![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() toch wel straf dat vooral de linkiwinkies dewever goed vonden...
Zegt veel over die de morgen columnist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() ik vind juist dat bart de bever net goed op zijn plaats gezet is en de kiezers van nva moeten beseffen dat de nva al haar "eisen" zal laten vallen als ze aan de macht kunnen komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat Bart tegen Filip in VTM?
Wie niets doet, kan niets misdoen. Duh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Ik vond dat de Wever het heel goed gedaan heeft.
![]() Er waren mensen die met me meekeken, die maar amper wisten maar NVA voor stond, en die zeiden :" Die de Wever komt wel stukken beter over". ![]() Je kan natuurlijk ook op VB stemmen zoals De Wever zegt, en dan gebeurt er niks, en kan VB ook niks verweten worden. ![]()
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() 10 minuten gezien, enige die over politiek praat is DeWinter.
DeWever houdt het bij VB bashen ... En dan zou dat dikkerdje winnen? Tja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() U bent de muis(NVA) en u zegt tegen de olifant(Tsjeven) :
Amaai wat kunnen wij samen veel stof maken. Enkel dat zinnetje vloert DeWever al met een ypon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() De NVA zal toch terug gefloten worden als ze te ver gaan, door voor de Cdn'v
net zoals bij de Dekker
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of De Wever zondag wint of niet is dan niet zo belangrijk. Laatst gewijzigd door Andy : 7 juni 2007 om 21:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() Waarom mag een politieke partij niet kiezen voor een goed nationalistisch programma, duidelijke en klare taal ? Waarom moet men zoveel water bij de wijn doen, dat er alleen maar (Spa)-water overblijft ? Het zijn de andere partijen die Vlaams Belang uitsluiten omwille van haar programma en niet omgekeerd. Eigenlijk is er maar 1 oplossing, de opbouw van een buitenparlementair netwerk en samenwerking met volksnationale Vlaamse verenigingen ter linker en rechter zijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Voor wie eens het verschil wil horen tussen nep-Antwerps (Dewinter) en echt Antwerps (De Wever) een interessant debat. Voor de rest weinig nieuws gehoord, heb ze allebei al vaak bezig gezien tegen elkaar op debatten in Antwerpen.
Wel fantastische witz van De Wever: Dewinter: "U probeert gewoon het VB light te zijn!" De Wever: "Als u mij goed bekijkt ziet u wel dat ik niet van light hou..." Laatst gewijzigd door zorroaster : 7 juni 2007 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Eventjes afwijken;franck van hecke die gisteren tegen JM zegde;u zal hoogst waarschijnlijk de kiesdrempel niet halen en niet vergeten dat u meneer dedecker die 5% drempel mee hebt goedgekeurt om zo het vb proberen tegen te houden.
Nuja,ik denk dus dat JM het z'n eigen uiteindelijk de das zal omdoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() zurigaard, zurigaard...
hoe kunt u nog vertrouwen hebben in de NVA, na de BHV-soap?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Net het debat aan het kijken;De wever wil het bereiken met cd&v,klig plat.
Fdw heeft ook groot gelijk dat nv-a enorm veel punten juist afkijkt van het vb. En dat nv-a de nichten zijn van cd&v is uiteraard ook geweten. Cd&v wil ook vlaanderen niet onafhankelijk. Dan fdw;meneer de wever,ziet u mij al staan met een malteser of chiwawa,snok,der bal op,goed gedaan fdw.Haha,klig plat. En de wever slaat de bal mis door te zeggen;wat doen die 60-70 parlementsleden van het vb;welnu meneer de wever;veel meer dan u denkt. De wever is de muis,wahaha,klig weer plat.hehe. Leterme is een olifant en zal natuurlijk de wever verpletteren. En de wever weer over die kieskring,lol.Val maar lekker door de mand. De wever zegt dat hij het been stijf zal houden,klig weer plat want ik heb al meerdere debatten gezien waar meneer van deurzen eens ferm in de richting naar de wever keek omdat de wever een harde uitspraak over het koningshuis had gedaan en voila;de wever op z'n plaats gezet,meneer zweeg en was al veel kalmer opeens. De wever werd rood toen fdw het in z'n neus draaide over bhv en terecht,ts. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Als ik me goed herinner dan zegt Bart De Wever dat de Vlamingen nog een lange weg moeten afleggen [om aan hun rechten te komen]. En dat de ganse zaak zal gebeuren van het ene compromis naar het andere.
Gewoon eens vermelden. Hoeveel tijd heeft het genomen om alle Vlaamse rechten te schrappen zonder enige vorm van compromis. Antwoord: 1 jaar (de periode 1830 - 1831). Welke compromissen hebben de Walen gesloten om Francorchamps en de tabakindustrie te behouden. Antwoord: Geen. Ik denk dat Bart een amateureke is en dat steeds zal blijven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kiesdrempel om het vb tegen te houden. Die moet ik onthouden. :') In welk jaar is de kiesdrempel gestemd en hoe groot was het vb toen al? |
|
![]() |
![]() |