![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Volledig akkoord, Jazeker. Voor vele partijslaafjes is niet de broodnodige eenheid van belang, wel de wedstrijd hoe goed de partij gescoord heeft in het afmaken van de vermeende tegenstrever. Dat hierdoor de onafhankelijkheid van Vlaanderen op het achterplan geschoven wordt is van bijkomstig belang voor deze zogenaamde nationalisten. Triestige mentaliteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Bij mij waren er ook mensen die meekeken. Zij dachten goed te weten waarvoor NVA staat. Na afloop zeiden ze: "Nu snap ik die De Wever niet meer."
Laatst gewijzigd door Duym : 8 juni 2007 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt. Maar niets is eeuwig, ook het voorzitterschap van BDW niet. Het wordt volgens mij hoog tijd dat de N-VA-basis op de één of andere manier een machtswissel eist. Als dan ook nog de partijtop van het VB enige redelijkheid aan de dag legt hoeft de situatie niet hopeloos te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() Gelukkig hebben de linkse bietekwieten geen enkele invloed op onze onafhankelijkstrijd. Jullie vertegenwoordegen nog geen 30 % van het politieke veld en zullen met de Vlaamse onafhankelijheid eerder geconfronteerd worden dan jullie lief is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat jouw natte droom of heb jij de (volgens mij loze) beloftes van de tjeven en NVA niet gelezen?
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 juni 2007 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Mooi gedaan van Dewever, Dewinter kwam zelf niet verder dan wat onzin spuien
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 8 juni 2007 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe denk je vreedzaam tot een onafhankelijk vlaanderen te komen zonder toestemming van de walen ? zie jij andere oplossingen ? Indien niet : wat zou de walen kunnen overtuigen om toe te stemmen, en zijn we dan goed bezig om een klimaat voor onderhandelingen te scheppen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Blackwidow : 8 juni 2007 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat wallonie onafhankelijkheid nastreefde ? En eengezindheid en mankracht lijken mij niet de enige voorwaarden voor een vreedzame splitsing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Jezus mannen, hoeveel keer nog? Hou eindelijk eens op met die broedertwist!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() na 10 juni en de afstraffing van nva door cd&v (omwille van het feit dat er geen staatshervorming komt) zou nva zelf de biezen moeten nemen en terug onafhankelijk worden en een coalitie moeten vormen met VB voor 2009 (als nva vlaamsgezind zou zijn natuurlijk..°
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Montenegro is vorig jaar ook onafhankelijk geworden d.m.v een referendum, de Serviërs konden niet anders dan de uitslag van dat referendum te aanvaarden. Het enige waar wij dan nog moeten over onderhandelen tesamen met de internationale gemeenschap is het statuut van Brussel. En de kans dat er ooit een burgeroorlog komt tussen Vlamingen en Walen is bijzonder klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() vraag ik mij nu ook af...naief zeker?
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() |