?Dat zijn er al 2...Enkel op dit forum al...
Oud 1 juni 2007, 14:01   #133
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Oh maar als je aandringt :

JOEPIIEEEE!!! Het is GEWELDIG om homo te zijn!!! FANTASTISCH gewoon!!! YIHAAAAAA!!!

CG jongen, je moest eens weten wat je allemaal mist in het leven!
Oud 1 juni 2007, 14:37   #134
carlgustaaf
Banneling

Standaard

[quote=Doki;2698748]Oh maar als je aandringt :

JOEPIIEEEE!!! Het is GEWELDIG om homo te zijn!!! FANTASTISCH gewoon!!! YIHAAAAAA!!!

CG jongen, je moest eens weten wat je allemaal mist in het leven![/quote]???Ik ga elke dag scheiten hoor...Een noodzakelijk karwei voor mij...dikke lol voor anderen, zo tof dat ze het nog eens overdoen, in de andere richting, onder vrienden...Ieder diertje zijn pleziertje...Toch triestig in feite
Oud 1 juni 2007, 14:38   #135
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:

???Ik ga elke dag scheiten hoor...Een noodzakelijk karwei voor mij...dikke lol voor anderen, zo tof dat ze het nog eens overdoen, in de andere richting, onder vrienden...Ieder diertje zijn pleziertje...Toch triestig in feite
Niet homofoob, hoor die carlgusstaaf
Oud 1 juni 2007, 15:22   #136
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Niet homofoob, hoor die carlgusstaaf
Nee hoor, alleen een erg merkwaardige fixatie op menselijke uitwerpselen, zo sterk dat ze zelfs in zijn signatuur figureren. Zou zoiets kunnen te maken hebben met een trauma uit de prille kindertijd?
Oud 1 juni 2007, 15:42   #137
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee hoor, alleen een erg merkwaardige fixatie op menselijke uitwerpselen, zo sterk dat ze zelfs in zijn signatuur figureren. Zou zoiets kunnen te maken hebben met een trauma uit de prille kindertijd?
ik zeg het toch al een tijdje...gewoon een kastnicht

er moet behoorlijk wat misgelopen zijn in carlgustaaf zijn kinderjaren tussen 1 en 3
Oud 1 juni 2007, 15:56   #138
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
ik zeg het toch al een tijdje...gewoon een kastnicht

er moet behoorlijk wat misgelopen zijn in carlgustaaf zijn kinderjaren tussen 1 en 3
Nee bedankt, maak er alsjeblieft geen homo van! Ik zie maar twee mogelijkheden : ofwel als kleuter in de pot gevallen en bijna verzopen (met alle hersenschade van dien), ofwel door zijn strenge vader opgesloten in de WC telkens als hij met een vriendje betrapt werd bij het doktertje spelen.

Sorry CG, maar we mogen toch eens lachen hé?

Laatst gewijzigd door Doki : 1 juni 2007 om 15:57.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2007, 18:00   #139
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee bedankt, maak er alsjeblieft geen homo van! Ik zie maar twee mogelijkheden : ofwel als kleuter in de pot gevallen en bijna verzopen (met alle hersenschade van dien), ofwel door zijn strenge vader opgesloten in de WC telkens als hij met een vriendje betrapt werd bij het doktertje spelen.

Sorry CG, maar we mogen toch eens lachen hé?
zeker en vast moogt gij met mij lachen Als u dat goed doet.Als u dat kan troosten...
Ik vind dat wel merkwaardig dat abnormale freaks nu echt bij mij van alles moeten ontdekken, jeugdtrauma's, kastnicht, half verzopen in de beerput, mishandelt door een beest van een vader enz enz, om een verklaring te vinden voor hun eigen abnormaliteit?Daar zit stof tot nadenken in voor mij...
U kunt rekenen op mijn innige deelneming, mijn diep medelijden
Oud 1 juni 2007, 18:06   #140
Heftruck

Standaard

Citaat:
Citaat:

???Ik ga elke dag scheiten hoor...Een noodzakelijk karwei voor mij...dikke lol voor anderen, zo tof dat ze het nog eens overdoen, in de andere richting, onder vrienden...Ieder diertje zijn pleziertje...Toch triestig in feite
Die anale fixatie zit toch diep bij je..

Laatst gewijzigd door Heftruck : 1 juni 2007 om 18:07.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be