![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k peins bovendien dat iedereen met dat probleem te kampen heeft... de surrogaatoplossing is echter niet steeds dezelfde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
absolute kolder ? mag ik dit dan ook slechts jouw mening vinden ? 't is niet omdat gij dat bv nooit zo aangevoeld hebt dat het niet waar zou zijn of dat anderen dat niet zo zouden kunnen aanvoelen neen hoor, de drang naar een zekere 'onsterflijkheid' zit er al van in het prille begin in, heel der religies zijn erop gebaseerd en de drang tot scheppen van iets wat na je dood nog voortbestaat is daar ook een uiting van naarmate religie minder en minder bij een steeds groter wordende groep absolute zekerheid bood is dat tweede dan ook belangrijker gaan worden dat kan door nageslacht, in die zin wordt je zelfs letterlijk een stukje 'onsterflijk' wordt, of door een zekere ( hopelijk vereuwigde ) nalatenschap , overmaatse praalgraven zijn hier bv ook een schoon voorbeeld van bewerkstelligen van een eeuwige jeugd bv ook al ( waarvan de uitlopers dan hoogstwaarschijnlijk die schaamlipverkortingen zijn ![]() geef toe, hoeveel stervenden troosten zich niet met de gedachte dat ze 'voortleven' in hun nageslacht ? er zijn zelfs bepaalde filosofische inzichten en her en der godsdiensten op gebaseerd doe me een plezier en zoek er eens wat van op (echt niet zo moeilijk te vinden ) in onze Westerse maatschappij handelt men er alvast ook naar maar hangt er oorspronkelijk min of meer een taboesfeertje rond om dat ook te bepraten ( heeft iets met het privilege op dat onsterflijk te maken zeker ? en het niet mogen controleren wanneer God zijn schaap komt halen ) 't is pas met de theoretische wetenschappelijke gedachte dat het ook effectief misschien kan dat het weer bespreekbaar geworden is Laatst gewijzigd door praha : 31 mei 2007 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() steekt hem erin zei de ene homo tegen de andere... spuit maar....
tja kon hij nu weten dat hij echt met een spuit zou spuiten in plaats van met zijn andere spuit.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Men spreekt hier duidelijk over de homogemeenschap. Ten tweede kan je moeilijk ontkennen dat dit inspuiten met HIV bloed gewoon een verdere escalatie is van een cultuur van barebacking (per definitie onveilig) die al jaren gekend is. Barebacking is een fenomeen dat we terugvinden in zowat alle grote steden van West-Europa. Het is moeilijk nog toe te schrijven aan 'enkelen'. De HIV statistieken wijzen alvast uit dat homoseksueel gedrag veruit voor de meeste nieuwe besmettingen zorgen (bij belgen)
![]() |
![]() |
#130 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Goed. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Inderdaad Doki, daar valt niet over te juichen. Alhoewel, gij doet dat toch? En Raf ?Dat zijn er al 2...Enkel op dit forum al...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Inderdaad Doki, daar valt niet over te juichen. Alhoewel, gij doet dat toch? En Raf ?Dat zijn er al 2...Enkel op dit forum al...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
JOEPIIEEEE!!! Het is GEWELDIG om homo te zijn!!! FANTASTISCH gewoon!!! YIHAAAAAA!!! ![]() ![]() ![]() CG jongen, je moest eens weten wat je allemaal mist in het leven!
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() [quote=Doki;2698748]Oh maar als je aandringt :
JOEPIIEEEE!!! Het is GEWELDIG om homo te zijn!!! FANTASTISCH gewoon!!! YIHAAAAAA!!! ![]() ![]() ![]() CG jongen, je moest eens weten wat je allemaal mist in het leven![/quote]???Ik ga elke dag scheiten hoor...Een noodzakelijk karwei voor mij...dikke lol voor anderen, zo tof dat ze het nog eens overdoen, in de andere richting, onder vrienden...Ieder diertje zijn pleziertje...Toch triestig in feite ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#136 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee hoor, alleen een erg merkwaardige fixatie op menselijke uitwerpselen, zo sterk dat ze zelfs in zijn signatuur figureren. Zou zoiets kunnen te maken hebben met een trauma uit de prille kindertijd?
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er moet behoorlijk wat misgelopen zijn in carlgustaaf zijn kinderjaren tussen 1 en 3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Sorry CG, maar we mogen toch eens lachen hé?
Laatst gewijzigd door Doki : 1 juni 2007 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dat wel merkwaardig dat abnormale freaks nu echt bij mij van alles moeten ontdekken, jeugdtrauma's, kastnicht, half verzopen in de beerput, mishandelt door een beest van een vader enz enz, om een verklaring te vinden voor hun eigen abnormaliteit?Daar zit stof tot nadenken in voor mij... U kunt rekenen op mijn innige deelneming, mijn diep medelijden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 1 juni 2007 om 18:07. |
||
![]() |
![]() |